Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    válasz anderledani #70405 üzenetére

    Kali jól mondja, de:
    fogod az email-t, kinyomtatod, összehajtod, beteszed a zsebedbe, viszed magaddal az előfizetővel az oldaladon... ;]
    Új kérdés? ;)
    Nem kell ennyire izgulni, valahogy össze lehet azt hozni, hogy jó legyen.
    Utolsó lehetőség, hogy a cserekészüléket elfogadod, meghirdeted. :K

  • kali

    legenda

    válasz anderledani #70405 üzenetére

    a levélből egy mondatot látok leírva, kiemelve az eredeti szövegkörnyezetből, így pláne nem akarok rá reagálni, a hivatalos részét leírtam, hogy a vételár visszafizetése elállást jelent, ami a vásárlás előtti állapot visszaállításában valósul meg, tehát az előfizetésnek is annyi, ha viszont hajlandók úgy lepapírozni valamilyen módon, hogy az előfizető "újraköti", akkor biztos megoldható, de ott a részletekben lakozik majd a lényeg.
    a samsung (illetékese) nem tud állást foglalni a dologban, mert ők nem látnak bele az előfizetői feltételekbe, hogy milyen előfizetéshez és módon lett megvásárolva a készülék, illetve ő (is) csak a hivatalos utat tudja mondani; amennyiben nem tudnak azonos vagy megfelelő típusra cserélni - de ezt sem a gyártó vagy szerviz látja, hanem a szolgáltató -, úgy elállás, a vásárlás előtti állapot visszaállítása, szerződés megszüntetése és vételár vissza. - hivatalosan nincs olyan, hogy vagy csak az egyik, vagy csak a másik része, az már külön folyamatot jelent, újabb szerződést, megfelelő lepapírozást, erre vannak kiskapuk, de azt meg esete válogatja, több tényező függvénye, minden szükséges részlet ismeretének hiányában, csak a gyakorlatban fog valósan kiderülni, hogy miként oldható meg, ráadásul néha még ügyintézője is válogatja, hogy miként áll a dologhoz.

Új hozzászólás Aktív témák