Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A@ron

    tag

    válasz kali #56845 üzenetére

    Nézzük a másik oldalát a dolognak.

    Ha pl ~50 km-ről bejön az ügyfél (mivel nincs közelebb hozzá üzlet), mert neki egy új kártya kell, kisebb méretű mint az eddigi, az ügyintéző látja a gépben, hogy tényleg nagy a kártyája, esetleg ott villogtatja a csillivilli új telefont is, amibe tényleg kisebb kell, papírok rendben vannak, viszont nincs nála a kártya, akkor ki fogja a +100 kilométer utazást meg rengeteg időt kifizetni neki, pusztán azért mert valaki kőbe véste, hogy kötelező bemutatni a kártyát? Mert az ügyintéző biztosan nem.

    Tehát: ha a kártyát méret miatt cseréli az ügyintéző, akkor ingyenes, és mivel meg tudja állapítani ennek jogosságát, teljesen mindegy hogy ott van-e a kártya a helyszínen avagy sem.

    Ha bármely más eset áll fenn, akkor valóban kérheti az ügyintéző a kártyát, és annak függvényében ítéli meg, hogy fizetős-e a csere vagy sem. Ennyi, aztán kész. Az én magánvéleményem szerint ezzel a módszerrel 95%-ban helyesen meg tudja ítélni az ügyintéző, hogy díjmentes-e a csere, avagy sem.

    Vicces is lenne, hogyha minden mezei ügyintézőnek kötelezően kellene olyan jellegű képzéseken részt venni, hogy meg tudja állapítani, hogy vajon ez a sim-kártya most túlhasználat miatt hibásodott meg, vagy tényleg magától romlott el, netalántán gyártási hibás, vagy a telefon sim-foglalatával nem pöpec valami, illetve hogy melyik gyártmányú telefont melyik típusú kártya szívja le, esetleg hogy azt egy másik T-üzletben vágták-e le neki kártya-készlethiány miatt (ilyenről is hallottam már), vagy otthon kezdte el szabdalni az ügyfél. És most még végtelen hosszan esztergálhatnám a fingot, és sorolhatnám, hogy miért lenne hülyeség, hogyha a való életben tényleg az ügyintézőnek kellene felelősen döntenie erről a kérdésről és az bármilyen világmegváltó következménnyel járna.

    Értem én, hogy neked az a véleményed, hogy anomália van, ettől függetlenül, továbbra is azt tartom, életszerűtlen lenne, ha kötelező lenne az ügyfélnek bemutatnia a kártyát. (Ugyanúgy, ahogy az előfizető hűségidőn kívül szerződés megszűnésekor sem köteles leadni a kártyát. Ott is be lehet jelölni olyan lehetőséget, mint a kártyacserénél, hogy nem adta le. Nincs semmi következménye.)

Új hozzászólás Aktív témák