Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #21362 üzenetére

    Még azon gondolkodtam, hogy a Madison mostani "lágysága" részben a J.Costa
    érdeme, ha lehet ilyet mondani, annak van egy ilyen lazább felpörgése. Szokható
    persze, csak ha autók közt ugrálsz észben kell tartani ezt a kis "késedelmét".:K

    Gondolkodtam még azon is, hogy hogy zavarodtam bele az áttételekbe.:D Ugye,
    ha elveszed a gázt, akkor vált fel a legnagyobbra (ezért esik le mondjuk 40 km/h
    kigurulás mellett 3000-re a fordulat!), mert olyankor a kerék felől jön erő. A motor
    kényszerhajtásba kerül: amint picit gázt adsz vált kisebb fokozatba, ahogy egyre
    csökken a hátsó kerék felől érkező erő aránya, egészen addig, amíg se motorfék
    se hajtás. Onnantól kezdve, még több gázra megfordul a dolog, s a görgők fogják
    hosszabb áttétel felé terelni a variót. A nyomóerejük a tömegük + a fordulatszám
    függvénye. A másik oldalon meg a kontrasztrugó ellensúlyoz. De ahogy írom ezt,
    megint olyan érzésem van, hogy értem én, csak mégsem egészen tökéletesen...

    Van fokozatkijelzőm is az UTCOMP-on, ami pont az aktuális áttételt számolgatja.
    (Természetesen fokozat nincs, de hasra elneveztem bizonyos tartományokat...:DDD)

    Szerk: tőlem mehet kisebb gurulás, de nagyobb túrákat nem vállalok be.:))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák