Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pont ez az, hogy szerintem meg úgy vannak a díjak kikalkulálva, hogy mindenki kifizeti a 96-ot, csak aki használni is akarja, az még többet perkál...
A hekkelés elég nehézkes lesz, ha a kocsi el sem idndul majd szerveri autentikáció és szoftver integritás ellenőrzés nélkül
-
válasz
RandomName #9 üzenetére
De nem fizetsz mind a 96 magert, hanem csak 22-ert.
-
válasz
RandomName #6 üzenetére
Abban, hogy az IBM azt adja el neked, amiert fizetsz, a VW viszont kevesebbet ad, mint amennyiert hivatalosan bejelenti a modellt, olyan jogi helyzetbe sodorva teged, ami meglehetosen ingovanyos.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
RandomName #6 üzenetére
Valahogy a szerver nem egy hétköznapi fogyasztási cikk még ha nélküle sok dolog nem működne.
Az autó még mindig saját tulajdonként van a fejekben.
-
RandomName
senior tag
Jogilag miben különbözik attól amit pl az IBM csinál a szerverekkel? HUP-os elbeszélések szerint, kb kijön két-három öltönyös, elmondod nekik milyen szerver kell, fizetsz egy szemmel jól látható összeget, leszállítják a fizikai hardvert, és amikor neked akár évekkel később kell upgrade, akkor megint fizetsz, és ők csak engedélyezik a funkciót, mert a plusz processszor/ram/gpu már alapban benne volt abban a dobozban amit kivittek neked.....
És ez meg egy évek óta fennálló üzleti modell, amiért egy ügyfél sem panaszkodik, bár kb a teljes hw árat kifizetik érte akkor is ha nem lesz upgrade az életciklus alatt.... -
Graphics
Jómunkásember
Amilyen minőséget mostanában nyújt a VW , és ez nem pozitív kedveskedés akar lenni, nos nem lepődök meg azon, ha valaki már tényleg ennek okán is kínait vesz...
Még pár dologban fejlődnek és tényleg nem lesz olyan ok, amiért egy ilyen havidíjas VW-t venne az ember...
A végén jönnek majd a Lot of és a Mistery Box-ok is... Azt hiszem a BMW már az ülésfűtést volt, hogy ilyen havi konstrukcióba adta, oké, télen kell, nyáron nem kell..
Én autót akarok venni, nem szolgáltatást... Ha nagyon akar a VW , akkor menjen el a Car Sharing irányba esetleg...
-
válasz
Feketelaszlo #2 üzenetére
Az a problema, hogy a 228 loero most sem a normalis uzemallapot, hiszen nem igy kapod az autodat. Mindenfelekeppen csuszosnak erzem ezt a teruletet.
-
8th
addikt
A kommersz városi rohangálós modelleknél a teljesítményhajhászást még mindig nem tudom hová tenni. Az a 201 lóerő az ID.3-ban 7sec körüli 0-100-as gyorsulást jelent. Az tök rendben van szerintem. Hová, minek annál nagyobb teljesítmény egy jellemzően városban futó alsó-középkategóriás kocsiba? Lehet én ülök háttal a moziban de tényleg nem értem.
-
Feketelaszlo
senior tag
Régen is gumiszabályként értelmezték a csúcsteljesítmény jogi fogalmát. Sok járművön létezett overboost funkció ami csak bizonyos feltételek esetén (többnyire előzéskor, a gázpedált a padlóig nyomva) pár másodpercre aktiválódott plusz feltöltést biztosítva. Mivel ez azonban nem normál üzemállapot, így nem számították hozzá a forgalmiba írt teljesítményhez.
De ha már trükközünk akkor lehetne 49 kW-os meg 99 kW-os teljeítményszint is, hiszen számos országban ezek a legkedvezőbb adókategóriák felső határai - csomóan vennék úgy is. Vagy a lúd legyen kövér: 299 W-os 25 km/h végsebességgel és akkor ez egy elektromos kerékpár amire nem kell jogsi. Aki meg siet az előfizet valamelyik csipsztuning csomagra.
-
futo001
senior tag
Pont ezért lett kínai autóm. Majd ha az európaiak észbe kapnak, újra tőlük vásárolok.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Utolsó darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G920 Driving Force Racing Wheel + Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest