Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Zeki #56841 üzenetére

    alapesetben nem, nem véletlenül tettem zárójelbe, illetve írtam a honos szolgáltatót, de roaming esetén vannak/lehetnek kiskapuk, ami ellen a saját szolgáltató nem feltétlenül tud tenni, illetve tájékoztat erről az ászf megfelelő pontjaiban (emelt díjas hívás + roaming költség összeadódása, harmadik fél szolgáltatásának igénybevétele esetén annak a feltételeiről is tájékozódás...stb.).

    A@ron; valóban nem olyan bonyolult, ezért is írtam, hogy a állításod, miszerint nem kötelező elkérnie az ügyintézőnek a sim kártyát, hivatalosan eléggé kérdéses/érdekes, mert akkor akarva sem tudja betartani a szerződésben foglaltakat.
    minden más, ami a gyakorlatban másként működik, mint ahogyan írva vagyon, már az ügyintéző felelőssége.
    megrongáltam a sim kártyát, ami nem az én, hanem a szolgáltató tulajdonát képezi, így az ászf szerint fizetős lenne annak a cseréje, de az ügyintézőnek - állításod szerint - nem kell elkérni, így azt mondom, hogy otthon felejtettem, de a rongálás tényét nem említem, díjmentesen kicseréli, nem tartja be a munkáltatója által írt szerződési feltételeket, hibázik.
    eltulajdonították a sim kártyát, szintén a fentiek szerint járok el, az ügyintéző szintén hibásan ügyintéz, arról nem is beszélve, hogy ebben az esetben más, komolyabb probléma is adódhat, amiért őt is jobban előveszik majd, mint az első eset miatt történne az.

Új hozzászólás Aktív témák