Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz anonymus89 #32770 üzenetére

    adják is alapból, ha csak díjcsomag módosítás történik.
    gondolom, először a díjcsomag módosítását léptétek meg, és utána kapcsoltátok ki a bővítést, és bár a gyakorlatban még nem próbáltam, de fordítva talán nem jelentkezett volna a probléma - ezt majd véleményezi egy t-s illetékes.

    Nimda; nem várnék napokig. velem is történt már hasonló, de akkor nem én kapcsoltam ki a bővítést, hanem a szolgáltató, pedig volt még kellő számú pont, amire aktiválva lett, viszont azonnal ellenőriztem, hogy adott helyen más t-s előfizetőnek okés, a telefonomban másik sim kártyával megy, szóval az én sim kártyámmal vagy előfizetésemmel van gond, mert azzal másik telefonban sincs adatkapcsolat, és a my t-mobile felületre belépve láttam a hibát, illetve orvosoltam is azt.

Új hozzászólás Aktív témák