-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
remetelvtars #145883 üzenetére
Samsung, de én blokkolást nem kértem:
[kép]
-
válasz
remetelvtars #145879 üzenetére
Az csak piros háttérrel jelzi hogy lehetséges spam, de attól még felveheted, beszélhetsz vele.
A rendorseget meg ez nem állítja meg, ők 50 kilós ajtótörő kalapáccsal kopogtatnak reggel fél négykor...
-
válasz
remetelvtars #145875 üzenetére
Kapcsold be a Spam védelmet és az ismeretlen szám blokkolást. Probléma letudva.
-
skroy
senior tag
válasz
remetelvtars #145875 üzenetére
Engem osztrák számokról hivogattak a héten, de nem vettem fel egyiket sem.
Azon kívül szerencsére elkerültek a hasonló hívások. Csak a fadísz szokott néha zaklatni, de azt is 1mp után le rakom, ha véletlenül felveszem. -
Zeki
nagyúr
válasz
remetelvtars #145875 üzenetére
Nem. A kínaiak sem hívogatnak telekomos számról .
-
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #145806 üzenetére
Tovabbra sem engedett be, pedig friss volt....
Muszaj volt gyalulni es ujratelepiteni...
De legalabb eltunt az az istenverte felhasznalosdi -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
remetelvtars #145861 üzenetére
Mint ahogy a Domino korlátlan beszélgetés opciók esetében is így van.
-
Cs.Tibor
junior tag
válasz
remetelvtars #145785 üzenetére
Elvileg ingyen be lehet vinni családi mobil opcióba, és a családtagok ingyen beszélhetnek egymással. A Dominós is. ( 1 lakossági előfizetés + max. 4db domino, vagy előfizetés)
-
blueye
veterán
válasz
remetelvtars #145757 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz
remetelvtars #145700 üzenetére
Sajnos veszem észre....
-
martongunar
tag
válasz
remetelvtars #145683 üzenetére
Köszi, igen, arra is emlékeztem, hogy nem mindegy a bejövő hívás iránya.
Szóval az eredeti probléma megoldására ez nem lesz jó sajnos.
-
martongunar
tag
válasz
remetelvtars #145681 üzenetére
Igen, arra emlékeztem, hogy nem rendes kikapcsolt jelzést ad. Köszi a kiigazítást.
-
válasz
remetelvtars #145671 üzenetére
"ne allits se valotlant, se mast, mint amit korabban irtal"
Ha rámutatsz ezekre, akkor megköszönöm, hátha ez segít tisztázni egy félreértést.
-
válasz
remetelvtars #145665 üzenetére
Igen, erről beszélek, ha kikapcsolom az adott simet (nem lesz aktív a telefonban, szóhasználatomban így értettem, hogy inaktiválom) és utána újra be, akkor újra kell aktiválni rajta az imessage-et.
A telefont pedig a már korábban leírtam miatt nem akarom kikapcsolni, és a simet sem. Szerintem tökre lépjünk túl rajta, olyanokra akartok rábeszélni, amiket 3-4x leírtam, hogy nem akarok, tök világos hogy mit akarok, mire keresek megoldást, de ti folyamatosan mást erőltettek. Nem kikapcsolni akarom a simet, nem kikapcsolni akarom a telefont, ezeket magamtól is meg tudtam volna oldani.
Amit akarok azt is megoldom majd valahogy, köszi mindenkinek a segítséget. -
válasz
remetelvtars #145659 üzenetére
Eggyel jobb lett volna, ha folyamatában látom az értesítést, hogy ki keresett. Kikapcsolni nem akarom a simet, az bónusz vacakolás, ha inaktiválom a simet akkor visszakapcsoláskor újra kell aktiválni rajta az imessage-et és a facetime-ot, ezzel pedig nem szívesen foglalkoznék napi szinten.
-
válasz
remetelvtars #145654 üzenetére
Köszi, akkor lehet, hogy nem ez a járható út. Akkor lehet, hogy hangpostára irányítom a hívásokat ezekben az időszakokban.
-
enginev3.0
félisten
válasz
remetelvtars #145490 üzenetére
Szerintem a webes felület borzalmas lett
Nem értem mire jó ez az állandó módosítás, most már lassan minden évben átalakítanak minden weboldalt
Semmi értelme -
Zsolt,72
senior tag
válasz
remetelvtars #145492 üzenetére
Milyen “info” tűnt el? Mi lett macerás? Az előtörlesztés? Nekem csak pár kattintás volt kiválasztani, hogy mit szeretnék és ment a fizetés egyből (ApplePay).
-
Nikaré
őstag
válasz
remetelvtars #145474 üzenetére
Igen, kb így orvosolható sajnos.
A napokban kezdődött ilyen probléma. -
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #145473 üzenetére
TOBBSZORI ujrainstallalas segitett vegul...
-
Kbali
nagyúr
válasz
remetelvtars #145448 üzenetére
Nigériai herceg esetleg nem jöhet szóba? Sajnálom szegényt, de valszeg nagy a baj a toronyban.
-
Cs1csó
titán
válasz
remetelvtars #145445 üzenetére
Nem, ahogy letelik a fizetési határidő pl. adott hó 5-ik napja, akkor 6-ikán kikapcsolják. Ha befizeted és pl. a csekket lefotózod elküldöd nekik email-en vagy csak felhívod őket, hogy nézzenek rá a számlájukra mert befizetted (vagy a kettő kombinációja)
Szinte azonnal visszakapcsolják.
Esetleg router vagy szolgáltatói modem (optikai kábelnél is van valami doboz, azon kapcsoló ) óránként újraindítani. -
blueye
veterán
válasz
remetelvtars #145445 üzenetére
Sajnos nem tudsz így segíteni 😪
Max ha adsz kölcsön neki de én nem tenném. -
válasz
remetelvtars #145441 üzenetére
A szolgáltatónak sem korlátlan ott és akkor a sebessége amikor mindenki egyszerre próbálja a neki kiosztott full sebességet..
-
Cs1csó
titán
válasz
remetelvtars #145441 üzenetére
Hogyne. A jobbik eset:
ameddig nem rendezed tartozást addig nincs semmi (net tévé vagy amit nem fitetsz)Rosszabbik:
Miután befizetted még kérnek:
A. "Visszakapcsolási" díjat vagy
B. simán beszednek egy kis plusz pénzt "büntetés" címszó alatt.Ismerős (sokszor csúszott)
A Yettel a "rosszabbik B" verziót alkalmaztaAmikor már a netfone-nál volt ők a "jobbik" verziót alkalmazták.
-
blueye
veterán
válasz
remetelvtars #145441 üzenetére
-
kisapa
senior tag
válasz
remetelvtars #145422 üzenetére
Ez érdekelne. Az adategyeztetés csak a rendelkezésre állást hosszabbítja vagy megmarad a pénzed is.
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
remetelvtars #145331 üzenetére
Perpillanat nincs Dominó számom. Tavaly ilyenkor még kaptam SMS-t, utána szűnt meg.
-
yogibear
addikt
válasz
remetelvtars #144868 üzenetére
1GB maraton
Bevezetésre kerülnek a Maraton 2 GB és a Maraton 10 GB elnevezésű Maraton net-bővítő opciók.
Az 5Gb maratont nem írja szerencsére, ezzel meg a heti dominós Mb-okkal elég sokáig kihúzom. -
zzola
titán
válasz
remetelvtars #144868 üzenetére
Igen láttam. Mondjuk a korlátlan beszéd és adat nem volt jó deal, de a 90 perc/7 nap azért fájó lesz.
-
4Grider
félisten
válasz
remetelvtars #144729 üzenetére
Ha 10 GB 6000 Ft-ért jó ár, akkor vegyed. Én a másik szolgáltatónál 15 GB-ra fizetek 3000 Ft-ot, 1000 GB-ra meg 5400 Ft-ot...
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
remetelvtars #144502 üzenetére
Ez így volt korábban is, ha nem fordított ékezettel, vagy ékezet nélkül írtál, akkor bizony széttörve érkeztek és minden alkalommal külön-külön jelzés is volt.
-
l1k3_1t
tag
válasz
remetelvtars #144425 üzenetére
Sajnos múlt évben történt ez az eset, tehát kívül estem a 30 napon, az egyenleg ugyis 2000 körüli volt, szóval ezzel nem fogok kardoskodni.
Csak ezért mondanám ezt másoknak hogy nehogy mást átverjen a T [egyik dolgozója] (sikeresen) mint engemet.
-
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #144043 üzenetére
Megerkezett a visszautalas. A kezdeti musorozasuk utan most lassabban, mint a multkor, de vegul rendben.
-
martongunar
tag
válasz
remetelvtars #144103 üzenetére
Régebben volt valami alternatív lehetőség erre, talán benzinkút vagy bizonyos ATM-ek, de szerintem ezeket is megszüntették, ill. fix összegek vannak. Ha van is ilyen lehetőség, bónusz jó eséllyel nem lesz.
-
Cs.Tibor
junior tag
válasz
remetelvtars #144101 üzenetére
Az appban választható a feltöltési összeg:
- 1.500-Ft/120 nap érvényességi idő.
- 3.000-/5.000-/10.000-/15.000-Ft/ 366 nap érvényességi idő.
+ válaszható bónuszok.
Bankkártyával/ApplePay-el/GooglePay-el 3 kattintás... -
skroy
senior tag
válasz
remetelvtars #144091 üzenetére
Miért használod, ha olyan "tré"?
-
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #144093 üzenetére
Egy ki-bejelentkezes megoldotta.
Itt szerdat ir. Szoval a heten biztosan lejar... 😂😂
-
4Grider
félisten
válasz
remetelvtars #144091 üzenetére
A One-nál nem kell feltölteni, ha elvégzed az éves adategyeztetést időben, mert az adategyeztetés egy évvel meghosszabbítja az egyenlegfelhasználási időt is. De náluk aztán főleg nem fogod megtudni, hogy konkrétan hányadikán jár le az adategyeztetés határideje, az biztos, hogy kb. negyed évvel előtte jelzik az appban, hogy mostantól kezdve adatot egyeztethetsz...
-
válasz
remetelvtars #144091 üzenetére
Akkor miért nem váltasz inkább arra feltöltés helyett?
De, hogy a kérdésedre is válaszoljak, én nem tudok ilyen lehetőségről.
-
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #143994 üzenetére
Valasz erkezett a panaszlevelre, el is kertem a havertol, h megmutassam: meghosszabbitottak a visszaigenyleshez megadott 30 napot... 😂 Ja, es nem 90 napot igernek.
TISZTELT ...,
KEDVES ÜGYFELÜNK!
Megkeresés témája
Bejelentésében kérte, hogy 30/...-os elhordozott dominó szám univerzális egyenlegén mutatkozó ... Ft-ot fizessük vissza.
Vizsgálat leírása
Egyedi elbírálás alapján biztosítjuk, hogy a fenti összeg visszautalását kérheti ...-ig személyes ügyfélszolgálatunkon a jelenlegi kérelemre hivatkozva. A visszafizetést csak magyar bankszámlaszámra történik, és előfizető kérheti, a jogosultságot személyes dokumentumokkal szükséges igazolni. Tájékoztatjuk, hogy sikeres visszafizetési igény rögzítése után a tényleges kifizetés 10-15 napot is igénybe vehet.
A fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:
Telefonos ügyfélszolgálati szóbeli panasz, ilyen iratok nem állnak rendelkezésre.
