-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lehiñito
senior tag
válasz
szemesi69 #144472 üzenetére
Hm, érdekes. Nem tudom mi alapján dönti el a rendszer, hogy mire engedi a 20 és mire csak a 10 havi részletet. Jobban örülnék én is a 20 havi részletnek egy 270k forintos terméknél. Kényelmesebb lenne fizetnem a 20 havit, de ha nem lesz más akkor elhozom 10 havira. Csak meglepődtem mikor mondta, hogy csak 10havit tud kiválasztani.
-
kchris78
veterán
-
Tompika777
senior tag
válasz
szemesi69 #126664 üzenetére
A hátralévő részletek pontos számát honnan lehet megtudni? Egyben szeretném az egészet, anyám vette magának a telefont tavaly év vége felé, de nyilván a pontos hátra lévő törlesztő darab számát meg kellene tudnom,ezért is gondoltam, hogy becsattogok egy üzletbe, és kifizetem egyben,valamelyest meglepetésnek szánva.
-
szalai112
senior tag
válasz
szemesi69 #123146 üzenetére
Kösszi a képernyő fotót
Mondtam a telekomnak hogy nekem is ez a 2020-as M 15GB
Mondtam a képernyő fotót ,szívesen elküldőm emailben
Hogy nekem miért nem mutatja, anyit mondtak várjak 1-2 napot.
Akkor nem tudom mit csinálnak, ilyenkor jogos lesz a panaszom a T felé ha nekem nem adják meg? -
m1lan
őstag
válasz
szemesi69 #121502 üzenetére
A Telekom Készülékkedvezmény arra épül, hogy minél több és drágább szolgáltatást vonsz hűségcsoportba, annál nagyobb készülékkedvezményt kapsz. A 6 hónap után hosszabbítható szerződésekkel gyakorlatilag örök hűséget fogadnak az ügyfelek, mert minden vásárlással újraindul a 2 év. A Telekomnál dolgoztam a bevezetéskor, akkoriban elég komoly újítások történtek a háttérben, hogy ez így tudjon működni a jövőben. Nem egy időszakos kedvezménynek szánták, úgyhogy biztosan nem szűnt meg.
Az előző hozzászólásomban linkeltem a Telekom Készülékkedvezmény feltételeit, ott kiemelt helyen szerepel, hogy "Akár fél évente kedvezményes készülékhez juthatsz, új hűség vállalásával."
Nem tudom, hogy az üzletben dolgozó hölgy miért állította az ellenkezőjét, de ha megszűnt volna ez a lehetőség, már levették volna a weboldalról.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
szemesi69 #118552 üzenetére
Azért azt is nézd, hogy a 2019-es M csomag 2000ft-tal drágább, mint a 2020-as. Szóval ha kb kihasználtad a 2019est, de nem csúsztál ki belőle, akkor kb annyit fizetsz majd az újjal is. Persze, ha Magenta1-ed van, akkor a különbség már csökken, így a 2020-as kb 20 perccel kevesebb.
Nem mondom, hogy nincs olyan kombináció, amivel nem hajszálnyi a különbség, de pl a nagyobb csomagokban már lényegesen olcsóbban is ki lehet jönni. Tehát ami látszik, feljebb tornásszák az olcsó csomagokat, lejjebb a drágákat, hogy kisebb legyen a különbség, így könnyebben váltanak az emberek felfelé.
De nem kötelező váltani. Ha ismered a szokásaidat, akkor találhatsz megfelelő csomagot, vagy ha nem, van másik szolgáltató is. Ha ott van jobb ajánlat, akkor váltani kell. Ha pedig készülékvásárlás miatt hűségben vagy, akkor pedig amúgy sem mehetsz lefelé. Én nem ragaszkodok egy szolgáltatóhoz, ha van olyan, ami jobban megfelel árban, tudásban, színben jobban tetszik, bármi.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
szemesi69 #116409 üzenetére
Oh... én kérek elnézést, hogy nem mentem bele a legmélyebb részletekbe és azért se haragudj, hogy felszínesen és egyszerűen fpgalmaztam....
Amúgy tisztában vagyok vele, mi hogy működik ezen a téren, ugyanis 2011 óta mást sem csinálok, mint édesanyám hagyatékát fizetgetem a behajtó cégeknek... a 8ból már csak 1 van vissza... de köszönöm érdektelen és leb*$zó hozzáfűzésedet...
Ráadásul a telekom felé volt hasonló ügyem... Sajnos...
-
Bornie127
aktív tag
-
viktorhu
veterán
válasz
szemesi69 #115450 üzenetére
Remélem, hogy mindenki felsorolja most, akitől nem kértek előleget. Látod, tőle meg igen, szóval ez rajta nem fog segíteni. Az pedig, hogy a hitelkerete egy részét kimerítette egy idei vásárlással, elég valószínű magyarázatát adja annak, hogy második hitelt már nem kapott.
Nyilván a hitelkeret nagysága sok mindenen múlik. Amikor vettem még szolgáltatótól mobilt, nekem is futott párhuzamosan több készülékvásárlás sokszor, de sokan panaszkodtak már, hogy akár magentában sem engedte a másodikat párhuzamosan. -
zsoltzsolt
addikt
válasz
szemesi69 #113736 üzenetére
A honlapon hol látni a szállítási infókat?
Mert ugye a Rendelések menünél ezt írja:
Jelenleg nincs folyamatban lévő rendelésed. Tekintsd meg kedvezményes készülékeinket Online Shopunkban!
De a tegnap megrendelt telefon esetében ma már felkerült a számla, garijegy, stb. -
Dency01
aktív tag
válasz
szemesi69 #113825 üzenetére
Értem, most aktiváltattam az ügyfélszolgálaton. Jött az sms is, de egyelőre nem sikerül összehozni. *#*#4636#*#* és ott a VoLTE jelzőt se tudom bekapcsolni, szürkével van.
További kérdésem még az lenne hogy ehhez a híváshoz a másik félnél is aktiválva kell hogy legyen a volte? -
Oposzumtoszó
senior tag
válasz
szemesi69 #110813 üzenetére
Köszönöm az infót. Szerencsém van, mert úgy kezdte az ügyintéző, hogy elütött egy számot és másik előfizető nevével akarta elküldeni. Már majdnem kisétáltam az üzletből, mikor feltűnt a papíron lévő adatoknál. Tíz percig csináltam a fesztivált, hogy ezt korrigálja. Azt akarta beadni, hogy mindegy kinek a neve van a papíron.
-
HollywoodBoy
tag
válasz
szemesi69 #94557 üzenetére
Értem! Nagyon köszönöm Neked is és @kali-nak is!
Akkor a lényeg, hogy legyen meg a számla és a garanciajegy, a többit meg intézhetem már a Huawei-nél is.
Egyébként így, hogy nem az én nevemen van a készülék a Telekomnál, milyen esetben fordulhat elő hogy letiltásra kerül a készülék? Azt mondta a tulaj, hogy teljesen ki van fizetve. -
-
Keem1
veterán
válasz
szemesi69 #77853 üzenetére
Az amúgy elég gáz, hogy ma Magyarországon egy végfelhasználónak ilyen köröket, ennyi tortúrát kell végigjárnia, hogy cseréljék a hibás készülékét. Pedig mindenütt azt hangoztatják, hogy a fogyasztó jogai az elsődlegesek, ráadásul a garancia első évében az ellenkező bizonyításáig azt kell vélelmezni, hogy a termék gyári hibás (csak akkor kötekedhetnek, ha a forgalmazó bizonyítja, hogy nem az).
Törvényileg megszüntetném az ilyen köröket, hogy a fogyasztó írjon egy sokadik e-mailt, újra hibásat kap, stb. Ez fekete vagy fehér: vagy hibás, vagy nem (ha az előbbi, nincs mese, cseréljék vagy javítsák, ha elsőre nem sikerült megjavítani, akkor vállalja a felelősséget az, aki a szar munkát kiadta a kezéből).
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Új 0km es GARANCIAS acer nitro 15 rtx 4060 ryzen 7
- Új garanciás MSI Alpha ! R9 7945hx 32 ram 17 col 240hz qhd rtx 4070
- Ár értékbajnok! Prémium kategória 4060 ESZMÉLETLEN JÓ ÁRON! GIGABYTE AORUS rtx 4060
- ENNYI PÉNZÉRT ilyen konfigot nem kapsz! Prémium kategória! Gigabyte aorus rtx 4070 i9 14900hx 2k qhd
- Tökéletes E sport gamer! Újszerű HP victus rtx 3050 ryzen 5600h 16gb ram 512 ssd
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest