Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz viktorhu #103505 üzenetére

    Ilyen lehívott, aztán mégsem lehívott számlafizetéses mizériám nekem is volt már a Telekomnál közel 1.5 éve, bár csak a számla befizetése kapcsán volt jelentősége, nem volt számhordozás, meg nem is csoportos beszedés volt, hanem a fiókban történt a fizetés.
    Épp nem volt jókedvében a rTelekom fiók, nekem jött az SMS a banktól, hogy megtörtént a fizetés, a Telekom rendszere szerint meg nem, aztán sok telefonba került, mire megoldódott, ráadásul nem is minden ügyintéző volt képben, de volt közöttük szerencsére olyan, aki nagyjából tudta, hogy mit kell tennie.
    Végül ismételten fizetnem kellett, mert hiába terhelték meg az összeget, nem vonták le végül és visszakerült a bankszámlámra, amikor letelt a zárolási intervallum.
    Más kérdés, hogy ha nem vagyok kellően alapos és nem telefonálgatok, hanem hallgatok a banki SMS-re, vagy az egyik kevésbé hozzáértő ügyintézőre, akkor valós tartozásom keletkezett volna a Telekom rendszerének a hibája miatt.

Új hozzászólás Aktív témák