Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csemberlen

    őstag

    válasz Turbomann #21537 üzenetére

    Hasonló esetem volt, és visszahallgatták a beszélgetést, és az én javamra döntöttek. Menj feljebb ne hagyd magad.

  • kali

    legenda

    válasz Turbomann #21537 üzenetére

    miért én magyarázzam el? :U én csak egyszerű előfizető vagyok, semmi több!
    mindenki a saját tapasztalata alapján ítél - legalábbis jobb esetben -, és én mint korábban is írtam, bő 15 év alatt nem volt problémám a t-mobile (és jogelődei) szolgáltatásával - több előfizetés ellenére sem -, ezért senki sem várhatja el tőlem, hogy szidjam adott szolgáltatót, mert másoknak van/volt vele problémája!
    arról nem is beszélve, hogy a problémás(nak feltüntetett) esetek egy részében nem a szolgáltató a hibás, hanem az ügyfél - ilyenkor pláne nem illik hőbörögni a szolgáltató ellen!
    persze a szolgáltatót sem kell félteni, általában él a jogszabályokban rejlő kiskapuk lehetőségével, ami egy olyan ügyfél számára akár csapda is lehet, aki kevésbé járatos a hivtalos szövegek értelmezésébben - bár fontos megjegyezni, hogy számtalan olyan eset is van, ahol a szolgáltató az ügyfél számára kedvező módon tér el a szabályozástól!
    olyan szolgáltató nincs, amelyikkel minden előfizetője maradéktalanul elégedett, de ez nem csak a szolgáltatókon múlik, ehhez az előfizetők egy része is kell, hiszen mindennek - legalább - két oldala van!
    sajnos az is igaz, hogy néha akár annyin múlik a dolog, milyen ügyintézőt fog ki az ügyfél, mivel szakmai tudás és emberség szempontjából sem egyforma mindenki - nem mindegyik tudja korrekt módon elmagyarázni például a feltételeket, kötelezettségeket...stb, más esetben meg képes lenne rá, mert a hozzáértő, de nem teszi - megfelelően -, mert akkor esetlegesen nem tudná értékesíteni adott szolgáltatást...
    a korrekt ügyintéző tudja és akarja is, nem vezeti félre az ügyfelet, teljességgel tájékoztat a hátrányokról is, nem csak az előnyökről - de ez meg nem feltétlenül kifizetődő a szolgáltató és az ügyintéző részére - ettől függetlenül ilyen ügyintéző is van, nem is kevés!
    valaki kifog egy kevésbé korrekt ügyintézőt, és hiányos tájékoztatás mellett megköt egy szerződést, aztán jönnek a problémák; az ügyintéző nem volt korrekt, az ügyfél nem volt elég alapos - előbbinél leírtam a hibalehetőséget, de utóbbinál is lehetne oldalakat írni, amikor az ügyfél el sem olvassa a szerződést, hanem látatlanban aláírja, vagy elolvassa, de nem tudja értelmezni, viszont nem kérdez rá a homályos részletekre, és csak a későbbiekben reklamál, de akkor már késő...

    nekem is van rossz tapasztalatom szolgáltatóval, velem is bepróbálkozott például a t-home, de mivel tudtam, hogy hibáztak, ezért megpanaszoltam a velem szemben történt inkorrekt ügyintézést!
    hosszú hónapokon át ment részükről a korrekció, mindig léptek valamit az ügyben, de a mai napig sem sikerült teljesen orvosolniuk a problémát - bár ez már nem zavar engem, mivel elismerték az igazamat, ráadásul anyagilag ők buktak rajta, én pedig nyertem!

Új hozzászólás Aktív témák