Új hozzászólás Aktív témák

  • szemesi69

    addikt

    válasz GLOCK34 #77845 üzenetére

    Szia! Ezt a történetet elküldöd ide sehsupport@samsung.com és kéred a készülék cseréjét, mellékeled a gari leveled és számlád másolatát, ha vannak képeid is a telefonról, amiken látszik a hiba, azt is csatold. Ők majd felveszik veled a kapcsolatot, ki fogják vizsgálni az ügyet, befogják kérni a telefont a szerződött szerviz partnerhez /telemax/, ha első körben le akarnak rázni, ne hagy magad, újra kell írni nekik és kérni a cserét, mondjuk nekem 6 szerviz volt, mire a a telemax hajlandó volt elismerni, hogy a készülék hibás, ezt követően a samsung megkeresett, hogy csere utalványt ajánlanak, Ha eddig eljutsz, akkor már csak annyi a dolgod, hogy a csere utalvánnyal, besétálsz a vásárlás helyére, és az akkori áron, ha már nincs náluk ilyen készülék kaphatsz másikat, vagy akár az árát is visszakérheted.
    Nekem 2015 áprilisban volt ilyen ügyem, szóval nyugodtan indulj neki, de első körben a samsungal vedd fel a kapcsolatot írásban a fenti email címen.

Új hozzászólás Aktív témák