-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49936 üzenetére
Bocs, telorol vagyok...
[link] -
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49938 üzenetére
Mi alapján látod, hogy dán? Felhivom, miket kérdezzek első körben?
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49946 üzenetére
Pedig totál olyan mint ha lelenne horzsolva a festék.
Rob:
Ma akkor lekapom az első kerekeket megpróbálom meglesni én magam mi lehet a rossz állapotú. Mondjuk ha rugó akkor talán annyival jobb nekem hogy az talán olcsóbb.Smoke some weed nigga!
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #49956 üzenetére
Nekem is félbőr az MII és éppen így kopott fényesre a gumírozott váltógomb.
De írtam, a sok városban araszolgatás a kocsival együtt a váltógombot is megeszi. 100-150k városban amúgy sztem simán lenullázza a gombot.
Így néz ki egy félig kopott darab: [link]
A lényeg, hogy ez a gép nem tűnik szétesettnek a képek alapján.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49983 üzenetére
Ez igen... És én még pont a sedanokat néztem. Pontosan a Limuzine-t mert mindenki úgy hirdeti.
Smoke some weed nigga!
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49993 üzenetére
Miben kevesebb a fullostol? Digitális klíma, tempomat?Érdemes kérnem róla nagyobb felbontasu képeket?
-
Criminal017
őstag
válasz diablo1984 #49993 üzenetére
"hátsó üveg gyári elf ragasztása nincs rajta"
Bocsi, hogy belekotyogok, de ez nem mérvadó, szerintem. Anno mikor rendeltük a 2004-2005 tájékán a Mégane kettesünk, akkor megkérdezték, hogy akarunk-e matricákat a hátsó szélvédőre. Valamiért nem akartunk és nem is kaptunk ELF matricát.
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50000 üzenetére
Érdemes lehet megnézni?
Ár ok?
Hátsó doblemeznél mi van?[ Szerkesztve ]
-
dussy
őstag
válasz diablo1984 #50000 üzenetére
A világos kárpit véleményem szerint nagyon koszolódik...
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #50051 üzenetére
Akkor a ,,regi,,porlasztokat elkerem majd,mert szerintem a megane motor nem szereti a thalia porlasztot.
Mert szereztek masik porlasztot amivel beindult.Es majd valahol kiteszteltetem a porlasztokat,es ha jok tudok kis penzt visszahozni belole. -
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #50053 üzenetére
Sajnos meg nem tudom, de ujat semmikep ne tegyenek bele,4x25e nem er nekunk 200+feletti javitas mellett,sajnos.
Mar mar kifutottunk a koltsegvetesunkbol is.
Hibatlan 2003as dci thaliak 300tol indulnak mar.. -
Savanya
addikt
válasz diablo1984 #50069 üzenetére
Még a szelep és az elektromos rész között is át képes marni a korom ? Nekem most ki lett írva a komputerből az EGR és csak biztosítéknak kellene ez .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50066 üzenetére
linkelnéd? köszi!
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50073 üzenetére
Ezt véleményeztétek feljebb..Rendben van ez a kocsi? oldala ennek volt fényezve..
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50162 üzenetére
A jelenlegi rendszámot valahonnan "pattintotta" ,hogy ott helyben tudjuk egy kört menni vele! Azt mondta nekem egy tulajdonosa volt . De nézd meg a könyvét azt is fényképeztem .. Mennyit érdemes szerintetek érte adni ? Van még hozzá egy garnitúra felni 2013-as kb 70 százalékos barum polaris 3 gumikkal.
-
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #50173 üzenetére
Sajnos én is az olajcserén gondolkodom.
Lehet komplett motor,,régi,, olajjal van.Bár híg és nem kormos, csak halványan fekete.Szombaton a hátsó kerékcsapágyat kicserélik,akkor megmutatjuk nekik a szűrőt hogy mi történt az olajcserével.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #50198 üzenetére
Ha benzin szagú az olaj akkor nem érdemes vele foglalkozni, szét van hajtva a blokk.
Rossz hírem van az a főtengely csapágy csere csak halottnak a csók volt.Mérjetek rajta egy kompressziót és ha az rendben van, akkor kopogás érzékelő.
De mivel benzinszagú az olaj rosszat sejtek.
Fogyasztása nem magas?Renault power
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50202 üzenetére
Ha azt sem tudni, hogy milyen olaj van benne, amely koromfekete, ráadásul a max jelzés felettire van töltve, akkor mielőbb cserélje le egy normális olajra, pl. Elf 900 SXR 5W-40 olajra... szigorúan max jelzésig legyen töltve (min és max között)!
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50275 üzenetére
Nem is olyan rég volt egy Totalcar-os cikk amely ezt alátámasztja: [link]
-
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #50279 üzenetére
5w40 is jó az 1.5dcinek De a márkát nem ismerem.
-
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #50281 üzenetére
Ezt rakták az autóba motorcserénél Ma tudtam meg milyen olaj van benne, mert rákérdeztem ha esetleg fogyna az olaj mit rakjak bele
Nincs kopogó hangja, szóval azzal sincs gond, csak vajon megéri e az árát késöbbiekben,vw és seatok,,gyári,, olaja is ez az olaj,valami német cucc,diesel autokba nyomják pdti tdi
De itt ki is merül az ismereteim, ezért is bátorkodtam itt megkérdezni titeket, én még csak nagyon lelkes amatőr vagyok az autók terén, -
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #50283 üzenetére
Nos ezt nem tudom ezért biztos így lehet, csak annyit mondott a szerelő hogy vw, seat néha bmw, és ford autok nyomják nagyon, olyan mint az eneos japán olaj.
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #50279 üzenetére
A részecske szűrős 1.5 dci-kbe!
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #50286 üzenetére
A DPF nélküli 1.5-ösökbe 5W40 a gyári ajánlás.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #50288 üzenetére
Avagy a mai nevén full tech fe.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #50275 üzenetére
Ha írsz pontos adatokat privátban keresek hozzá neked normális szűrőket.
Renault power
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50302 üzenetére
Igen ,megvettem ,amelyiknek koszos a vezetőülése...Vagy ahogy mondod Andreasos
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50316 üzenetére
grízes= megérett a cserére...
Csak ELF olajat veszek bele.. ez csak iránymutatóként volt rajta az ajánlaton,hogy mi mennyi..Másik kérdés? lehet van levél bent ,mert kicsit zörög a ventillator 1-es fokozaton.
Ki lehet azt házilag takarítani ?[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #50318 üzenetére
Megane 2-nél kerülhet....
Ventilátor - pollenszűrő - radiátor, ez kintről befelé a sorrend.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50347 üzenetére
vegyek két flakonnal a teljes autóra? mivel dörzsöljem?szivacs?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #50432 üzenetére
A VAG-nál is orbitális faszság ez 10ezer rövid és max 15 ha hosszú. Ezt a LL faszságot jól beültették a fejbe..30 ezer után szed le a szűrőt meg 10 ezer után lesz különbség nem kicsi. Konkrétan max 15k ról beszélünk egy évbe ha mész 30ezret akkor azt hiszem két olajcserébe nem halsz bele és a motor is meghálálja.
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50413 üzenetére
Köszi ,neki fogok esni.
Más: Rendelnék olajat , FilterABC mennyire megbízható? Ez az ELF EVOLUTION 900NF olaj való bele gyárilag? Valamint ez a váltóolaj ELF TRANSELF NFJ 75W80?
Illetve régi cliomba is rendelnék olajat 1.4 75le 8V 96-os. Ez a Mannol megfelelő bele?
-
zsizsef
senior tag
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50507 üzenetére
Akkor nem azt jelentik, hogy elöl keményebb a spirál rugó mint hátul.
Öcsém esetéről mi a véleményetek?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50509 üzenetére
Köszönöm a választ. Drága dolog egy radiátor csere? Volt már itt a topicban valakinek közületek?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50511 üzenetére
Értem. Még valami. Ti járnátok így a kocsival? Ezzel jár dolgozni. A motor hőfok óra szerint, megáll középtájt.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50524 üzenetére
Nah az jó, tőlem kérdezte a szerelő, hogy mi legyen. Ezek szerint jól döntöttem, igaz azóta még nem voltam alatta.
A csapágy milyen minőséget képvisel? Vagy ezen kár agyalnom? Illetve a nyomaték rendben van e?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gkawka
tag
válasz diablo1984 #50717 üzenetére
Utángyártott olasz alu, ami az összefoglalóban is a gépen van. Tudsz linkelni olyan típust ami ezekhez kell? Lövésem nincs erről a témáról, de gondolom ez már egyértelmű
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50784 üzenetére
Igen,hibátlan lett a kárpit.. Hihetetlen! Jó ez a Preventes! Szerencsére nem kellett kozmetikába vinni 15k -ért.
Viszont tudom akkor lennék nyugodt ha ki lenne cserélve az okoskerék is..
20k-ért itt találtam. Elhozhatom számla nélkül, nincs benne buktató?[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50786 üzenetére
Elvileg ezt hozza hozzá mindenütt.
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50799 üzenetére
Csuda,hogy ezt kibírtad idegösszeomlás nélkül..El kell az ilyeneket hajtani..
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50802 üzenetére
Nekem a meganeból jóval kevesebbet engedtek! Aztán az kicsit drágább autó. Várd ki a megfelelő vevőt majd eljön az is !
[ Szerkesztve ]
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #50804 üzenetére
Eladáskor az a tulaj bukik a legnagyobbat aki a legtöbbet költött eladásig a kocsijára.
Ez sajnos ilyen.. Olyan mint az élet..“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50809 üzenetére
Pont ezért akartam még most eladni a kocsit amíg nem jön el a következő nagyobb szerviz ideje, mert senki nem fogja nekem kifizetni az összes kopó és nem annyira kopó alkatrészt amiket eddig kicseréltem rajta.
Mindenki szeretne minél olcsóbban venni autót, amelyre lehetőleg legkevesebbet kéne költeni rá rögtön vétel után. Ha nincsen végig vezetett szervizkönyve az eladónak, vagy hiteles számlája az összes javításról, akkor kevesen fogják elhinni neki, hogy mi mindent cserélt rajta.
Nálam jelenleg úgy néz ki, hogy még marad az autó kb. 2 évig... inkább később váltóm le az autót és annyival fiatalabb Mégane 3-ast veszek majd, mint most egy 2007-es Focus 2-est. :-)
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50813 üzenetére
Direkt nem alkatrész számlát írtam, mert az tényleg nem bizonyít semmit!
Amúgy őszintén manapság már a végig vezetett szervizkönyv sem hiteles sok helyen, de még így is jobb helyzetből indul az ember ha van a kezében hasonló irat, mint hogy csak szóban felsorolja a kicserélt alkatrészek listáját a potenciális vevőnek. -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50815 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy sok ember szkeptikus, nem hiszik el ha simán mondod nekik... ez valahol érhető mivel sok hazug-csaló-szélhámos ember van a világon!
-
Cane
őstag
válasz diablo1984 #51015 üzenetére
Köszönöm!
Bocsánat a hülye kérdésért: 2-esnél a tartályban váltó (NFJ vagy NFP) vagy "szervo" olaj van? Esetleg a kormányszervo + váltó hidraulika egy körön lehet?▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #51019 üzenetére
Torokban..
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #51021 üzenetére
Igen pont ezt mondta. Kb 1dl volt benne. tömítést a külső olajpára miatt cserélte..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs