Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #21368 üzenetére

    Ugyanazt mondjuk...:K Az SH gyári variója a gyári súlyokkal nem csökkenti úgy
    az áttételt gázra, ezt fogalmaztam én úgy, hogy "elváltja magát".:B Azaz inkább
    hosszabb áttételen próbál gyorsítani, valóban nyomatékból: könnyebb görgőkkel
    feljebb lehetne tolni, jobban felpörögne, valószínű gyorsulna úgy, mint a Madison.

    Kérdés, hogy mennyire lenne úgy komfortos, és mennyivel zabálna többet: lehet
    nem is tetszene az, amit előad úgy, annyira megváltozna a karaktere.:DDD Ki tudja.

    A Madison mindenesetre most 9-10 mp körül tud: ezt anno gyári hajtással hozta.
    (Tuningpokol LVL99.) Viszont a hagyományos varióval, amikor a mozgó tárcsa is
    fogja a szíjat sokkal harapósabbnak érződött annak idején.:D Mikor már 8-assal
    kezdődtek a 0-100-as idők, akkor!
    De amióta le lett cserélve a főtengely bárhogy
    csereberéltem a hajtáskombinációkat, a közelébe se értem azoknak az időknek:
    valószínűleg gyengébb lett, na. Elvégre mértem kompressziót is: harmatos 9 bar.
    És ezen az sem segít, hogy a keverék is rendesen el van állítva: alapvetően dús,
    ezt érzeni is rajta, viszont az sem kizárható, hogy nyélgázon szegényedik, ha a
    karbiban túlságosan lecsökken az üzemanyagszint (keveset szállít* a szivattyú).
    Szerk: azt tudom, hogy a nyomás le szokott esni 0-ra, szóval ami a csövön kifér.

    Ezért kéne egy lambda szonda, és akkor korrekten CSV-be logolva belőni.:R

    *: szállítana az sokkal többet, csak az áramlásmérőnek elég nagy a fojtása...:DDD

    FeniX-: meg kell venni, aztán menni vele. Ha beszarik, akkor meg az árokba lökni.
    Szerk: a JSZP/SZÜF most nem elérhető, szóval többet nem tudok mondani róla.:N
    (Mindenesetre olyan olcsó, hogy nagyon nagyot nem lehet vele bukni, bármi van...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák