Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr-Pamacs

    senior tag

    Hi

    Olyan gondom lenne h mi van a szolgáltatóval?
    Meg van rendelve a T-Percek és az elöbb azt kezdte el bemondogatni h 15 mp múlva lejár az egyenlegem, és szétkapcsolt.Gondoltam valami kis hiba, így ujrahívtam, de megint szétkapcsolta 3 percnél, pedig biztos h van még T-percek mert hétfőn töltöttem fel a kártyám.
    Gondoltam felhívom a 1777-et és megkérdezem mi van, persze ügyintézőt nem találtam, aztán gondoltam lekérdezem a T-perceket h mennyi van, ezt ugye a 1777 hívása utána a 1382-es menüpont alatt lehet elérni. De ilyen nincs, délután még volt, akkor volt 752 perc. Mondom ok, lekérem a sima egyenlegem a *102#-el, erre kapom vissza h Díjcsomag:????

    Találkoztatok már ilyennel?

    Múltkor pl az volt h 2 hét után benyögte h nincs több T-percem, közben meg volt még 800 perc, felhívtam az ügyintézőt (akkor még volt olyan menüpont a 1777-en), megnézte és mondta h van kérdezzem le újra,és ha akkor sem lesz jó akkor hívjam vissza,de akkor már jó volt és engedett megint telefonálni.

    Egy rakás xar ez az egész.

Új hozzászólás Aktív témák