- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Badboys
őstag
válasz Burt1793 #26749 üzenetére
Nekem már csak ez marad. Hiába szeretnék nagyobbat sajnos a 69 az csak 69. Az eladásán is gondolkodtam. Sajnálom mert nagyon szép és jó állapotú igazán megkímélt darab. Nem tekert km óra nem csörög csattog ezért sajnálnám eladni. Most kapott 2 db. Pirellit. Az elszabadult benzin és egyéb árak mellett jó szolgálatot tesz. Nyáron az autót nem is nagyon használom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, csak nekiundorodtam, és elmentem - idén először - motorkálni.
Az első 40-50 km-en azt is elátkoztam, aki a motorkerékpárt kitalálta: fájt a derekam, a csuklóim, dögnehéz és fárasztó volt az egész - jó lesz nekem a picurka, 125-ös robesz.
Aztán Hajós-pincefaluban cigiszünet, majd elkezdtem élvezni a dolgot: innentől kezdve téptem a szarvát a kanyargósokon is, egyenesben párszor láttam 170-et is mutatni az órát. Végülis kerek 110 km lett, és jó volt! (Éled bennem a gyanú, hogy a 125-ösön 90-nel motorkálva elunnám az életemet is...)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26754 üzenetére
Ha a 170 km/h kell az élvezethez kb. az összes robogó felejtős 500 ccm alatt.
Madison épp üveghangon vitte a 150-et, de az nem egy véletlen megszaladás.
Ilyen tempót talán a 650-es burgonya, meg az SW600 tud, T-Maxon kívül.Szerk: szerintem a Kymco/Nexus 500 se ment annyit annak idején: meredek...
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26757 üzenetére
Ennyit mutatott az óra (lehetett valós 152-153). Nem ennyivel szoktam járni a botfutóműves rettenettel, de most egyszerűen jólesett - 4 hónap teljes kihagyás után.
A nagyrobeszok meg nagyok és dögnehezek, és számomra megfizethetetlenek sajnos - mivel csak kikapcsolódásra / kirándulni kell, így az egész téma szerintem bizonytalan ideig jegelve lesz. Aztán majd lesz valahogy....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #26756 üzenetére
Nálam is jegelve lett a robogó vétel. Már mentem volna venni, amikor közbejött az Ukrán esemény. Gondoltam várok 1-2 hetet. Végre rászántam magam, hogy csak venni kéne már, akkor meg jött a benzin hiány, meg a várható benzinárak. Megvárom, az események alakulását, aztán aszerint indulok tovább. Külföldi ismerősök minden nap sokkolnak az ottani árakkal. Jön a tavasz, lehet biciklizni, rollerezni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tag
válasz DigitXT #26762 üzenetére
Csak 1 J.Costa variátor volt rajta meg titán sportdob leömlővel.
Az, hogy az Integra nem robogó, azzal lehet is meg nem is egyetérteni. Kinézetre az, más a teljes hajtáslánca, ennyi. Persze, hogy nem 500 ccm alatti, mint ahogy a 650-es burgonya, meg az SW600 és a T-Max sem. És akkor van még a GP800, meg az SRV850"there are more jacks then one at the fair..."
-
DigitXT
félisten
válasz djeperto #26763 üzenetére
Mivel a J.Costa "nagyobb", mint a gyári varió, megmagyarázhatja, hogy hosszabb
lett a végáttétel, amitől elképzelhető, hogy tudott +20km/h-t, mindenesetre nekem
annyi tapasztalatom van a Nexusszal, hogy 0-140-et úgy megy, mint a Madison...
Hogy utána még megy +20-40 km/h-t, nem tudtam. Integrát hagyjuk, szerintem
annak semmi köze a robogóhoz, és nagyon nem 500 ccm alatti a blokkja ugye.Ui: igen, vannak még érdekes masinák. Ilyen kretén Kymco 700 is létezik, stb. de
kötve horgolva hiszem, hogy bogyó bá álma bármelyik ilyen bálna lenne a jövőben. -
tag
válasz DigitXT #26764 üzenetére
ez így igaz
Nexust én anno pályán leengedett hátsóval és malossi plexivel hajtottam. Óra 185 - 186 mutatott, telón a gps 179 - 180 at. Az újabbam volt, nem a szamárfüles visszapillantós. Arra már nem emlékszek, hogy a gyári leömlőbe volt e katalizátor, mert azt én cseréltem, de a titán Akra (S-PI4SO3-HRSS) az is ki volt herélve. Úgy vettem Németo-bol. Komoly volt a hangja. Jah és volt benne K&N szűrő is[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
beholder00
tag
Sziasztok!
Tegnap végül én is beröffentettem a gépet (Kymco Downtown 350) és fel is jöttem Bp-re ,200+ km . Még 1-2 fok és teljesen komfortos, de a plexi teszi a dolgát rendesen. Azt tudom, hogy ez egy Kymco, nem pedig egy Yamaha (pl.: Xmax), így olvastam is, hogy alapjáraton egyszerűen remegősebb az egész motor. Viszont nekem ez az első nagyrobogóm, az lenne a kérdésem, hogy indulás remegősen indul meg az egész motor. Ez normális? Később ezt elhagyja. Eddig a kis Honda CB125F volt alattam, így nincs relevánst tapasztalatom ilyen téren. Köszönöm a válaszokat.
-
DigitXT
félisten
válasz beholder00 #26766 üzenetére
Ha nagyon remeg, lehet kuplung baja.
-
Burt1793
veterán
válasz beholder00 #26766 üzenetére
Első körben variátorházat kell tisztítani.
-
#50433536
törölt tag
válasz beholder00 #26766 üzenetére
Az itt lévők már mind átestek ezen. Klasszikus használt robogó hiba, főleg a nagyobbakra jellemző, mert a mérettel nő az alkatreszek ára is. Egy 50-es cv váltó felújítása kijön 15 pénzből kompletten, így vasarlaskor általában jó szokott lenni, de a nagyobbakhoz sajna még egy szíj se jön ki ennyiből. Hát na mindegy... mint már mondtam, ezt már végig szívtuk itt mindennyian.
De nem kell kétségbe esni, általában egyszerű hibák okozzák a remegős indulást. Új robogónál úgyis illik benézni a variátor házba, kitakarítani a szíjról leváló gumiport, stb...
Szerintem a remegős indulást nagyon ritkán a feltapadó görgők, kilencven százalékban a kuplung kopasa okozza:
- kigyengült kis rugók miatt egyenetlen a kuplung pofak tapadása,
- elkopott és/vagy megégett kuplung pofak nem tapadnak a harang falahoz,
- a harang megégett és/vagy megkopott, esetleg ovális lett az alakja kör helyett,
- a vészesen kigyengult kontraszt rugó is lehet, de annak más tünete is van, ez nem valószínű.Szét kell szedni és átnézni...
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz beholder00 #26766 üzenetére
kmről mit tudunk?
import gép, szóval nehéz lesz hiteles adatot kapni, de miheztartás végett, mit tudsz?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
beholder00
tag
válasz bajnokpityu #26770 üzenetére
Olaszból jött. Mint kiderült, egy ismerőstől, ezzel foglalkozik, szólnak neki és megy érte, így én elhiszem, hogy 17 000km van benne. Nem kifejezetten tőle akartam venni, de jobb volt, hogy ismerős is. Van szervízkönyve, igaz csak 1 szervíz van bepecsételve. Eredeti gumik, nem tudom mennyire tartósak alapból ezek a Kenda gumik. Kb karc nincs rajta, meglátjuk milyen lesz.
Januárban egy délután leszedtem már az oldalburkolatot megnézni a szíjat. Akkor szerszám hiányában tovább nem bontottam, de nem volt túl poros a ház, szíj is éppnek tűnt, tárcsákon se voltak sérülésnyomok.Most cseréltem olajat, szűrőt, levegőszűrőt.
Lehet egyébként én voltam túl érzékeny vagy nagyon húztam neki múltkor 0-ról. Ez is számíthat? Ma mintha alig remegett volna. Picit járok még vele aztán meglátom. Mondjuk azt tudom, hogy magától nem javul meg semmi, vagy ha igen az egy kisebb csoda vagy nagy hiba előjele. Trust me i'm an engineer.
A költségek gondolom picit nagyobbak, mint egy 125ccm-nél. Itt új gumik is benne vannak meg csak sajnos 7000 km, de ezzel 38Ft/km-re jött ki, ez lefelé ment volna stabilan, mivel 2l/100km volt:D Inkább azért leszek kíváncsi, mert Astra J-m volt eddig. 2 év alatt 46K km alatt kb. minden költséggel 40Ft/km-re jött ki. Félre ne értsetek, szeretek motorozni, nem csak számokról szól az egész, de gondoltam megosztom érdekes információként.
Sőt fórumon is kaptam már szerelőnevet, felhívom, hogy menjen egy kört vele, hogy milyennek érzi.#26769astro12 - köszönöm, ellenőrizni fogom ha odakerülök
#26768Burt1793 - Tényleg nem ismerem még a robogók lelki világát, de ennyire fontos ez a tisztítás?
-
kcsa
veterán
válasz beholder00 #26771 üzenetére
"Lehet egyébként én voltam túl érzékeny vagy nagyon húztam neki múltkor 0-ról. Ez is számíthat? Ma mintha alig remegett volna. "
Egyértelműen számít, hiszen a gázkar állásán is múlik, hogy meddig csúszik a kuplung, mikor kezd betapadni. Láthatod hogy mindenki ismeri a jelenséget, nekem sem idegen, én is egyértelműen a harang levételét, tisztítását, kuplung pofák kézi becsiszolását javaslom. De ha már lent van a harang, azon is látszik rögtön ha megégett (kékes színeződés, esetleg ilyen plakk-szerű leválások) és cserés.
-
-
DigitXT
félisten
válasz beholder00 #26771 üzenetére
Olasz import nagyrobogótól alacsony km költséget várni optimista dolog:
az ismerős jelen esetben annyit garantál, hogy ő nem tekerte 17000-ről.Ne legyen igazam: legyen megkímélt, hibátlan példány, kevés költséggel...
-
bajnokpityu
félisten
válasz beholder00 #26771 üzenetére
hány éves? fél? ott kb ennyi idő alatt összejön ennyi km. itthon 2-3e az még előfordulhat évente, de kint nem jellemző. ha 1 pecsétes akkor sztem még annyira nem.
1 éves 50es roxikat hozott anno egy nepper, mind 30-40e km között voltak. 50es!
ha finomabban indulsz, akkor remeg jobban normálisan.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gps76
őstag
Szerintetek érdemes egy 2001-es 48000-et futott '13 óta magyarországi forgalmis Honda Silverwing 600-ba "beleugrani" 500-ért?
Hangja szépnek tűnik, állapotra is olyan mint egy 21 éves motor, blokkja állítólag nem volt bontva, variátor lett karbantartva, meg a szokásos dolgok.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Futást szorozd meg négy-öttel: tuti kihagynám. Pénztemető szagot hoz a szél.
Enyémet vmi 11000-re tekerve hozták, és már túl volt egy vezérműlánc cserén.Szerk: kérdezd le rendszál alapján, hogy 13 óta mennyit futott kis hazánkban...
Na, annak minimum két-háromszorosa lesz kint. Főleg egy túra robogó esetén.
Ha ennek ellenére nem volt megbontva a blokk, az pont hogy probléma.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #26780 üzenetére
Kitúrtam a JSZP-n, hogy 2010-ben milyen óraállást lőttek a műszakin.
"Hihető", hogy 6 év alatt évi 2000 km alatt ment bele Olaszországban.
(Én mentem 3x ennyit, pedig én nem igazán használtam túrázásra...)Szerk: kis hazánkban mindössze 2 év kellett 1.5x ennyi futáshoz. Az
első itthoni tulajnak, hehe. Persze kérdés, ki cserélt először vezérmű
láncot, mert én csak azt tudom, hogy én cseréltem, másodszor.
(Boldogok a tudatlanok, az első vezérműlánc szakadásig. Nekem az
egész óratekeréssel az a fő bajom, hogy nem tudod, mikor robban a
bomba, míg ha ismernéd az időzítését, azaz mennyit futott valójában
a vas, meg tudnád előzni a bajt az időszakos karbantartással...)Szerk2: nem életszerű 35000 km futással két vezérműlánc csere...
Akkor se, ha a második esetleg elodázható lett volna. Az olajcserével.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezek mind szopó rollerek. Ismerem az érzést. Kis pénz, kis foci.
Csak bele kell kalkulálni, hogy a 290 az idővel 2900 lesz.Ha ez nem zavar, akkor bármit meg lehet venni, és locsolni rá a
pénzt, persze figyelembe véve, hogy az ilyen motor, nem igazán
jó napi munkábajárónak, mert annál többet áll majd szervizben.Ha mindez belefér, hajrá... Ha van műhelyed + szeretsz szerelni,
egy ilyen vas kiváló beszélgetések alapja a topikban, viszont ha
a megbízhatóság is szempont, akkor el kell engedni ezeket.Unalmas, ha mindig megy, és kinek van rá annyi pénze, de mást
nem nagyon látni... Az legenda, hogy ki lehet fogni a jót, olcsón:
ezeknél a szomorú valóság az, hogy ami olcsó az olyan is... fos.
(Amiről viszont ismert, hogy ha összeáll... akkor még lehet szar.) -
Burt1793
veterán
Az nagy hiba volt, hogy 2 éve kopóréteget tetettem a kuplungra és nem vettem új szettet 20%kal drágábban...
Most már mindegy, remélem bírja még sokáig.
Nekem holnap kezdődik a robogós szenzon, idén még nem ültem rajta.Gps76: sh300amban 71 ezer km van, 2011es, pár napi 2szer fél óra motorozást jelent ez.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Mindenképpen inkább itthoni gépet keressél. Ha meg kinti,akkor tegyél félre kisebb összeget, szíj,variátor,kuplung,féktárcsákra,kormánycsapágy. Kötelező/álltalános javításokra: Olaj,szűrők,elsó villa olaj szimrering,porvédő csere.,[link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
gps76
őstag
válasz -Mosquito- #26788 üzenetére
Hát, nem egyszerű dolog használt robogót venni...
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26785 üzenetére
"egy ilyen vas kiváló beszélgetések alapja a topikban"
Hmmm... valahonnan ismerős a dolog.... vissza néztem, kb 300 kommentet írtam fél év alatta arról, hogy éppen melyik részére locsolok szemel látható összeget. Olasz import visszatekert órával és még itthon is futár motor volt. Ez az "Uram irgalmazz!" kategória.
A legjobb vétel, ha szeret valaki bütykölgetni és van "felesleges" pénze.[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Kisütött a nap, megnőtt a robogók száma a városban, végre Én meg lassan elkezdem leszerelni a Tucanokat
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Korábbi évek tapasztalatából kiindulva, sokszor csak májusban vettem le a kézzsákot. Az még jól jön 5 fok körül is. Reggel most pont 6 fok volt mikor fél8kor indultam dolgozni. Kocsira azért elkezdtem felrakni a nyárigumikat már
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
vicces
addikt
válasz Szakbarbár #26796 üzenetére
én március eleje óta így járok melóba. az autóm meg meg is adta magát.
csak a hajnalban nem túl biztató a villogó ICE felirat ami a kedvem szegi, de muszáj menni:)
-
bajnokpityu
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4
- SSD kibeszélő
- Mobil flották
- Torrent meghívó kunyeráló
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
- iPhone topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs