-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #27161 üzenetére
Örülök, hogy bevált, nekem sem ment vele rosszul, csak hát a szárnyacskák
azok elég gyorsan elbúcsúztak. Mivel elküldöm a régi SR-t astronak tesztre,
előtte még csináltam egy-két összehasonlítást: amit eddig is sejtettem, hogy
a gyári görgővel képtelen volt összezárni a tárcsákat. Azok végállásban nem
emelnek akkorát. (Ezért is szokták egyesek leköszörülni a varió csapszeget.)
Ellenberger a rövid fokozatban meg nem tud annyira eltávolodni a két tárcsa,
mint a Dr. Pulley (vagy Tech Pulley) féle megoldással... szóval bizonyos, amit
a használatból persze már tudtunk, hogy növeli az áttétel átfogást, ezáltal az,
amit állít a jobb gyorsulásról és a kitolt végsebességről, esetleg még túrázós
fogyasztás csökkenésről, mind igaz. Mondhatni a legjobb tuning. Ha jó a súly.Ui: a teszt úgy készült, hogy kitoltam a görgőket a falig, ott kiékeltem őket és
aztán megnéztem mennyi az annyi. Az SR viszi amúgy a prímet: az FR picivel
kisebbet emel, de ezt fejtegettem is annak idején, hogy nem pont ugyanolyan.
(Pontosabban gyanítom, hogy a szárnyak emelték ki a végén ugyanannyira...)[ Szerkesztve ]