Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • endru14

    csendes tag

    Sziasztok!

    Van egy erdekes problemam.
    Az alany egy clio 2, ph3, 2005, 1.4 16V

    A problema, hogy gyenge. Csak magas
    fordulaton kepes minimalis dinamizmusra.

    Konkretan 140km/h a vege es azt is negyed
    ora alatt eri el, ha sik a terep. Kisebb dombon vissza kell
    kapcsolni neki, neha rendkivul kellemetlen.
    (bekapcsolt klimaval meg teljesen vege)
    Es mindemellet, mivel nyomni kell neki, hogy
    valamit produkaljon, vegyesben 10et eszik.

    Kb mint egy 1.2 8v... bar, az lehet nyomatekosabb.

    Az eg vilagon minden meg lett nezve. Hibakod
    nincs, benzinnyomas jo, kipufogo nincs eltomodve,
    katalizator hibatlan, szondak jol dolgoznak, hofok es
    map hibatlan. vezerles a helyen, trafok jok, gyertya uj
    gyari. folytoszelep tiszta, szivosor osszes tomitese uj.
    kompresszio, hengertomorseg jo.

    egyetlen tovabbi hibajelenseg, hogy hideginditas utan,
    ha kb 20mp-en belul el akarok vele indulni, akkor van,
    hogy kicsit megtorpan. de ez elmulik es onnantol egesz
    nap "hibatlan".

    nincs gyujtaskimaradas, rangatas, nem budos, gyertyak
    szine olyan mint a nagy konyvben. olajat sem eszi, 180e
    van benne.

    volt anno a csaladban ph2 1.4 16v, az ugy ment mint a
    raketa es 7et evett vegyesben. direkt ezert is vettem, mert
    jo kis kocsi. de ez mar kivisz az eszbol. valakinek esetleg
    valami otlete, tapasztalata? vagy adjam el valami turelmes
    embernek? :D

    Koszi!

  • endru14

    csendes tag

    válasz rob210 #87552 üzenetére

    texa, launch. kompressziomérővel, melegen lett mérve, 9-10bar mindegyik, kis eltérésekkel.
    Veszteséget is mértünk, hibátlan. Lambda értékek alapjában véve jók, talán kicsit szegény, de ez ugye utal a hibára. szkóppal is ellenőriztem, szépen dolgozik a szabályzó, katalizátor hatékonyságra sem volt még hiba, a hátsó szonda is rendben van. Hidegen dúsabb(ahogy kell), de akkor is gyenge. gyertyák gyáriak, alvázszám alapján, gyári számra, belevalók. hézag is rendben. trafók mérve hibátlanok, volt már benne másik garnitúra, semmi változás. map értékek hibátlanok, de szintén volt már benne próbára másik map. gyertyák színe őzbarna. mintha minden a legnagyobb rendben lenne.

    tegnap kapta meg a törődést, olajak, szűrők, kuplung, vezérlésre ránéztünk szerszámmal, kapott egy új főtengely jeladót. evap is működik, csövek nincsenek dugulva. most addig nem nyugszom, amíg a végére nem járok a dolognak.

    szerzek próbára egy másik ecut valahonnan, mert már nem tudok másra gondolni...

    update... most cserélem a gyertyákat, mert tegnap már kimaradt. és most határozottan fehérek az elektródák, mindegyik egyformán... tehát szegénység van -.-

    [ Szerkesztve ]

  • endru14

    csendes tag

    válasz rob210 #87554 üzenetére

    gyárit szoktam, nem volt vele gond. és most sincs.

    viszont. kínomban mindent mérek újra. benzinnyomás 4.1bar...
    nem tudom, mit mért kollega, kezdem azt hinni b@szta megmérni, csak rámondta, hogy jó.
    elvileg 2.8-3.2 közöttre írja a data, a szivattyúban a szabályzó 3.5bar-os.

    de a 4.1 mindenképp sok. viszont ebben az esetben nem értem a szegény keveréket.

    érkezik az új szivattyú, kiváncsi leszek rá... addig mennek egy kört a befecskendezők is
    az ultrahangos tisztítóban.

    (egyébként villamosságszerelő vagyok, csaj a sajátra nem jut idő sosem)

  • endru14

    csendes tag

    válasz rob210 #87556 üzenetére

    alapvetően jó a kocsi. asszony köszörül csak vele városban, egyedül a kuplungot nyírta ki. csak mostanában én is jártam vele többet, aztán egyre jobban ott volt a tüske, hogy ez így nem mehet tovább :D oké, hogy nem megy ugy, mint az írt pd passatom, de a clio előtt volt egy 16v twingo, azt rendesen szerettem. na, ezt egyelőre nem.

Új hozzászólás Aktív témák