Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keem1

    veterán

    válasz szemesi69 #77853 üzenetére

    Az amúgy elég gáz, hogy ma Magyarországon egy végfelhasználónak ilyen köröket, ennyi tortúrát kell végigjárnia, hogy cseréljék a hibás készülékét. Pedig mindenütt azt hangoztatják, hogy a fogyasztó jogai az elsődlegesek, ráadásul a garancia első évében az ellenkező bizonyításáig azt kell vélelmezni, hogy a termék gyári hibás (csak akkor kötekedhetnek, ha a forgalmazó bizonyítja, hogy nem az).

    Törvényileg megszüntetném az ilyen köröket, hogy a fogyasztó írjon egy sokadik e-mailt, újra hibásat kap, stb. Ez fekete vagy fehér: vagy hibás, vagy nem (ha az előbbi, nincs mese, cseréljék vagy javítsák, ha elsőre nem sikerült megjavítani, akkor vállalja a felelősséget az, aki a szar munkát kiadta a kezéből).

Új hozzászólás Aktív témák