-
Fototrend
One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
titán
Igy fórumon keresztül nem hiszem, hogy bárki tudna segíteni.
Adataid mind valid a rendszerükben, egyik igazolvány sem járt le?Te magad tudod letesztelni a rendszerüket, elmész veszel egy feltöltős kártyát és megpróbálod beaktiválni. Ha nem sikerül, akkor az accountoddal van hiba rendszer szinten, amire nyújthatsz be hibajegyet.
Persze ennek is megvan a veszélye, mi van ha épp a te aktiválásod akad el és nem 5 perc lesz az aktiválás hanem 3 hét. Ez ilyen, erre utaltam korábban hogy olcsó árért retek szolgáltatás jár, általában. -
Teal'C
veterán
Online + kedvezmény van, más esetben nem él a kedvezmény akkor sem ha ők bakiztak. Kitörölték már számtalanszor de akkor sem megy. A fiókom tele van hülyeségekkel amiket én látok de ők állítólag nem. Sikertelen rendelések, 5-6 éve vásárolt készülékek amik már meg sincsenek de állítólag még tartozom 1havi törlesztővel stb... Azt mondták ez nem gond ne törődjek vele.
Egyszerűen nevetséges az ügyintézés és az egész rendszer. -
zzola
titán
Telefonon ugyanez a folyamat miért nem jó?
Persze, már mindennel is találkoztunk...
A félbemaradt rendelést amúgy ki tudja törölni az ügyintéző. Amúgy ez is lehet probléma, hogy már 2-3-4-5 db. ott áll a rendszerben, amik standard működés esetén nem jelentenének problémát, de ugye ex Vodafone-ról beszélünk.
-
Teal'C
veterán
Sziasztok
Szeretnék online rendelést leadni készülékre de az adategyeztető oldal nem tölt be. Ma 3x telefonáltam 7 ügyéntézővel beszéltem nincs beragadt rendelés. Azt látják hogy félbemaradt a rendelés de semmi ötletük. Próbáltam Chrome, Opera, Edge, Samsung böngészőben normál és inkognitó módban. De ugyan az mikor léne okézni az adatokat elkezd betölteni aztán nem jelenik meg az oldal csak az összeg.Találkozott valaki ilyennel van valami megoldás?
-
zzola
titán
válasz
slice14 #3789 üzenetére
Csak a lehúzás miatt. A legtöbb értékesítő azt kommunikálja, hogy a számhordozási időablakban figyelje a mobilját, vagy kapcsolja ki, majd mondjuk következő nap reggel kapcsolja be a régit, ha nem jelentkezik fel a hálózatra, akkor megvolt a számhordozás. Mehet be az új SIM, lehet használni a szolgáltatást. Na ez lehet pár naptól akár pár hét is, amíg lóg a levegőben az új szolgáltatás, értelemszerűen párhuzamosan a régivel. Az emberek nagy része nem használja a szolgáltatást az átmeneti számmal, lehet azt sem tudja, hogy él már.
Ezért lenne fair és korrekt, ha legalább ezt elmondanák mindenkinek. -
zzola
titán
Mondjuk megkérdezi? Ahogy 4Grider is említette, erre nem lehet hivatkozni, hogy nem tudtam! Mindenkinek van szája, tud kérdezni, ráadásul rögzítik is a beszélgetést (ha telefonon történt a szerződéskötés). Én nem tudom ki hogyan működik fejben, ezért nem állíthatom azt, hogy a többség nem is kérdezi meg, mert nem tudom.
Viszont abban egyetértek én is, hogy illene jelezni ezt az ügyintézőnek.Egyébként 2 esetben indulhat a számlázás szerződéskötést követően:
1. Ha online szerződik eSIM-mel.
2. Ha üzletben szerződik.Ha SIM postázás van, akkor csak azután lesz aktív a SIM és a szolgáltatás is, miután ügyfél átvette azt. Ha nem így járnak el, akkor arra jogosan be lehet nyújtani számlapanaszt.
Korábban voltak problémák, hogy a számhordozás időablaka hamarabb volt időablakban, minthogy ügyfél megkapta volna az új SIM-et. Ez ugye öngól, mert meghiúsul emiatt.
-
slice14
veterán
Mért adnának ideiglenes számot azonnal aktívált szolgáltatással szerinted, ha csak nem azért hogy addig is tud használni a szolgáltatásukat míg meg nem történik a hordozás?
Én már többször vándoroltam szolgáltatók között számhordozással. Gyakorlatilag 2007 óta ugyanaz a számom, ebből a legelső hordozásnál nem volt szolgáltatás az új szolgáltató SIM kártyáján a hordozás sikeres lezajlásáig. Ezután hordozásoknál már mindig adtak ideiglenes számot. -
4Grider
félisten
Nyilván az előfizetői szerződést át kell nyálazni, az nem hivatkozási alap, hogy kevesen nyálazzák át...
Nem várható el szerződéskötés közben, hogy minden körülményről beszámoljon az ügyintéző, mert senki sem robot, hogy kivétel nélkül minden eszébe jusson adminisztráció közben. Ha neked igen, menj el ügyintézőnek... -
BÉCSÉ
tag
Bocsánat, de honnan is kéne tudnia ezt az átlag usereknek? Ez nem triviális. Amúgy is viszonylag kevesen nyálazzák át a szerződést töviről hegyire meg még ritkábban csinálnak emberek számhordozást. Ha korrekt lenne a szolgáltató és/vagy felkészült az ügyintéző, akkor ilyenre felhívná a figyelmet, hogy rögtön él az új Sim...vagy nem 2 hét lenne amíg a számhordozás életbe lépne és addig párhuzamosan fut mindkét szolgáltatónál az előfizetés. Ha meg a hordozás előtt használatba veszi vki. az ideiglenes számot, akkor is tudnak kialakulni bizonyos anomáliák, ahogy egyesek itt már beszámoltak róla..minedestre egy 1 évig biztosan marad a One-nál a mobil, utána ha változtatnak a díjakon, akkor lehet dobom. Most is rezgett a léc, ezzel a "mókolós" váltással.
-
zzola
titán
Ugye ez akkor ciki, amikor számhordozással vesznek előfizetést, megkapja az új ONE SIM kártyát, de nem használja, amíg nem teljesül a számhordozás. Ha elakad a hordozás, mondjuk 2x, attól még ketyeg az új előfizetés díja az ideiglenes számmal, na és sokan ettől vannak kiakadva, hogy "hát ő ezt nem tudta".....
-
user01
aktív tag
Ápr 9-től van a számla...
Azt is ellenőrizd, hogy meddig?! Valószínűleg május 8-ig...
Ugyanis One-nál nem hónap elsejétől a végéig tart a számlázási időszak, mint a Digi-nél, hanem esetedben 9-étől számított egy hónapig. Ezért jogosan számláztak az első hóra is teljes összeget. -
BÉCSÉ
tag
válasz
4Grider #3772 üzenetére
Értem, csak akkor nem elég, hogy nem tudott érdemi választ adni a számlapanaszra még át is lettem verve a határidőre nem fizetéssel...lehet jövőhéten teszek még 1 próbát velük mielőtt lejár a határidő. Hátha egy kompetensebbhez kerülök, meg rákérdezek amit 4GRider említett a rögtön élő Simre... mindenesetre köszi a segítséget
-
zzola
titán
válasz
martongunar #3769 üzenetére
Ez attól függ, hogy az ügyintéző hogyan veszi fel a számlapanaszt. Lehet halasztó hatályú is. De ezt nem igazán gyakorolják, szerintem jobb befizetni az elb@szott számlát, mert így elkerülöd az epack-al való sz@rakodást, még 3x lehet telefonálni, mire azt az egy számlát helyre hozzák.
-
BÉCSÉ
tag
válasz
martongunar #3769 üzenetére
Nekem pont azt mondta, a számlás ügyfélszolgálatos, hogy ameddig nincs hivatalos válaszuk a panaszra, addig nem kell fizetnem...mondjuk ezt megint kétséggel kell kezelni, ezek után
-
BÉCSÉ
tag
válasz
4Grider #3765 üzenetére
Érdekes ...erről ugye maga az az a ügyfélszolgálatos, akinél átszerződtem tehetett volna említést... Kíváncsian várom mit fognak reagálni és mikor...mondjuk a számlás ügyfélszolgálatostól semmilyen érdemi magyarázatot nem kaptam erre vonatkozóan, lehet nem is ért a szolgáltatóváltással kapcsolatos dolgokhoz
-
BÉCSÉ
tag
A héten megkaptam az új One mobil számlát 2 számra. Ex- Digiről váltottam a Digiseknek "megtartott" 3000-es One-os csomagokra még április 9-én, nem sokkal utána jött is a 2 Sim. A számhordozás ápr 22-én meg is történt, addig nem is használtam az új Sim-eket mert a régi Digisek még működtek. Viszont a mostani One-os számlán 2x számláznak ki havi 6000-et...ráadásul az egyiket áprilisra, csak nem értem miért???
Április elején befizettem ugye az exdigis havidíjat, abból májusban mínuszoltak 1700-et arra az 1 hétre, amikor már nem élt az exdigis Sim ápr 23 és máj 1 között. Szóval ha szigorúan nézem azt az 1700-et számolhatták volna fel a One-nál is. Mindenesetre felhívtam őket és jeleztem. Írt az ügyintéző egy panaszt, amire van 30 napjuk reagálni. Úgyhogy egyelőre a jelenlegi One-os számlát addig be sem fizetem. Járt valaki hasonló módon esetleg? Érdemi választ nem kaptam az ügyfélszolgálattól, hogy miért számláztak 2 hónapot, főleg arra nem, hogy miért az áprilisra egy teljes hónapot?
-
Mr.Csizmás
titán
üdv,
kicsit sok lett az emelés, az lenne a kérdésem, hogy netre kihegyezett (ritkán telefonálok, de kell néha) opció elérhető most az ex-diginél?
-
-
kiro76
tag
válasz
gabor9991 #3733 üzenetére
Az app nem mutatja az ajándék 50 perc fogyasztást, csak az alapot. Az ajándék csak az extra szolgáltatások menüben a hang kiegészítőknél látható. Ott is csak annyi, hogy aktív.
A one.hu-n a webes felületen már látható mindegyik.(itt mát ajándéknak nevezi mindkettőt, elég összevisszaság van)
-
wwhy
veterán
eSIm aktiválás külföldről, ezért sikertelen:
Mai, hivatalos tájékoztatás: -
gulyasa
őstag
válasz
csaszi75 #3731 üzenetére
Ugyanazzal a telefonnal (Samsung S23+) ugyanígy használtam a régi Digi SIM-el is, és sosem volt ilyen probléma, még az utolsó adatroaming "korszakban" sem, amikor már rég le volt kapcsolva az eredeti Digi mobil hálózat.
Persze vannak az országban területek, ahol nulla térerő van, de akkor persze érthetően semmi jel nincs.Csak ez év eleje óta (Vodafone -> One) tapasztalom azt - és nem csak a kocsiban, nem csak övtokban, akár asztalra kitéve a telefont, vagy épp TikTok-ot vagy FB-n nézve, hogy egyszer csak teljesen random időpontban pl. megáll az épp nézett videó és látom, hogy az addig "4 pálcikás" 4G átvált "négypálcikás" E-be és annyi.
Azt nem írtam, hosszabb utakon vezetékesen használom a töltés miatt. Nincs külön tartó a kocsiban, olyankor a középkonzol polcára van fektetve a telefon, ahol semmi sem árnyékolja és olyankor is jelentkezik a fentebb leírt probléma.
-
jovás
senior tag
A One oldalán szeretnék telefont venni, de egyszerűen nem megy, mindig valahol hibára fut a dolog.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, több helyre is kapcsolgattak, sehol nem tudtak segíteni, még a cseten is próbálkoztam, a végén azt mondták továbbítják az illetékes csoportnak a problémámat, de azt is javasolták, hívjam a 1401-1 számot, ez a közvetlen készülékvásárlási csoport, ilyenkor ott tudnak segíteni.
Bementem egy üzletbe is, azt mondta az üzletkötő, nekik külön belsős rendszerük van, amin tudnak online rendelni, de már hozzá is fordultak többen ezzel a problémával, tehát nem csak velem fordult már ez elő.
Ráadásul általában készlethiányos a kiválasztott modell, tehát csak akkor tudnám megvenni, ha készleten van. Megkérdeztem, nem lehet lefoglalni előre, és ha megjönne a készlet, akkor a foglalási sorrenbe szolgálnák ki a vevőket.
Ez egy akkora nagy k@ki oldal, hogy nem találok rá szavakat!!!
Találkozott már valaki ilyen problémával? -
gabor9991
addikt
válasz
dredjudge84 #3723 üzenetére
Én most valóban a basic special new -ról írtam, erre váltottam
Akkor lehet hogy a flotta basic special new egy másik csomag50 helyett 100 perccel?
-
gulyasa
őstag
Most már egyre biztosabb, hogy meg fogok válni az exVodafone/One Mobilnet XXL szolgáltatástól, amint júliusban lejár az 1 év szerződés.
Alapvetően nem sokszor van vele probléma, "csak" az a baj, hogy pont a fontos időszakokban dob le 4G-ről E-be.Különösen akkor zavaró, amikor autózás közben látom az AA-s fejegységen, hogy már megint E-be dobott le és emiatt elnémul az épp hallgatott online rádió hallgatás, a Waze meg átmegy offline módba. És kilométereken keresztül sem áll helyre saját magától.
Tudom, a megoldás az lenne, hogy ilyenkor repülő mód BE, aztán KI és úgy helyrejön - mint ahogy máskor megteszem -, de vezetés közben ezt nem egészséges megcsinálni, az övtokból kivenni és nyomkodni a telefont, amit vezeték nélkül használok az autóban.
Azt sem lehet mondani, hogy nem szoktam újracsatlakoztatást csinálni naponta legalább egyszer, mert éjszakára mindig repülő módban van a telefon...
-
gabor9991
addikt
Én is 100-ra emlékeztem, de most az ügyintéző mondta hogy ebben csak 50 perc lesz, visszaolvastam és volt más is aki 50-et írt, a régi flotta Basic special tarifában is 100 perc volt hálón kívül de nagyjából sosem volt kihasználva az újban viszont van értelmezhető adatmennyiség, nekem ennyi mínusz
perc belefér cserébe az adatért -
zoltan6
addikt
Na sikerült végre. Rediten ez alapján csináltam.
-
-
zoltan6
addikt
válasz
Bferibörs #3702 üzenetére
Mit jelent hogy átírni? Hol írom át,google fiók? vagy belépek a régi telefonon a google fiókba aztán a messages appban?
#3705
Lackooo84
Az a baj állandóan visszaírja a számot a google fiókba,hiába írom át gondolom valami mentésből vissza szinkronizálja. A messages appban is átírom,de oda is visszaírja az ideiglenes 70-es számot. -
Lackooo84
nagyúr
Valaki tudja, hogy miért kapom még napokkal a befizetése után is "a számlája elkészült" emaileket?
-
thomas77
senior tag
válasz
kissvendel #3690 üzenetére
Megnéztem jó pár roaming partnert a One oldalán. Alig találni olyan országot, ahol elérhető a VoLTE roaming. Talán a legközelebbi lehetőség Olaszországban van az olasz Vodafone hálózatán.
Kérdés, hogy feltöltőssel is megy-e vagy csak az előfizetésesnek elérhető.
Európában még Svájcban lehetne próbálkozni. Utána már csak nagyon messzi országokban, ahol a borsos roaming díjak miatt inkább helyi kártyát használ az ember. Vagy valamiféle világjegyet, ami megint nem elérhető a fetöltősnek. De hogy miért??? -
zoltan6
addikt
Légyszi segítsetek RCS üzenet beállításnál. Számhordoztam az előfizetésemet telekomtól,kaptam ideiglenes kártyát,sajnos arra a számra regisztrálódott be az rcs szolgáltatás,és az istennek se tudom átirni a végleges számomra. Visszaolvastam a topikban, megcsináltam a messages gyorsitótártörlést,frissités eltávolítást,telefon újrainditást,de semmi változás. Google fiókból is eltávolitottam az ideiglenes 70-es számot,az se hozott eredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
Olvasd el az összefoglalót!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Otthoni szolgáltatások ITT!
● Díjnet téma ITT!
- Asztali PC , i7 9700K , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- Dell Inspiron 5406 2-in-1i5-1135G7 16GB DDR4 3200 512GB NVME 14" FHD Érintőkijelző W11Pro
- Eladó MacBook Pro 14" M1 Pro (2021) 16/512 99% akku Makulátlan állapotban!
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó garanciás,új állapotu projektorom kihasználatlanság miatt!
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Toshiba P300 SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged