-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19045 üzenetére
Sajnos nem tudom, pontosan miről szól most a csevely, mert a felét nem látom,
de ha már meg vagyok szólítva konkrétan: szerintem a 400-as ereje nem csak a
végsebességben mutatkozik meg, hanem, ahogy oda jut. Elég jó dinamikája van
még a városon belül is: van benne tartalék, na! Persze, ha van egy szélesebb út,
ahol pirostól jön az SW600, az odavág, tiszta sor. (Láttunk már ilyet.) De csak a
következő pirosig. Igazi előnye csak akkor lesz, ha eléri az előző zöldet, LOL.Azon már volt itt anno egy kisebb vita, hogy egyszer egy T-Max-ot tartottam vele.
Ez persze nem az utazás kategóriája, de még csak nem is a közlekedésé: nem
versenypálya, szabályok feszegetése, de 0-70-et nem tilos mérni, ahol 70 a limit.Ha elmegyünk együtt gurulni, cserélhetünk, és megnézed, hogy lomha szar-e.
Szerintem amúgy az, mert a J.Costa botrányosan nehéz. Malaguti szervizvezető
szerint meg tök jól lép. (Mert nem próbálta, milyen amikor 2 másodperccel jobb.)
Oké, valószínűleg nehéz seggre megmondani, hogy a 0-60 az 3.6 mp, vagy 4.2...
Viszont amikor 60-ról kéne kilőni az előzéshez, számítanak azok a másodpercek.
Szerk: és ott már nem az élvezet miatt, hanem mert rövidebb megtett távon, jóval
gyorsabban, biztonságosabb az előzés. (Majával egész más élmény volt a Balcsi
kör, mint a Madisonnal: kamion előzése pl. adott szituban "lehetetlenség" volt.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19099 üzenetére
Még idejében add el. Szopjon vele más! Engem megint cserbenhagyott
ez a hálátlan dög. Bedurrant tegnap a fogam. Siettem volna fogorvoshoz,
erre baszott beindulni... Amikor még elkapta, abban sem volt köszönet.Ugyanazokat a tüneteket produkálja, mint anno a Malagutiék előtt: csutka
szívatóval éppen ketyeg, ha sikerül felpörgetni, leáll. Elmegy ám a francba.
Már megbántam, hogy tegnap rendbe raktam a kábeleket. Instant BKV, és
nem megy el egy csomó idő az életemből. A benzin se bele kellett volna...huszi.gyb: hát az tök jó. Nekem is csak púp a hátamon az a bontott blokk.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Burt1793 #19180 üzenetére
Őszintén szólva, rég lenne valami Honda robogóm, ha csinálnának végre valami "sportrobogó" kategóriát. Kis vázzal 16-os, 17-es kerekekkel, 350-400-as blokkal pl.
Az SH300 nyilván egy jó cucc, de messziről ordít róla, h a praktikum volt kizárólag az elsődleges fejlesztői cél.
Noh meg ez a retro vonal (Mz Trophy sárvédő) iszonyú távol áll tőlem, így bármennyire is korszerűbb, nem adnám oda érte a 180 2T-t.Az X-Max már már súrolja a határt, de lehetne az eleje alacsonyabb, vagy az egész hátulja magasabb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19226 üzenetére
Jó de ez az SH dominancia évek óta tart.
Ezt találtam:
Italy Top Ten of 2014
- 1. Honda SH150AD
- 2. Honda SH300
- 3. Honda SH125AD
- 4. Piaggio Beverly 300ie
- 5. Kymco Agility 125
- 6. Yamaha TMax 530
- 7. BMW R1200GS
- 8. Piaggio Liberty 125 3V
- 9. Yamaha XMax 400
- 10. Yamaha XMax 250Iszonyat mennyiségű használt SH lehet olaszban. Valahogy mégsem ömlik be ide. Lehet halálukig hajtják őket
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19233 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Nekem külsőre is az xmax család tetszik a legjobban az összes robogó közül évek óta. Nagyon bejön a transformers design. Külsőre a vespa nekem egy ósdi bádogdoboz. Jó stílus meg hagyomány, de nem jön át számomra az egész. Az SH-ról meg külsőleg a simson schwalbe jut eszembe.
Használhatóság más kérdés. Nem véletlen fogy ennyire az SH
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Burt1793 #19289 üzenetére
"Ennyit sajnos nem ér ez a kipufogó (150 ezer forint)"
Lehet már venni mindenféle olcsó replikákat amiknek kb ugyanolyan jó hangjuk van. Hátrányuk, hogy az E jelzés nincs beleütve egyikbe sem amivel lehetnek gondok egy ellenőrzés során...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz Burt1793 #19359 üzenetére
"Szíj, görgő 18 ezret"
Hát nem tudom. Miféle szíj az ami kibír annyit? De még ha ki is bírja, ott azért már jelentős kopással-szélesség csökkenéssel is kell számolni. A görgők lapolódásáról meg már nem beszélek ami már jóval hamarább bekövetkezhet.
Én arra nem adok, hogy a gyártók mit írnak. Most volt a runner malossi kevlár szíjába 8500 km és kb 1,5 mm hiányzott belőle, de én inkább fogtam és lecseréltem a szezonra egy újra.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
bajnokpityu
félisten
válasz Burt1793 #19359 üzenetére
felültem pár 150kg+ robira, és nekem nagyon az az érzésem, hogy kell az abs.
cbrjeimet 1-2x elfektettem anno, mindig az volt, hogy túl poros, v csúszós volt a felület ahhoz képest, h megszokásból fékeztem. sose nagy sebességnél. ezek a robik meg gyakran nehezebbek, mint a cibber volt, miközben pont az lenne a poen a robeszben, hogy kevesebb figyelmet igényel, mint a nagymotor.
magamat ismerve képes lennék egész télen (akár massziv minuszban) robizni, imádok az időn spórolni. aeroxal képes voltam -10ben is menni. ott annyira nem volt para, ha megcsúszik, de ezek súlya kb duplája annak, ezt én nem hiszem, hogy ki tudnám mozogni. és érted, ha 1x megment egy fektetéstől, máris megérte.mikortól lett kötelező az abs robogóra? csomó hirdetésben csak a fényképekből derül ki, hogy abs-es.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19426 üzenetére
100nál 108 nem "gyenge" hanem átlagos. 6-8% csalás teljesen általános. A kymco 20% na az nem átlagos.
A 750es gsxr 7%ot csalt gyári állapotban, vettem bele speedohealert, amivel szépen be lehetett kalibrálni pontosra. Az utóbbi 3 autóm olyan 4-5% csalt.A km számláló egyébként viszonylag pontos szokott lenni, csak a km/h érték van feljebb kalibrálva a valósnál. Leglabbis amit eddig méregettem motorjaimat, ott néhán %on belül pontosan mérte a megtett távolságot. Szóval a fogyasztás így nagyon nem meg félre.
300as xmax-al most járok a bejáratés végén. 2.7eln áll a fogyasztás mérő (50%város, 50% országút) MOndjuk nem tolom neki nagyon. 5500 fölé csak akkor engedtem ha előzni kellett. Sejtem ez fel fog menni vagy fél litert, de nagyon jól fogyaszt ez az új yamaha blokk.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19441 üzenetére
Rendszeresen autópályázni kell a 400as legalább. De ha felkeveredsz akkor bírja a 300 simán. Az xmax legalábbis (28le/29Nm). Robogóval általában a kivezetőkön szoktam csak autópályára felmenni az első lejáratig. Meg ahova még kell a nagyobb tempó az az M0. Ezekben az esetekben a 250es (20le/21Nm) kevés volt, a 300as már megüti a minimum szintet.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19441 üzenetére
Igen, új SH300, tavaly ősszel, szalonból vettem. Van rajta kézvédő, markolatfűtés, doboz és lábvédő kötény is. Piszkosul tetszik. Jól megy, jól fogyaszt (Budapesten belül 3.1 litert) és már-már nevetséges módon kezes. Városba nem is tudok jobbat elképzelni.
Előtte kacérkodtam egy Suzuki V-Strom 650XT gondolatával is, de áldom a józan eszem, mert a Honda egy magamfajta pasasnak sokkal praktikusabb.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19445 üzenetére
Nekem most van először kötényem, szóval semmilyen összehasonlítási alapom nincs. Viszont mentem már vele fagypont körüli hőmérsékletnél néhányszor és sima farmerrel, aláöltöző nélkül sem fáztam, mivel a lábtartóra tett lábamat oldalról is takarja. Kicsit túl is öltöztem magam az első alkalommal, felvettem egy ˙nagy hidegre fejlesztett decathlonos túrakabátot, alá a motoros dzsekim, de kimelegedtem benne, mire beértem a munkahelyemre (20 km).
"Ezt a V-Stromot én is nézegetem, imádom, úgy megyek vele egy nap 500 km-t, hogy meg sem érzem."
Egy kollégám tőlem teljesen függetlenül vett is, gyönyörű. Csakhogy én nem fogok nagyobb túrákra menni, az SH pedig városban annyival kezesebb és jobban vigyáz a ruhámra, hogy le is tettem róla. Még nem próbáltam ki, de a Dunakanyarig jó eséllyel ez is megteszi, még két személlyel is.
(#19446) zombei
Nekem ez a sárga, fűzött arany felnis nagyon adja...
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19448 üzenetére
Az a "jó 15 km-t 80 felett" más megvilágításba helyezi a szükségesség fogalmát, az biztos.
"én belevarrtam egy vízálló anyagot, ami lemegy a lábam előtt, így tényleg egy zsákba szállok bele"
Így már értem, logikus kiegészítés: tényleg zsákban vagy, még jobb szélvédelemben.
"A V-Strom-ot nem az sh helyett venném."
Persze, teljesen más célra való a kettő. A V-Strom dögössége és az SH praktikuma küzdött meg egymással - az utóbbi győzött. Versenyben volt a Honda NC750X is (automatával), az is tetszett. Én többször járok a Dunakanyar környékén kirándulgatni, igaz, eddig kocsival és főként a másik oldalon.
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19448 üzenetére
Én rendszeresen járok ki motorral dunakanyarba, ott laknak szüleim. Az xmax egyik feladata volt hogy ezen a távon jó legyen Nagymotorral és robogóval és autóval is voltam kint ezerszer Szerintem ez még az a táv ahova egy kényelmes nagyrobogó elég és élvezetes is. SH nem tudom beletartozik e a kényelmes nagyrobogó halmazba. Ehhez ki kéne próbálnom
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19491 üzenetére
Most nem tudom, viccelsz-e? A 28 ezer km pl. akkora kamu, mint ide Lacháza.
Ja, hát tényleg annyit írt ki az óra... Vason futó fékbetéttel a vállas féktárcsán a
fékkarokról lekopott festékkel... Miközben: teljes vezérlés csere volt 23000-nél?
Egy akkor 9 éves motoron. Amit 6 évesen hoztak olaszból. És visszapörgették.
Na nem a Dream! Ők 2013-ban árulták, korábban a Wilker volt a kereskedő...
Onnan vanaz imaláncom, bocsi,szent kulcstartóm, és rendszámtartó keretem.Egyébként, a köbcenti távolság összefüggést nem értem... Ha pl. én keveset is
használom, attól még szerethetem, ha úgy megy, ahogy kell... Első évben sem
nagyon használtam ki, bár ebbe lehet, hogy belejátszik, hogy 2 hónap után egy
hátsó defekt befigyelt, és mint kiderült, ütött a felni, azért volt benne belső. LOL.Szóval így ment bele ~7000 km. Néha mentem a városon kívülre is. Aztán jött a
perec, meg a vezérműláncpara, megint állt egész télen, tavasszal vettem elő.
Aztán már csak 4000 ment bele: nem meglepő, ha városi ingázásra használom.
Harmadik évben 5500, és ez volt az az év, amikor egy kis törésen kívül nem állt.
Negyedik év 4500 km, különösebb gondok nélkül, kivéve nyár végén a hűtést.
Aztán megint szerelőnél állás következett - az ötödik évben tartok 1000 km-nél!
Amúgy tiszta szerencse, hogy 2012 előtti adatok nincsenek. (De sebaj, ha kint
tekerték, úgysem derülne ki: 25047-nél vizsgázott 2012-ben, ennyit tudok LOL.)
De ha már ingyen volt még egyet kérdezni, ránéztem az időközben visszakerült
"dízel" GP800-ra, tényleg nem sokat használta, ha nem trükkös: ~1000 km/év?Ha nem állna ennyit, nekem akkor is ilyen 4-5000 km az éves használatom, de
nem hiszem, hogy ez befolyásolná, hogy kisebb, nagyobb köbcenti való hozzá!
Nyilván csak városon belül egy 125-ös is vállalható kompromisszum: próbáltam.
De vki hiába csak évi 2-3 túrára megy el, oda nem igen fog 125-össel elindulni...MÁS: nézegetem ezt a videót, de nem adja ki. Óra 128 = GPS 125,5 ez tiszta!
De akkor az UTCOMP miért 124 km/h-nál tetőzik, ugyanott? Hogy mérhet alá?
(Vagy hát pont ez a GPS rákfenéje, hogy kizárólag tartott tempónál pontos. Ha
gyorsulás/lassulás is játszik, akkor, az 1 mp-es mintavételével összevissza lő.)Mindenesetre gyanús, hogy kevés a gyári óra csalása a GPS-hez képest. Csak
2%, pedig anno, amikor beraktam a SpeedoHealert, akkor látszott, hogy 4% az.
Viszont gumicsere után ki kellett vennem, mert onnantól meg fölé mért a távnak.Most nem tudom, hogy mi van. (A gumi ugye nem nőhet, csak kopik, tehát a
kerülete csökken, így idővel a mérés felfelé kellene, hogy eltérjen, nem lefelé...)yodamastah: köszi, ez hízelgő, de csak lelkes hobbista vagyok, papírom sehol.
Más kérdés, hogy néha korrektebben megcsinálom, mint a papíros kókler.
Máskor meg ugye gányolok. (Lásd az óra esetét. Gyorsan, helyben. Szétesett.)Econ: nem volt más választásom. Akkor csináltam a jogsit, és nem volt kedvem
a menetfelszerelést BKV-n hurcibálni az oktatásra: béreltem egy ilyen szöttyögőt.
(B jogsim volt már 9 éve akkor.) Szerk: fóliázást végül nem tudom. Elméletben
beszéltünk róla, de sosem csináltam meg: maradt karcos/viharvert. Ez már ilyen.
A kocsisor nyitására amúgy egy hangos kipu is képes. Lásd Mózes... Kivéve, ha
valaki nagyon utálja az ilyet, mert az direkt rádhúzza, hogy ne férj el. 1000-ből 1?Szerk: a sisak menő.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Nem volt fent a kamera? Az ilyen bolondok megérnének egy felvételt.
Persze biztos neki állna feljebb, hogy látszik a rendszám, beperel stb.De azért az előzést ilyen szinten akadályozni... közúti veszélyeztetés.
(Az sem jogosítja fel, hogy előtte szabálytalanságot követtél el te is.) -
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19499 üzenetére
Sose bánd, hogy nem ment többet. Valószínűleg a Tuareg is tud többet menni,
és 150-nél is qrvanagyot lehet már esni, nem kell azt még fokozni: belehajszol
egy élesebb kanyarba ekkora tempóval? Felejtős. (Amúgy tényleg őrület, hogy
egy szabálytalan elévágás annyira felbosszantja, hogy utána annyira meg akar
leckéztetni, hogy 150-nél kielőz. Aztán annyira ráér, hogy direkt lassan megy?)Barom állat! Amúgy ha már SUV, tegnap egy kb. 2 km-es szakaszon csak 3
faszkalappal találkoztam (mind SUV), akik közül mindhárom veszélyeztetett is,
ilyen-olyan módon. 1. játékos: Volvo. Záróvonalon megfordul. Tudtam, hogy vmi
készül, ezért nem is szabálytalankodtamtöbbetelőtte, hogy megelőzőm, mert
sietek a lámpához. Le is késtem a megfelelő zöldet, a rosszabb váltásnál jött a:
2. játékos: Toyota. Ez nem indul el a zöldre, ez a kisebb gond, nem para, majd
kis motortúráztatásra észreveszi magát, de utána 40-nel hajt fel a Lágymányosi
hídra. 40 km/h! Ahol ugye a min. 70-nel érkező autók közé kell besorolni. Okos.
3. játékos: Land Rover. Fogja magát átcsapat a füvön keresztül(!) a Neumannra.
Közben persze ki is vasalhatott volna, de figyeltem, hogy mit csinál. Ja és ugye
a sztereotípia: kopasz zsírmalac ült benne, naná. Nem is mondok rá semmit.Szerk: a Land Roveres biztos megirigyelt, hogy én a járdán fordultam hasonlóan.
Szintén nem teljesen szabályosan. De azért a füvön átdobom az mindent vitt.
Utólag belegondolva, nekem is megfordult a fejemben, mert volt egy kis torlódás.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Nagy auto, nagy f@.zkalap sofforrel. .
M5 autopalya. Kulso savban kamion oszlop, kb 5-7kamion.
Belso savban autoval elozok, mutato128 Km/ora.Latom a tukorbe megerkezik villogva az IQ7.
Nah baratom, van meg 2 kamion hatra, ezt mar megvarod...
Termeszetesen a fenykurt folyamatos..kozben jobboldlat a leallosavban elottem latom a trafi ki van rakva.
Ket kamiont le elozve belso sav megszunik, 100 as tabla kint, es terelik a forgalmat a kulso es a leallosavba.
Jobrol IQ 7 mellem reppen. Ablak letekerve, ordit a testvir es kozli velem, hogy 130 b.zd meg.
Hat jo, legyen! Ablakot letekerem. Mennyi??? orditom neki.
Mikozben 100al haladunk..
-Ordit 130 b.meg.
-valaszolok. Tudom! Pont ennyit sporoltam neked az elobb!!
-Mi a f.szt ugatsz? Kerdezi.
-A tarfipaxot lathatod jobb tukorbe ha belenezel.
Nezi a bal tukrot.
A masik jobb!! Igyekeztem segiteni neki, hogy meg lathassa a soporolasi pontot.
Belenez, Majd ram, feltekeri az ablakot, es gazra lepve elhuz a sunyiba. Termeszetesen hibas jarmuvel kozlekedett, mert az iranyjelzo nem mukodott rajta.
Naponta elem at a barmok vilagat. Ha szabaly szerint, vagy legalabbis megprobalnek kozel hozza kozlekedni, mar halott lennek. .Mar gondolkoztam egy csatornat csinalni, de semmi idom arra, hogy rendszamokat tuntessek el. Ez a sok gyoker nem eri meg az energiat. Rendszam nelkul meg xart sem er. Mert kepes lenne a sajat benasagan rohogni mikozben nezne a megoszto csatornan. .
A gyorsito sav azert van, hogy azon megallva , megvarjak mig ures lesz az utca. .
A lassito sav nem azert van, hogy azon lassitsanak.
Hanem azert hogy a forgalmi savban lelassitson, es kanyarodas elott az utolso par meteren keresztbe haladva a savban elhadjaz utvonalat. .Baratom most jitt haza Franciabol. A hajat tepte a hazai korforgalom hasznalatatol. .
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Srácok közüton autóssal ne akaszkodjatok össze. Főleg ne robogóval (egy sportmotorral otthagyod mint a szart). De ilyenkor felindulásból olyan dolgokat csinál az ember (te is, másik is) amit később nagyon megbán. Nekem régen volt egy hasonló szitum amiből egy ordenáré nagy esés lett, és utólag megfogadtam hogy ha bármi ilyesmi előfordul azonnal kihátrálok a szituációból, ha kell megállok. Megállni és akár verekedni is jobb (főleg motoros ruhában), mint esni egy kurvanagyot motorral.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19507 üzenetére
Egyszer rég a kis Majával hajtottam fel a Lágymányosi hídra. Nyeleztem, ahogy
szoktam, de érzékeltem, hogy egy autós mellettem erőlködik. Azt hihette, hogy
miatta gyorsítok, pedig nem. Bevágott végül nagy nehezen elém (nem tudom,
minek, elvégre mindkét sávon el tud jutni Pestre, és elég hosszú az a híd még!),
és elég mérges volt. Én megelőztem, és beintettem neki: hát rossz néven vette!Utána a hídon húztam el autók közt (gondoltam, ennyi volt az üldözésnek), erre
a tükörben látom, hogy ő is ezt csinálja. Mai napig nem értem, hogy hogy vette
rá az előtte menőket, hogy el tudjon húzni "köztük", de valahogy félretessékelte
őket. Mindenesetre elég para volt, ahogy rámgyorsított: azt hittem, nekem jön...Végül ment tovább a körútra, eszeveszetten dudálva, én meg soroltam le jobbra.
Ha egy kicsit korábban utolér, biztos rám akart volna ijeszteni, hogy "közel jön":
sőt, nem kizárt, hogy a verekedés opciót is bevállalta volna. Egy sima beintésre.
Tudom, nem Oroszország, de azért vannak itt is érdekes arcok: nem lehet tudni.Én igyekszem ritkán felhúzni magam, és nem belemenni a "játékba". Néha nem
sikerül, és akkor mérgemben beírom a fórumba a sirámomat. Ha sikerül, az a jó.
Ahogy yoda fogalmazta, egy kergetőzésbe nem mennék bele motorral...
Autóval is necces, de ott elsőre anyagi kár, ha összeértek, nem a traumatológia. -
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #19507 üzenetére
És akkor mi van, ha Budapest nyugati agglomerációja? Ott is akad bőven gyökér, mint pl. az a Lexusos fasz, aki vígan kikanyarodik elém Budaörsön a főúton, és még neki áll feljebb a dudálásra. Céges kisteherrel voltam, telibe kellett volna baszni, úgy ahogy van, akkor nem ugatott volna a mentőautóban.
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19507 üzenetére
Nem azt mondtam hogy verekedni kell, sőt De ha a másik félnek leszáll a köd, és neked akar esni, akkor jobb ha mindezt nem úgy oldja meg hogy fellök a motorral. Vagy belehajszol valamibe hogy magad nyírod ki...
Engem már akartak ilyen szituban megverni (teljesen alaptalanul persze), és kurvagyorsan meggondolta magát az úriember amikor leszálltam a motorról full bőrben/sisakban és mondtam neki hogy akkor mutasson valamit ha már verekedni akar
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Borzasztóak az ilyen helyzetek... Mint ahogyan az is, mennyi agresszió halmozódik fel az emberekben. Aki sokat megy, annak sajnos defenzív vezetési stílus mellett is adódhatnak kellemetlenségei. Büntisatu, anyázás, rosszabb esetben valami marha meg is akarja verni...
Jobbkezes utca, elsőbbségem van, kijövök, két tag szidja üvöltve az anyámat letekert ablaknál, felháborodva. Keresztben előttük megállok, széles mosollyal odasétálok (ordítozás abbamarad, döbbent fejek néznek vissza rám):
- Drága uraim, ez nem egy jobbkezes utca véletlenül?
- Ja... (...) De.
- Legyen szép a napjuk!
- Köszi... Elnézést! -
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #19532 üzenetére
Hát nem tudom azt a szakaszt amit tavaly és előtte használtunk haverommal változatlannak érzem, ahol lehetne többet azt nem az út miatt nem kerül oda.
Hanem :
A, A BT45-ök jók de nem erre lettek kitalálva. (gyenge érv)
B, Fosok, hogy eldobom a mocit, és ettől sokkal jobban féltem.
@Econ: Rosszalkodónak ... SM701 vagy a kis tesó igaz ő régebbi azért (Sm510). Osztrákiában barátoméknál sikerült egyen kerülni pár kanyart. Hát haztakrva élet. Az a motor kiált, ordít azért szard le az összes hatályos szabályt.
Bár az alkatrész ellátástól tuti félnék idehaza, meg az áraktól.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #19615 üzenetére
Pont tegnap megkaptam hogy "Budos bunko paraszt" vagyok.
Az Andrassyn kb 4 piroson ment at a csaj lassitas es korulnezes nelkul , aztan mikor az egyik lampanal melle ertem (pont nem tudott eloremenni a savban keresztben allo auto miatt, ez is meger egy miset), akkor odaszoltam neki, hogy : "Cica, 9 eleted van, hogy neked nem kell megallni a pirosnal?". Na akkor megkaptam a fent emlitett dicseretet
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest