Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz A@ron #56846 üzenetére

    írhatsz még sokkal több esetet, kifogást és gyakorlati tapasztalatot - erre és emiatt direkt írtam korábban, hogy nem a gyakorlatra vagyok kíváncsi, hiszen ügyintézője válogatja, hogy mit és miként csinál, az az ő felelőssége -, akkor is vannak olyan feltételek, amit az ügyintéző nem tud ellenőrizni, ha nem kéri el a sim kártyát, és ha ellenkezőleg tesz, akkor nem tartja be a vonatkozó szabályozást, ezen nincs mit ragozni.
    régen ebből sem volt probléma, nem cseréltek bemondásra egy hibásnak vélt sim kártyát, szervizzel rendelkező üzletbe kellett bevinni és a szervizes ellenőrizte azt - neki a képzése része volt adott munkafolyamat is. (igaz, akkoriban még az ügyintézők is jobbak, képzettebbek voltak összességében...)
    aki sima ügyintézőhöz kért sorszámot, azt szépen átirányították a szervizeshez és megtörtént a sim kártya ellenőrzése, csak aztán cserélték, ha valóban problémás volt a működése.

Új hozzászólás Aktív témák