Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
válasz
bokrosolajos
#2444
üzenetére
NV esetén is a cpu számolja a physxet, nem? Csak azért kellett, hogy lehessen valamire fogni az AMD-s lassúságot. Mondjuk nekem sok gondom nincs vele 4850-nel, nem fagy, megy rendesen, de amit a többieknél művel az vicc. Ezt is megvette kilóra az nv.
-
Skizz
addikt
Bakker miért ugrál minden kocsi? Veszek egy 1. vagy 2. szintű felfüggesztést bármibe, és úgy dobálja a seggét mint egy jóllakott kurva.
Picit megnyomom a gázt, megyek kb. 70nel és a nyílegyenes szakaszon elkezd néha ugrálni és hallom ahogy csikorognak a gumik amikor leér a földre. Azt hittem, hogy kemények a gumik, levettem a nyomásból, de ugyanolyan sz*r. Most konkrétan egy E46-tal megyek, enyhetuninggal, de már sokszor tapasztaltam ezt, csak nem figyeltem rá oda mert mentem mint a barom. Most lelassítottam, és 60-70-nel is ugrál minden. 
-
Skizz
addikt
válasz
- = Zk = -
#2164
üzenetére
Be lehet állítani a holtjátékot...

-
Skizz
addikt
válasz
- = Zk = -
#2106
üzenetére
Ugye hogy ugye. Mindn júzörnek ki kéne próbálnia kormánnyal, aki billes irányítás mellett fikázza a játékot. Persze aki carbonon nőtt fel, annak mindegy.

pincehely: csavaros is lehet szar, ha gagyi műanyagból van és 2 hónap után elfárad. Logitech-re szavazom a supportjuk miatt.
mod2: De nem azon nőttél fel.
Árkádok között jó volt szórakozni, de amúgy egy vicc volt az a játék. Nem akarok általánosítani, de szerintem az emberek 80%-ának azért nem tetszik a shift mert nem lehet billel normálisan irányítani és mert nem mehetnek 90°-os kanyarban 280-at Veyronnal. Rá kell érezni kormánnyal (5-6 kör után belejöttem, csak be kellett lőni a beállításokat), nem várhatjuk el egy félszimulátortól hogy nyilakkal lehessen például egy 1000 lóerős vadállatot irányítani... 
-
Skizz
addikt
válasz
- = Zk = -
#1979
üzenetére
Egyértelműen murci.

-
Skizz
addikt
Vedd lejjebb az ffb-t. Én nem vettem észre először ,hogy be lehet állítani, aztán lementem a Sciroccoval a rázókőre és szó szerint kitépte a kezemből a kormányt. Fél asztal felborult.
(g25).Veyronos tényleg rohadt nehéz volt, én szivem szerint 150-nel mentem volna végig de ahogy egy kicsit is levettem a gázról a lábamat már 8an mentek végig rajtam én meg "totálkáros" lettem.

-
Skizz
addikt
válasz
SzlobiG
#1259
üzenetére
Abu írta valamelyik topikban, hogy only a tapadásszámításhoz kell a physx, tehát ha a rajtvonalnál állsz és 20fps-ed van 4870X2-vel, akkor nagy gebasz van.
Nálam kis 4850-nel meg Q6600-zal 1920x1080-as felbontásnál (AA nélkül persze...) is játszható. Csak az zavar rohadtul, hogy van egy-két pálya, ahol 2-3 másodpercenként belassul (csak mondok egy számot) 50 fps-ről 15-re, és nem azt látja az ember hogy szaggat, hanem hogy egyszerűen belassul a játék. Ilyenkor leáll a VGA hűtése is, proci sem dolgozik, szóval ebből a szempontból ez egy bugtenger.
-
Skizz
addikt
355km/h a Veyron vége
Nincs ez leszabályozva. 
-
Skizz
addikt
Muhaha... mégis csak a Xonar kavart be.

Játékról: G25-tel hihetetlen élmény vezetni, sebességérzet nekem megvót', vagyis pont elég volt. Kormány beállításokat még kicsit finomítani kell, de már így is ütős.
Szegény 4850 nem bírja a strapát, 1920 mellett nem megy neki az AA. 
Landon: G25 driverében kapcsold be a középre húzást, állítólag az megoldja a gondodat...
-
Skizz
addikt

7100-as, 32 bites win7 (RTM-et kicsinálja a Xonar drivere (vagy fordítva) ezért nem használom), 9.9-es CCC, alaplapi nuku, Xonar drivere az ASUS support sideról (win7-es beta), aztán ennyi az egész. Mellette winrar, ff, szóval tök alap dolgok. Vezérlőpultra még rá se néztem, annyira új minden. És mégis bugzik.

-
Skizz
addikt
Hát srácok... telesen friss win-t raktam, szinte szűz, és ugyanúgy nem indul ez a vacak.

-
Skizz
addikt
Valaki találkozott már olyannal, hogy indításkor a feladatkezelőben megjelenik a shift.exe minimális memóriahasználattal, aztán pár másodperc múlva eltűnik és se kép se hang? Töltőikon megjelenik az egér mellett, de a winyó meg a proci nem csinál semmit. Sok játéknál tapasztalom ezt mostanság.

Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- Renault, Dacia topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Synology NAS
- SteamOS gyere már PC-re! Nem, még nem jött el az idő.
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Xbox Series X|S
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Jack Wills Parka Jacket Men kabát eladó
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-13700H 16/1TB Iris Xe 3K+
- 7 DARAB! HP ELITEBOOK LAPTOP (Tartós, Elnyűhetetlen) 850 G8, 840 G8, 840 G9, 840 G10
- SONY A 6700 váz karc és kopásmentes 2 év garancia + ajándék SMALLRIG CAGE
- Kona Mahuna 2020 29" L-es vázméret MTB
- Apple iPhone 14 Plus Yellow Super Retina XDR, hosszú üzemidő ,100% Akku,3 hó gari!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3670 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Microsoft Surface Go 2 m3-8100Y 8GB 128GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Kanyarokban 20-30%-nál több gázt nem merek adni mert összetöröm szegényt.


Nem lehet, hogy placebo a töltési idő?
Picit megnyomom a gázt, megyek kb. 70nel és a nyílegyenes szakaszon elkezd néha ugrálni és hallom ahogy csikorognak a gumik amikor leér a földre. Azt hittem, hogy kemények a gumik, levettem a nyomásból, de ugyanolyan sz*r. Most konkrétan egy E46-tal megyek, enyhetuninggal, de már sokszor tapasztaltam ezt, csak nem figyeltem rá oda mert mentem mint a barom. Most lelassítottam, és 60-70-nel is ugrál minden.
Stock vagy agyontuning?
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




