Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz djculture #38138 üzenetére

    a ráutaló magatartás más téma, az inkább pont szóbeliséget/írásbeliséget nélkülözve közvetíti a fél szerződéses akaratát, bár itt több kitétel is adott, mert nem mindig olyan egyszerű/átlátható, mint a szóban vagy írásban megkötött szerződés. (egy másik szolgáltató jól el is csúszott rajta, vissza is tértek a szóban/írásban megkötött szerződésekre!)
    az biztos, hogy nagyon kell figyelni és vigyázni a telefonos megkeresések során, résen kell lenni, mert az ügyesebb ügyintéző úgy tekeri a mondandót, hogy nem mindenki érti meg elsőre mindenki, bár néha az sem számít, nekem is rendre úgy csinálnak néha dolgokat, hogy a telefonos beszélgetés során többször elmondom határozottan az ellenkezőjét, aztán megpanaszolom, kivizsgálják, egyértelműen a javamra döntenek - ez már az első pillanatban egyértelmű -, sokszor anyagilag is rosszul járnak, de ha ez jó nekik...
    fontos megjegyezni, hogy nem a mobilos részről van szó, azon ügyintézéssel jellemzően elégedett vagyok, de a vezetékes része erősen problémás!
    igaz, ha csak néhány ember nem panaszolja meg az ilyen ügyintézői "félrekattintásokat...stb", az már jó a szolgáltatónak.

Új hozzászólás Aktív témák