Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz S@c@ #93566 üzenetére

    Szia,

    Havidíjas előfizetői szerződéssel lehet csak biztosítást kötni.
    Régebben volt Domino konstrukciós is, de egy ideje nincs már.

    gyuromoj: Akkor marad a telefonos vagy személyes ügyintézés.
    Remélem, nekem engedi majd éjfél után a netet felfelé módosítani, mert decemberben megint kell a korlátlan, mivel sok lesz az utazgatás.

    Más: Délután rendeltem tartozékot kuponnal (amit a Mate 10 Pro vásárlásakor kaptam), olyan üzletet jelöltem meg az átvétel helyéül, ahol volt készleten és be is jelöltem az azonnali átvétel, a rendelés sikeresen zárult.
    A szokásos e-mail és SMS elmaradt, a fiókban pedig a "Visszahívásra vár" állapot volt olvasható.
    Ettől függetlenül bementem az üzletbe, ahol hozzáértő sráchoz kerültem (pont betanított egy új dolgozót, már ebből is sejtettem, amikor oda szólított a rendszer, hogy jó kezekben lesz a rendelésem), pillanatok alatt megoldotta a problémát, hozták a tartozékot, kifizettem a fennmaradó összeget, megköszöntem a segítséget irány haza.
    A KÖKI T-Pont volt az üzlet, ezúton is köszönet a hozzáértő illetékesnek! :R

Új hozzászólás Aktív témák