Véleménye fontos számunkra! Kérjük, ossza meg velünk bejelentésével kapcsolatos tapasztalatait (iktatószám: ). Válaszlevelünk keltezését követő 6 nap múlva kapcsolattartói telefonszámán egy rövid kérdőívben keressük meg Önt, készülékének nyomógombjai segítségével értékelheti az ügyintézőnket.
Amennyiben döntésünkkel nem ért egyet panaszával jogosult felügyeleti szerveinkhez fordulni1
Tájékoztatjuk továbbá, hogy fenti iktatószámon - jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve - megkeresését teljes körűen rögzítettük elektronikus nyilvántartásunkban, s jelen levelünk egyúttal a panaszról felvett jegyzőkönyvnek minősül.
Türelmét és megértését köszönjük, az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. -
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #144006 üzenetére
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #144003 üzenetére
Csak érik az a panaszlevél. Itt is arra hivatkoznak, hogy ne partnerüzletbe menjen az előfizető, mert ott nem intézhető, miközben a hivatkozott keresőjük erre már alkalmatlan.
Ászf-ben próbáltam a visszafizetési határidőre rábukkanni, de nem találtam és a jogszabály sem ír határidőt.
-
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #143882 üzenetére
Azota is erkeznek az sms-ek. Es nemcsak az aszf-valtozasrol...
A hetvegen az online feluletre belepeshez kaptam pl kodot, mert vki beirta a szamot tevedesbol (ismeros volt, es szolt, h ha jon kod, o volt, es nem hittem, de tenyleg erkezett... 😂😂😂 -
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #143996 üzenetére
Vegul bement a Duna plazaba. Arrogans volt a csaj, elotte egy oreg nenivel szemetkedett, de ezt csont nelkul azonnal intezte, 90 napon belul utaljak.
Miota 90???? Tavaly(elott) meg 30 nap volt a hatarido, de kb 2 hetet igertek es teljesitettek.Ha nem erkezne meg 90 nap alatt, menjen vissza.
Na, ez mar aggalyosabb... Mivel tudna bizonyitani, h bent jart? Mivel tudna bizonyitani, h visszaigenyelte az egyenleget, ha azt az ufsz most nem kuldte el? Meg egy nyomorult emailes v sms-es visszajelzes sincs arrol, h elinditottak az egyenlegvisszaigenylest... -
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #143996 üzenetére
Korábbi keresőben látszott, melyik a partner. Kár, hogy visszafejlődött.
-
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #143994 üzenetére
Hat, ez egyre cziffrabb...
Haver bement megint a polusba, masik ugyintezo megint uazt mondta, meg h o az NMHH-rol nem tud, majd megnezte a honlapot, es h jo, hat akkor jo, de o megsem tudja elintezni, mert csak partner, mikozben az ufsz-nel sajatkent van feltuntetve... A corvinrol is az mondta, h csak partner, pedig az is pont ugy nez ki, mint bmelyik rendes uzlete a trenek...
Ugy tunik, megiscsak Duna plaza lesz a vege, csak az nem a haz mellett van neki, mint a polus...De tenyleg ekkora kaosz van a trenel, h meg az ufsz sem tudja, v a bolt, h melyik milyen???
Mondjuk azt sem ertem, h a partner miert ne tudna felvenni egy nyomorult kerelmet, mikor szerzodeseket kothet...
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #143994 üzenetére
Sajnos van olyan ügyintéző, aki egyrészt fogalmatlan, másrészt nem akar olyan dologgal foglalkozni, amiért nem kap jutalékot. Ilyenkor érdemes odakérni az üzletvezetőt vagy kérni, hogy hívja fel a központot és kérjen útmutatást, ha nem tudja.
-
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #143993 üzenetére
A tel ufsz is megerositette, h visszajar az egyenleg, latja is, h mennyi, stb, stb... Es nem ertette, h mit muvelt es miert a polusos ufsz. De a telefonos sajnos intezkedni nem tud, vissza kell menni szemelyesen... Azt ajanlotta, tegyen meg egy probat a Polusban, de talan jobb vmelyik masik uzletben. A vicc, h mas miatt jart a Duna plazanal hetvegen...
(Amugy a Dp forgalma vszleg lecsokkent a hir miatt, h be fogjak zarni felujitas miatt, es ski nem tudja, mikor, es sokan ugy tudjak, h mar most zarva, haver is ezert nem ment oda be, mert nem tudta, h uzemel-e meg...De ilyenkor mi van? Ennyire rosszindulatu es hazug az ufsz, v ennyire sotet, h ilyen alapdolgokkal sincs tisztaban??? Az egyenleg-visszaigenylest sem tudta, de h meg azt se, h nem partnerboltban dolgozik... Nem tudom elhinni, h vki ennyire fogalmatlan legyen a munkajarol, de ha meg rosszindulatu, akkor vmi egeszen kulonos modon, mert egyebkent udvarias volt allitolag, es meg egy panaszlevelet is megirt a haver neveben, amire majd 30 napon belul valaszolnak, amikorra persze reg lejar a visszaigenylesi hatarido... Tehat ha a visszanemfizetes volt a celja, azt ezzel talan elerne, dehat o ezzel nem nyer penzt, miert? Az meg nem lehetett a celja, h ne kelljen dolgoznia, mert a panaszlevellel pluszmunkat csinalt maganak... Kizarasos alapon marad, h ennyire nincs kepben, de most komolyan itt tartunk?!???
(Azt most csak a one javara azert megjegyeznem, h online lehet adni reszleges es teljes meghatalmazast a fiokon keresztul, az latszik a fiokban, es az ugyintezonel is, es ez alapjan, siman csak ez alapjan, el tudtam intezni havernak a hordozast pillanatok alatt, itthonrol. Ezt a tre is tudhatna, ha akarna... De inkabb csak visszafele fejlodik ilyen szempontbol, tunik el az online ugyintezes, es az app is mar olyan dolgokat sem tud rendesen, mint a felvett elofizetesek sorbarendezese... Folyton elfelejti, a widgetbe v atviszi, v nem, a widget mar onmagaban is eleg katasztrofa, sokszor az app megnyitasa nelkul nem is mutat smit...)
-
AnonymusX
őstag
válasz
remetelvtars #143987 üzenetére
Itt a fórumban rákeresve, a Duna Plázában lévő üzletről vannak jó tapasztalatok egyenleg visszafizetés kapcsán: [link]
-
martongunar
tag
válasz
remetelvtars #143989 üzenetére
Igen, most én se látok ilyesmit. Egyébként a Pólusban se tagadhatnák meg szerintem.
-
nfsu17
veterán
válasz
remetelvtars #143989 üzenetére
Győrre kettő darab üzletet hoz a honlap, és mindkettő "gyári" T bolt, azt tudom.
A Pólust is hozza az oldal, akkor ez alapján annak is jónak kell(ene) lennie -
remetelvtars
junior tag
válasz
remetelvtars #143986 üzenetére
Meg egy kerdes a Polusrol: ez nem igazi uzlet, csak partner???
Mert ezt allitotta az ugyintezo...
De a honlap ezt nem irja. -
mexel
veterán
válasz
remetelvtars #143964 üzenetére
Persze, hívtak, és beszélgetés után írta hogy az egyenlegem 500 alatt van
-
RVR400
veterán
válasz
remetelvtars #143882 üzenetére
Semmi hiba, ha elhordoztad, akkor teljesen igazuk van, hogy változott az ÁSZF.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vicces képek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Windows 11
- Kuponkunyeráló
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus K72F - i3-370M I 4GB I 120GB SSD I 17,3" HD+ I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3607, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest