-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #21362 üzenetére
Még azon gondolkodtam, hogy a Madison mostani "lágysága" részben a J.Costa
érdeme, ha lehet ilyet mondani, annak van egy ilyen lazább felpörgése. Szokható
persze, csak ha autók közt ugrálsz észben kell tartani ezt a kis "késedelmét".Gondolkodtam még azon is, hogy hogy zavarodtam bele az áttételekbe. Ugye,
ha elveszed a gázt, akkor vált fel a legnagyobbra (ezért esik le mondjuk 40 km/h
kigurulás mellett 3000-re a fordulat!), mert olyankor a kerék felől jön erő. A motor
kényszerhajtásba kerül: amint picit gázt adsz vált kisebb fokozatba, ahogy egyre
csökken a hátsó kerék felől érkező erő aránya, egészen addig, amíg se motorfék
se hajtás. Onnantól kezdve, még több gázra megfordul a dolog, s a görgők fogják
hosszabb áttétel felé terelni a variót. A nyomóerejük a tömegük + a fordulatszám
függvénye. A másik oldalon meg a kontrasztrugó ellensúlyoz. De ahogy írom ezt,
megint olyan érzésem van, hogy értem én, csak mégsem egészen tökéletesen...Van fokozatkijelzőm is az UTCOMP-on, ami pont az aktuális áttételt számolgatja.
(Természetesen fokozat nincs, de hasra elneveztem bizonyos tartományokat...)Szerk: tőlem mehet kisebb gurulás, de nagyobb túrákat nem vállalok be.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen