Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz SziberTomi #68230 üzenetére

    szia,

    a telekom - mióta nincs szerizes szekciója - már csak küldi tovább a gyártói/szerződéses szervizbe, de ott nem/sem cserélek azonnal, hanem napok, illetve néha hetek kérdése, ráadásul az akkumulátoros probléma - ha például gyors merülésről van szó - szoftveres gond is lehet, így több tekintetben is ellenőrzik/tesztelik a készüléket.
    megtettél már mindent, ami részedről adott lehet, hogy a hibát megtaláld?
    restore/visszaállítás és a készülék újként történő beállítása, korábbi mentés nem visszaállítása után mi a helyzet?
    (közel) lemerített, majd teljesen feltöltött készüléknél nem lehúzni egyből a töltőről, hanem néhány órát hagyni még rajta, úgy home + power újraindítás és csak utána lehúzva a töltőről?
    a magam részéről azt javaslom, hogy ha teheted, akkor direktben vidd magad a megfelelő apple apr-hez, úgy gyorsabb lesz, mert kiesik az az időintervallum, amíg a szolgáltató elküldi a szervizbe, illetve onnan visszakapja. (a magam részéről nem is akarnám, hogy a telefonom a tmx-ben kössön ki, inkább adnám le a számomra megfelelő apr-ben.)

Új hozzászólás Aktív témák