Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totron

    addikt

    válasz 4Grider #139068 üzenetére

    Minden logikus és mindent értsünk meg, de van egy határ. Hadd szóljon belőlem az 1 bites vásárló: épp csak érinteni szeretném a területet, nem előfizetni, nem agyalni a számlazárási napon és kedvezményeken, meg azok hiányán, nem kell az agykuki semmilyen szinten és a kiszolgáltatottság az ügyintézők hibafaktorának, nem akarok belefolyni, éppen ezért választom a Dominót, nem kellenek bónuszként az indiszkrét kérdések, mert sarkon is tudok fordulni és más szolgáltatónál gördülékenyebben lebonyolítani azt, hogy minél hamarabb szabaduljak. Ez a része nem logikus?
    Nem tudom hány % téríthető meg húzható be előfizetőnek így, de létezik egy kontraproduktív réteg is. A másik az, hogy ne akarjanak alapértelmezetten és ellentmondást nem tűrően nyúlkálni a telefonomhoz, mert ugyanazt érik el, SIM-vásárlás, SIM-csere, hiba esetén meg egyszerűen nem tudod megúszni ez a része részben érthető, de na. Tököm már az agresszív üzletpolitikába és a tenyérbe-/arcba mászásba. Majd én tudom hogy nyúlok a telefonomhoz, egy másik ember természetszerűleg máshogy fog, de pont úgy, ahogy én pont soha nem tenném. Mintha negédesen megmasszíroznánk egymás lába közét az első találkozás megpecsételéseként, ne.

    (#139065) simpley, mi hajt téged, miért vagy itt, ha kizárólag és következetesen és nem szűnően csak a szar fröcsög belőled? Kicsit uncsi, elárulod az okot? Mintha a Telekom lenne a szőranyád. Profit és lehúzás kategóriája között van különbség.

Új hozzászólás Aktív témák