Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remetelvtars

    junior tag

    válasz remetelvtars #143994 üzenetére

    Valasz erkezett a panaszlevelre, el is kertem a havertol, h megmutassam: meghosszabbitottak a visszaigenyleshez megadott 30 napot... 😂 Ja, es nem 90 napot igernek.

    TISZTELT ...,
    KEDVES ÜGYFELÜNK!
    Megkeresés témája
    Bejelentésében kérte, hogy 30/...-os elhordozott dominó szám univerzális egyenlegén mutatkozó ... Ft-ot fizessük vissza.
    Vizsgálat leírása
    Egyedi elbírálás alapján biztosítjuk, hogy a fenti összeg visszautalását kérheti ...-ig személyes ügyfélszolgálatunkon a jelenlegi kérelemre hivatkozva. A visszafizetést csak magyar bankszámlaszámra történik, és előfizető kérheti, a jogosultságot személyes dokumentumokkal szükséges igazolni. Tájékoztatjuk, hogy sikeres visszafizetési igény rögzítése után a tényleges kifizetés 10-15 napot is igénybe vehet.
    A fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:
    Telefonos ügyfélszolgálati szóbeli panasz, ilyen iratok nem állnak rendelkezésre.
    Véleménye fontos számunkra! Kérjük, ossza meg velünk bejelentésével kapcsolatos tapasztalatait (iktatószám: ). Válaszlevelünk keltezését követő 6 nap múlva kapcsolattartói telefonszámán egy rövid kérdőívben keressük meg Önt, készülékének nyomógombjai segítségével értékelheti az ügyintézőnket.
    Amennyiben döntésünkkel nem ért egyet panaszával jogosult felügyeleti szerveinkhez fordulni1
    Tájékoztatjuk továbbá, hogy fenti iktatószámon - jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve - megkeresését teljes körűen rögzítettük elektronikus nyilvántartásunkban, s jelen levelünk egyúttal a panaszról felvett jegyzőkönyvnek minősül.
    Türelmét és megértését köszönjük, az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük.

  • remetelvtars

    junior tag

    válasz remetelvtars #143994 üzenetére

    Hat, ez egyre cziffrabb...
    Haver bement megint a polusba, masik ugyintezo megint uazt mondta, meg h o az NMHH-rol nem tud, majd megnezte a honlapot, es h jo, hat akkor jo, de o megsem tudja elintezni, mert csak partner, mikozben az ufsz-nel sajatkent van feltuntetve... A corvinrol is az mondta, h csak partner, pedig az is pont ugy nez ki, mint bmelyik rendes uzlete a trenek...
    Ugy tunik, megiscsak Duna plaza lesz a vege, csak az nem a haz mellett van neki, mint a polus...

    De tenyleg ekkora kaosz van a trenel, h meg az ufsz sem tudja, v a bolt, h melyik milyen???

    Mondjuk azt sem ertem, h a partner miert ne tudna felvenni egy nyomorult kerelmet, mikor szerzodeseket kothet...

  • AnonymusX

    őstag

    válasz remetelvtars #143994 üzenetére

    Sajnos van olyan ügyintéző, aki egyrészt fogalmatlan, másrészt nem akar olyan dologgal foglalkozni, amiért nem kap jutalékot. Ilyenkor érdemes odakérni az üzletvezetőt vagy kérni, hogy hívja fel a központot és kérjen útmutatást, ha nem tudja.

Új hozzászólás Aktív témák