Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sellerBP

    tag

    válasz SUPREME7 #93675 üzenetére

    Persze,hogy túl pörögtem,mivel csak probléma volt ezzel rendeléssel.... Customer support egyenlő 0-val. Ennyit még egy webshoppal sose szívtam,mondtam nekik nem kell domino sim se, mivel előfizetéses vagyok náluk,csak telefon kell... Dominoson mikell vizsgálni? Inkább előfizetésest kéne piszkálni, Példa: Mivel valaki megveszi hitelre telefont a legnagyobb csomaggal,aztán nem tudja fizetni...
    Dokumentumokat december 1-én azaz tegnap töltötték fel,de gari papírom meg rendelés dátuma van, 11.24 ugye. Miért nem lehetett volna garancia papírt is 12.01-től írni? Bezzeg számlát azt sikerült akkora 12.01-re írni.
    Én ezt átverésnek tartom,mondom futár miatt hétfőig várnom kell ok, de 1 hét eltelt és ketyeg a garancia.
    Remélem legalább telefon az jó lesz és Samsung oldalán lehet regisztrálni terméket +1év garira.
    Semmi jóra nem számítok már tőlük....
    Bezzeg ha én dolgoznék így melóba mint ők már rég kibasztak volna francba.

Új hozzászólás Aktív témák