-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Teddy
őstag
Jaja azt tudom, hogy az a feltétele. Csak amíg dominóban "pihen" a szám, addig gondolom mindegy, hogy kié a domino tulajdona, aztán természetesen egy előfizető alá tartozna. De a legegyszerűbb, ha ez így működik, hogy az előfizető (édesapám) leváltatja a számot dominora, aztán ha letelik a 30 nap, next S társkártyába vissza.
-
Egyszerűen nem tudom, mitől lehet, mindenesetre amíg nem közösködtek a Telenorral, vidéken is mindig 3G-re váltott a telóm. A 2x20 MHz bevezetése óta viszont csak egy időszakban volt jó (asszem 2-3 hétig tartott), aztán azóta soha. Biztos, hogy nálad mindig 3G-re vált a teló vidéken? Mert nem hiszem, hogy a SIM kártyámmal lehet baj, pláne hogy ismerőseim telói is ugyanígy viselkednek itt. Mindezt úgy, hogy itt és az egész környéken borítékolva full 3G térerő van, az antennák a víztornyon (innen kb. 300 m-re), a ház erkélyéről teljesen rá is látok.
A hálóváltás viszont tényleg gyors, csak épp ekkor teljesen megszakad a net, mivel 2G-re vált.Amikor nyáron elutaztunk a Balatonhoz (800-as és 1800-as 4G is volt, mindkettő közepes térerővel), ugyanez: amikor épp 1800-on volt, 3G-re ment híváskor, amikor 800-on, 2G-re. Mindezt egyazon helyen, egyazon házban, és minden egyes alkalommal. Asszem tényleg elkonfigolás lehet a háttérben, amit egyszerűen nem tudnak (akarnak) normálisan megoldani.
Az lehet, hogy a keleti országrészben (amit a Telekom fed le) rendben van a váltás, de a Dunántúlon (Telenor...) nem.
-
Az egyik lakhelyemen van full térerős 2G, 3G és 800-as 4G is, mégis mindig 2G-re vált le a teló (szifon 6s, de az előző 5s-em is ugyanezt csinálta). Nem tudom, hogy ez a szifon sajátos viselkedése-e, de lehet, hogy van a topiktársnál 3G, csak egyszerűen nem arra vált le a telója. Érdekes, hogy 1800-as LTE-ről viszont mindig 3G-re vált le a telóm, még ha csak 2-3-as térerő is van.
Hozzáteszem, Ausztriában a T-Mobile 800-as LTE-jéről is mindig 3G-re vált le a telóm (ami amúgy köröket ver lefedettségben a Telekom 3G-jére), tehát lehet a hiba a Telekom / Telenornál van (erre tippelek). Anno szépen meg lett nekem mondva a Telekom "support" által, hogy biztos szar a 3G nálam. Hát nagyon nem, csak szerintem egyszerűen szarul van konfigolva a háló...
-
anderledani
őstag
Szólunk egy üzletvezető ismerősnek, szerintem megoldja még azt is hogy az előfizetés se szűnjön meg. Remélem.
Amúgy még azt is hozzátették tegnap, hogy az AJÁNDÉK JBL E30 fejhallgatót ha nem hozom vissza, levonják. (eladtam már)
Egy vodafone-os üzletvezető ismerősünk azt mondta, hogy nem biztos, hogy vissza fognak adni vételárat. De az jogellenes lenne... -
anderledani
őstag
Most voltam a helyi kis T-Pontban, ahol érdemben nem tudtak segíteni, mert ezzel csak nagyobbakban foglalkoznak, de azt mondták, ha az ÁSZF-ben nincs semmi, ami ennek ellent mondana, akkor adhatnak vissza pénzt. Erre meg én azt mondtam, ha van is az ÁSZF-ben olyan ami nem engedi, az jogellenes. Ők azt a benyomást próbálták kelteni mintha az ő ÁSZF-jük a törvényen felül állna.
-
#41133696
törölt tag
Nos igen, ez így elfogadható, mert nem szeretnék megint 2 év hűséget a nyakamba ilyen téren. Ráadásul a 2580 Ft-os, ami ugye a 100 Ft-os emelés miatt - amit nem panaszoltam meg - lett 2680 Ft, rendben is lett volna ha továbbra is kapom a 8 GB-ot. Igazából nem is próbálkoztam náluk, hogy belengetem elsőnek a felmondást, ha nem kapom továbbra is annyiért, mert eleve azért kaptam, mert az ügyintéző hölgy félretájékoztatott, visszahallgatták, megállapították, hogy így volt, levélben kiértesítettek, hogy a hátralévő 18 hónapra megkapom. Ebből elég világos volt, hogy tovább nem megy a móka annyiért.
Bár azt megjegyzem, hogy egyszer az egyik ügyintéző azt mondta, hogy ő csak azt látja, hogy be van fixen rögzítve a kedvezményes ár, de azt nem látta, hogy meghatározott időre lenne e. Viszont ez már régebben is volt, meg nem is akartam 4400 Ft-os számlát kapni. Szóval felmondtam. Még nem reagáltak rá, lassan ideje, hogy jöjjön a levél. Most ma elpuskázom a 6,5 GB-ot, mert jelenleg az LG LEON-ban van. Egyébként a 4G/LTE hát eléggé eszi az akkumulátort
Ami nem lep meg, mert a Mobile HotSpot esetén is így volt ez, annak meg más dolga sem volt, csak a WiFi-t szórni, meg a 4G/LTE hálózaton lógni útközben. Itt meg azért a telefon egyéb dolgokat is végez.
(#70427) pietrasko : BlueMobil nem lenne rossz, de jobb lenne ha maradhatna a telefonom, a számom stb. Oké van számhordozás, de valószínűleg attól még készüléket cserélni kellene, mert nem Telekomos SIM megy bele.
Az adathasználat változó nálam, volt olyan mint amilyen most is, hogy sok volt hátra a 8 GB-ból, több mint a 2/3-a az utolsó napokban. Máskor meg 193 MB maradt az utolsó napra. Szóval változó, mikor mennyit van az ember az úton. Mondjuk én TuneIn Radio PRO-n szoktam a 89,5Music FM-et hallgatni
-
lindermen
senior tag
Szia! Nos közben sikerült mégis megrendelnem a készüléket, 2 nap után eltűnt a korlátozás. Lehet az ehavi számla kiegyenlítése még nem történt meg a rendszerben.
Viszont újabb kérdéssel fordulok hozzád: Tehát megrendeltem egy készüléket, a webshopban a meglévő előfizetéses vásárlásnál egyetlen egy lehetőségem: 2 év hűség az előfizetésre. A díjcsomagra vonatkozóan nem volt semmi kikötés megjelenítve. Megrendeltem a készüléket, ma mentem is érte (Telekom üzletbe kértem az átvételt). Biztonság kedvéért mondom megkérdezem, hogy a készülékváltásnál a hűség vonatkozik-e a díjcsomagra is? Mondja a hölgy, hogy a webshopos vásárlás miatt ő csak egy aktuális állapotot lát, miszerint 2018-ig az előfizura és a díjcsomagra is van hűségem. Mondom akkor most mi lesz, erre ő, hogy akkor ne vegyem át a készüléket és akkor a hűség is storno. Így nem vettem át.
Kérdésem hogy ez valóban így van? A díjcsomagra is vállaltam a hűséget, annak ellenére hogy nem volt megjelenítve erre vonatkozóan semmi? Az nem lehet hogy még 3 hónapig tart a díjcsomaghűség és aztán már csak az előfizura vonatkozna? Ha díjcsomaghűséget nem szeretnék vállalni, meg kell várnom a 24 hónap lejáratát a készülékváltással?
Előre is köszönöm!
-
Elég nagy szégyen ez számunkra, hogy Románia lassan tényleg mindenben előttünk lesz...
De ez itt OFF, le is zárom inkább.Egyébként a jogi környezet szerintem adott, inkább a Telenorral való nagy közösködés lehet talán az egyik probléma. Az mindenesetre biztos, hogy teszt jelleggel mindenképp illett volna már bekapcsolni legalább a nagyobb városokban, ahol nincs közösködés.
-
-
bajaki
őstag
Persze, engedélyezve van.
Bementem a T-hez, kártyacsere megoldotta a dolgot, most már jó.
(1 éve volt egyébként cserélve, nem gondoltam volna, hogy ezzel lesz gond)
Most egyelőre maradok akkor a Telekomnál. 190 Ft-ért teszek egy próbát a NetPlusz M-mel, megnézem milyen a környéken az 4G lefedettség, ha jó, akkor maradok valószínűleg és váltok NetPlusz L-re. Az M nem igazán éri meg az L mellett.
Ha azt akarom, hogy a következő fordulómtól NetPlusz L-em legyen, akkor mikor váltsam át? 15-én van a fordulóm, ha 16-án átváltom az jó lehet, akkor már csak a NetPlusz L-t kell kifizetnem arra a hónapra?
-
bajaki
őstag
Uh, köszi, ezt meg nem találtam volna. Tehát ha átcsúszok fizetek, de jóváírjuk időarányosan a megmaradt részt. A számlán jóváírt összeget mire tudom felhasználni? Mert mire az ott megjelenik addigra nem lesz befizetendő számlám a tervek szerint. Egyenleget tudok belőle tölteni másik kártyás számra?
-
"a szerviz nem tud kicserélni készüléket"
Szerintem valójában tudna, mint a szolgáltató megbízottja. Ha maga a szolgáltató a weblapján azt írja, hogy fordulhatsz közvetlenül a márkaszervizhez (nem kellene, a vásárlás helyén kell intézni a garanciális problémákat), akkor cserével is ugyanúgy lehet hozzájuk fordulni, ugyanis a csere ugyanúgy egy garanciális igény, mint a kijavítás. Tehát ha az egyiket lehet, lehet a másikat is.
-
lindermen
senior tag
Köszi a választ! Nincs semmi info a lejárt tartozásról. Egyszer kaptam egy sms-t, de akkor már be volt fizetve, illetve azt sem értettem mert minden hónapban az aktuális számlát 15ig befizetem, és a my t-mobilban visszaellenőrzöm 1-2 nap múlva hogy mit ír, és eddig nem volt probléma, soha.
-
holozis_HUN
addikt
És ha ezeket aktiválom, és közben szolgáltatót váltanék, és ezt nem fizetném (mivel a kártyáról szedi le a pénzt, nem csekket küld, és a kártyára nem töltenék többet pénzt) vagy beszüntetném a kártyát, akkor ebből lehet baj? Illetve ha már be lett fizetve a teló havidíjai, és független a teló, akkor ha szolgáltatót váltok és pl Vodás sim kerül a telóba, akkor nem tudják tiltani?
-
-
taip
senior tag
Az előbb még arról volt szó, hogy szerinted van benne ráció. Szerintem nem sok. De rendben, van 2 eltérő vélemény.
Amúgy szerintem nem filléres részlet, nagyon is zsebbevágó tud lenni egy hívás.
Plusz nem bosszankodok, csak rámutattam egy létező, sokakat érintő problémára.Egy véletlenszerűen kiválasztott szolgáltató: posta. Milyen számon hívhatóak, ami nem emelt díjas kék szám?
Ja és szerintük helyi tarifával hívható mindenhonnan...
-
efi99
őstag
A küldés/fogadás mindegyik esetben megvalósult, bár az igaz, hogy egyik esetben a tartalom nem volt megjeleníthető, de a többiben igen. 4 telefon is érintett, kombinálva is.
Amely telefonon volt ilyen opció, azt is beállítottam, hogy az üzenet érvényessége csak 1 nap legyen és úgy is megy naponta. -
Keem1
veterán
Ha minden igaz, nálam a legfrissebb van fent, de csak telefonszám vagy MT azonosító, és a billentyűzet is a számbillentyűzet, betűt fizikailag nem tudok beírni.
Pedig jó lenne, ha már működne, anyám előfizetését is én menedzselem, és nem kéne ki-belépni, ha épp mobilon vagyok. Valaki megpróbálná androidos telefonon még? Remélem, nem csak nálam nem lehet e-maillel belépni. Kali, neked szifonod van, nem?
"valakinek mindenhová azonos jelszó van beállítva"
Nem hogy a fél világnak, hanem kb. 70%-nak -
taip
senior tag
Reménytelenül optimista vagy.
Én nem látok benne rációt. Magyarázata lehet, hogy van, értelme nem sok. Szerintem aki erről dönt, fogalma nincs a háttérről és a következményekről.
És kevés kivételtől eltekintve nem szokott lenni ingyenes szám és egyéb mobilos szám sem, hiszen kb. az az egyetlen értelme ennek, hogy egyetlen, valószínűleg könnyen megjegyezhető számot kell kommunikálni a nép felé. Ami néha van, az a külföldi hívásoknak fenntartott vezetékes szám, amit külön ki kell nyomozni, ha van. -
taip
senior tag
Múltkoriban én is felvetettem, hogy milyen szívatás ez a 40-es körzetszám.
Azért sem értem a létezését, mert ha a szolgáltató egy közönséges vezetékes számot adna meg, akkor neki fogadó oldalon nem keletkezne semmi költsége ha mobilról hívják akkor sem. Plusz aki mobilról hívja, annak is sokkal olcsóbb lenne, mert a vezetékes számok olcsóbbak szoktak lenni, mint a kék szám, ráadásul egy korlátlan csomagban benne van a korlátlanságban.
De nem, erőltetik a kék számot, szívjon az ügyfél.balint82: UPC telefonszáma: +36 1 688 1221
-
-
_Moriarty_
aktív tag
Köszönöm a segítségedet, sajnos nekem a Z3-on így sem működik.
Viszont kislányom Honor 4C-jére telepítve tökéletesen megy, neki Kitkat van rajta, töröltem, majd újratelepítettem és úgy is tökéletes. A fiamnak is 4C-je van Lollival, neki is tökéletes, még törlés-újratelepítés után is.
Ezt egyszerűen nem értem, lehet, hogy gyári visszaállítás megoldaná a problémámat? Vagy lenne még valami ötleted?
A Play-en olvasva többeknek is ugyanez a problémája. -
-
_Moriarty_
aktív tag
Újratelepítés kb. 5x megvolt, egyszerűen az "ellenőrzés"-nél elakad a dolog, de az sms mindig megjön, hogy beléptem. Tehát az alkalmazás nem fut, ill. el sem indul.
Android 5.1, Sony Z3.Ha valakinek lenne valami ötlete, hogy mi okozhatja a problémát, azt szívesen fogadnám.
Most olvasom, hogy nem egyedi a probléma, csak ez nem vigasztal.
-
csubuka
addikt
Ezért lett akkor ilyen érdekes a srác számhordozása
Lenne egy apró másik kérdésem - bár lehet kuszán megfogalmazott, hogy hőségidő hosszabbításnál a kalkulált kedvezményes készülék ár az csak attól függ, hogy valaki arany vagy platina kártyás meg a vállalt előfizu havidíjától nem? Szóval ha pl. egy FUN S-re hosszabbítanék hűséget akkor mindegy hogy az éppen egy mobilszám vagy egy vezetékes mellé van társítva - mindkettő "főszám" arany hűség szintű szerintem már?
-
csubuka
addikt
Szia!
Köszi! Mondjuk azt hozzá teszem, hogy kicsit káosz az van, mert a barátnőm öccse pl. Fun S ről ment át Like-ra, úgy, hogy adtak neki egy új simet ott helyben...Mondjuk az speciális lehet, mert hiába ő használja a Fun S-t, attól még az lehet, hogy a főkártya gazda nevén van - legalábbis gondolom ez a magyarázat az anomáliára.
Vagy szimplán benéztek valamit. - Mindezt persze úgy tették, hogy belépve az ő kártyának az online kezelőjébe még a barátnőm neve jelenik meg, szóval neki jelenleg két Like díjcsomagos kártyája van. Látszólag működik a dolog és az új kártyát fel lehet hívni és él, ettől függetlenül lehet, hogy lesz gubanc ebből még.
-
SUPREME7
őstag
Bár az útlevél alapvetően alkalmas személyazonosság megállapítására, de elég szomorú ha nem kelt gyanút egy olyan vásárló aki ragaszkodik az útlevélhez személyi nélkül.
(#70006) Jinxb1rd : a lényeget nem írtad le, végül sikerült is nekik átvenni a cuccot? Mert ha tudjátok, hogy ki élt vissza vele ("sajnos" ha nem sikerült nekik, akkor nehéz lenne bizonyítani a visszaélést) és átvette a cuccot, akkor irány a rendőrség.
(#70012) Vangelis: tőlem is random kérnek, általában ha fizetni kell valamiért akkor nem kérnek, mert ugye ki az aki átveszi pénzért ha nem is rendelt
Ha előre kifizetett, akkor azért el szokták kérni.
-
-
Dilikutya
félisten
Domino 5. Surf-ben alapból van net, NetPlusz-t ahhoz lehet egyáltalán rendelni, vagy csak kimondottan keretbővítést? Január elején még drágább volt mindegyik NetPlusz, csak annyi lett volna a kérdésem, hogy árat csökkentett-e a Telekom, vagy valami időszakos akció. A NetPlusz S és M csak 190 Ft egy hónapig, az tiszta sor, de az alapár mindegyiknél kevesebb lett. Tehát tud valaki valamit, vagy semmit erről?
-
Keem1
veterán
És speciel havonta 9 ezret fizetek a szolgáltatónak, de akkor se lennék dühös, ha egy hétig nem lenne net/telefon/egyik se. És nem azért, mert kőgazdag vagyok (talán a nagyon nagy átlag feletti fizetésem van, de közel sem keresek sokat), de ki tudom fizetni a számláka. Ember vagyok, más is az, hibázhatok én is, más is. Ha én elvárom mástól (vagy bízom benne), hogy ha hibázok, akkor emberséges, megértő legyek, úgy én is ugyanezt teszem másokkal szemben. És most független, hogy emberi hiba miatt nincs hálózat vagy sem, csak a példa kedvéért hoztam fel.
Most különben is melózok, ha otthon lennék, akkor se érdekelne, mert kinyitok egy jó könyvet vagy csinálok egy bögre forralt bort és kész. Túl vagyok azon a korszakomon, hogy minden miatt problémázzak.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Milyen videókártyát?
- Háztartási gépek
- Steam topic
- Autós topik
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3253,100% Akkumulá
- Új Asus 18 ROG WQXGA MiniLED 240Hz G-Sync i9-14900HX 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest