Új hozzászólás Aktív témák
-
Xarina
aktív tag
3 órát meghaladó járatkésés esetén első körben add be simán a légitársasághoz a kártérítési igényed az eu-s jogszabályra hivatkozva (neten keresd ki a pontos számát). Ezt 100%-ban el fogják utasítani valami hülye indokkal, mindig ezt teszik, mert az utasok nagy része ezután feladja. Megpróbálhatod még egyszer utána, de abba írd bele, hogy nem fizetés esetén jogi útra tereled az ügyet. Gyakran ezt is elutasítják. Ezután egy közjegyzővel kérj fizetési meghagyást a légitársaság ellen, ez alapján már rögtön fizetni fognak. Teljesen felesleges külső szolgáltatóhoz fordulni az ügyintézésért, mert ők is ezt teszik, de elkérnek 20-30%-t is a kártérítésből.
Rengeteg helyen még ma sem fogadják el az e- beszállókártyát, azt ki kell nyomtatni és gyakran le is kell pecsételtetni, az nélkül megtagadják a beszállást. Nem csak 3. világbeli országokban vagy kis forgalmú reptereken. Pár éve még az egyik tokiói reptéren is kinyomtatták, ill. az Istanbuli reptéren még most is csak a fizikai beszállókártáyát fogadják el, pegig az európa legnagyobb forgalmú reptere.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Asztalra is jöhet a Windows és az ARM duója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox Series X|S
- Modding és elektronikai kérdések
- Digitális Állampolgárság Program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest