-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz M_o_g_y_i #55419 üzenetére
elméletileg 13,8 még jó de határ eset, én a hétfőn adta le szerelőnek hogy akkor ezt csinálja meg. 14,4-nek kell lennie, alapjáraton és fordulaton és mindenhogy. Akksi nyugalmi állapotban 12,5 még erre azt mondom rendben van, de a generátorra nem árt ránézni. Én mondjuk 2 évig jártam úgy, hogy tudtam a generátorom rossz de 13,6-13,7-et töltött az akksi amúgy is tré volt szóval nem érdekelt. De előbb döglött be a generátor, akksi bírta hogy gyakorlatilag mindig le volt merülve.
-
F_Gergely
őstag
Na elhoztam az autot a szerelotol.
Klima majd kulon tortenet, nincs benne gaz majd aprilisban viszem nyomasprobara. Ami jo hir gyongyozik az olajom (nem ez a jo hir ezt tudtam) de nem a szimeringnel, az szaraz, hanem az intercoolernel. Vagy a tomites enged vagy lyukas a huto ehhez le kell venni, de orulok hogy ez a gond es nem a motornal. Volt olajcsere, ami lejott belole 13 ezret futott olaj szep semmi dzsuva semmi kosz. Olajat nem eszi, alig fogyott belole.
Ami gond:
Bal elso feltengely cseres lesz, az kopog.
Kapott uj bosch feszszabalyzot a generator, sot be is lett vizsgaltatva, hibatlan, tokeletes. Azonban most sem tolt rendesen illetvr rapszodikus, hol tolt 14et (szerelonel vegig ennyit toltott) haza uton is vegig ennyit toltott, aztan itthon megalltam es toltott terheles alatt 13,2-t. A generator kilove az tuti jo. Mi a banatos peklapatot nezzek? Generator multkor kapott uj testet az tuti jo. Mar csak arra tudok gondolni hogy a generator es az akksi kozott van valami kabelhiba. De barmi otlet van szivesen fogadom mert egyszeruen nem ertem. -
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55444 üzenetére
Obd csati asszem 10 pines az obd2 meg 16, de formara is mas. Viszont a rossz hir hogy 1996 csak egy "ajanlas" es az opel megkavarta a dolgokat, mert bar a csati lehet hogy obd2 (en automban is az van) de a bekotese mas ezert nem tud mit kezdeni vele az olvaso. Volt mar errol korabban szo, sajnos ez eleg lutri. Egyebkent benzinessel nem szokott gaz lenni az esetek 90%ban mukodik, de dizelnel problemasabb, 2005 elotti dizelekhez nem is nagyon talalni, illetve nincs garantalva hogy mukodni is fog. En probaltam a sajatomban nem mukodott, atraktam egy benzinesbe es hibatlan mukodott, egybol irta a valos adatokat.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #55457 üzenetére
Figyelembe veve a vezetesi stilusod meg keveset is eszik. De amugy teljesen normalis.
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #55463 üzenetére
Gyertyakat mikor csereltel? Vedd ki nezd meg, de sztem csere erett. Sebesseg mutato utana helyrejott, mukodott rendesen?
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #55467 üzenetére
a műszerfal kivételével igen, okozhatja a többi hibát. Ismerős G astrájával hasonló volt, aztán kivettük a gyertyákat és igen erősen hulladék volt 4-ből 3.
Az műszerfalnál mérni kéne kap-e jelet az óra, ha igen akkor az óra rossz. -
F_Gergely
őstag
F astránál sztem még régi nem digitális óra van. Én inkább spirálra tippelnék, ahol digitális már a jel, ott meg a motorvezérlőtől kapja. Ezért célszerű először megnézni a jelet, ha elmegy az óráig akkor az óra rossz. Ha az óránál már nincsen jel akkor lehet tovább nézni.
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #55484 üzenetére
Magat az oracsoportot szet lehet szedni, de nem javallott. Mutatot illetve elektronikat is at lehet rakni de mondom egyszerubb komplett orat cserelni.
Olajnyomasnak gyujtason kell vilagitania, es akkor alszik el mikor beinditod a motort. Ha nem eg a lampa akkor a jelado lehet kontakthibas vagy rossz, a generaror feloli oldalon talalod a motornal. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #55488 üzenetére
Elegge nem kerek valami, mert egy sima 2.0 turbis dizel ugy el kene verjen mint a sz@r, meg egy regebbi passat is. Dizelt nem kell porgetni 3-4 ezernel el lehet valtani nyugodtan. Vagy nem nyomja a srac vagy tre van az autoval. Meg egy 100-110 lovas dizel is le kene alazza a benzines astrad.
Pettyyy:
5x110 a gyari meret de mas csavarokkal van aki felrak 5x100as felniket is. -
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #55506 üzenetére
Azert bele lehet nyulni a tutiba, bar a G astrakban nem vagyok otthon de vasarlas utan:
Vezerles csere, szijak, gorgok.
Gyertya csere
Osszes szuro, olaj (nekem csak az olaj a vectraba 12 ezer kedvezmennyel 5,5 liter)
Es akkor amibe bele lehet nyulni:
Kormanymu
Kuplung
Gyujaskapcsolo
Kozpontizar vezerlo
Ablaktorlo motor
Fenyszorocsere
Uj akkumulator
Valto
Klima is lehet szoporoller
ABS szintenRontgen szeme senkinek nincs, es lehet a vasarlaskor mindent rendben talalsz, aztan 1-3 honap mulva kolthetsz ra. Nekem is kb 3 honap utan jott elo folyamatosan minden, es nagyjabol tart most is de ez ilyen, nem tudod elkerulni. Nem biztos hogy igy van, de fel kell keszulni. Foleg ugy hogy 600 ezer van mindenre osszesen, tehat kb 400-500 lesz az auto a tobbi meg atiras, satobbi. Es az ilyen arban levo autok minden csak nem hibatlan.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #55514 üzenetére
Hiaba vesz normal allapotut vagy, jol karbantartottat. Egyik naprol a masikra mehet szet a kormanymu, elfolyik az osszes olaj es hello, marad a szerviz es kapasbol 100 ezer...
Mehet tonkre az akksi kapasbol 20 ezer. Szethullhat a gyujtaskapcsolo 20 ezer.
En izzot csereltem es szettort belul a foncsor, vehettem uj lampat. Egyik naprol a masikra beszart a kozponti vezerlom es mivel reteszelve volt nem nyilt egy ajto se a csomagtarton keresztul masztam be. Barmennyire karbantartott auto van egy rakas dolog amit nem tudsz kivedeni, es ha tonkremegy meg kell csinaltatnod mert nem tudod hasznalni az autot amig nincs kesz. -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #55558 üzenetére
B vectrából volt fordulat nélküli óra? az valami nagyon nagyon régi lehet... Elméletben lehet más a kiosztása, mint ahogy a facelift és az azelöttinek más a kiosztásad
Ami világít azokat simán össze tudod nézni az előző órának a kiosztásával, és megnézek melyik-melyik. hátul van a csati ott vannak két sorban a vezetékek, csak összehasonlítod a két órát és meg is van egyezik-e vagy más a kiosztás. Csak össze kell hasonlítani.(#55559) Petyyyyy:
két motor van az ablakmosó tartálynál, egyik mossa a fényszórókat másik a szélvédőt. Simán lehet hogy a lámpamosó motorja ment szét, azt én is cseréltem. Csak pepecs meló mert le kell venni az első lökőst.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #55562 üzenetére
hogyne, kb 2-4 ezer forint körül van bontottan (újonnan valami 20 ezer körül van - nem éri meg) én azt hiszem 3-ért vettem de kihozta a srác a kerületbe nem kellett autókáznom érte. Na a főtengely szimering az szívás, én is féltem hogy ott enged az olaj, de legutolsó infó szerint az olajhűtőnél gyöngyözik. Az egyszerűbb eset mint a szimering.
(#55563) sziku69:
megnézed hátulról a két órát, és látod melyik izzóhoz melyik szál fut. Összehasonlítod a kettőt, azt ennyi, nem nagy tudomány. Ha meg van eltérés átrakod a vezeték helyét. Kb 10 perces művelet.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55568 üzenetére
igy-igy, nekem is mikor kormánymű volt, mondták hogy a motort úgyis ki kell venni, akkor már nézzünk rá a váltóra és kuplungra. Igy lett új kuplung, (nem csak tárcsa hanem szerkezet meg minden apróság pl nyelestengely), váltó teljesen szét lett szedve, fel lett újítva, összes tömítés, szimering cserélve stb.
Volt is a végén számla.... -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #55592 üzenetére
En hiaba mosom le, masnap ugyan ugy nez ki, kb semmi ertelme. Mosoba nem hordom, itthon meg ha jo ido van lemosom amugy meg nem erdekel. Majd ha egyszer rendben lesz a kasztni felpoliroztatom de jelenleg semmi ertelme. Plusz amig lepukkanva nez ki kevesbe feltuno es nem fogjak ellopni igy nem is feltem ha parkolok valahol. Nekem eleg ha en tudom milyen az auto allapota kivulrol nem zavar hogy lepusztult.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #55601 üzenetére
egy időben (nem tudom az újabb opelekkel mi a helyzet), voltak típushibák ahol rozsdásodtak úgy ahogy nálad is. Valamit vagy nem jól csináltak a gyárban vagy a fene se tudja. Ahogy nálad is, ugyan úgy rozsdásodik nálam a bal első sárvédőnél lévő oldal index, illetve a csomagtérajtón is kb 3 helyen. Hiába megyek bontóba az összes, kivétel nélkül mind ugyan ott rohad. Valami konstrukciós hiba lehet.
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #55605 üzenetére
Csomagtartón pl tök sima egyenes felület (kombi) de ugyan úgy felhólyagosodik. Ismerősnek a tetőlemeze lett ilyen.
Teljesen mindegy sík felület vagy valamilyen hajlat szerintem.(#55604) oliwire:
Elméletben 15 max 30 perc ha nincsen komolyabb gond, de akkor már kérd hogy nézzék át a teljes futóművedet.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #55621 üzenetére
Majd valamikor cserelem, de meg nem jutottam odaig.
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #55647 üzenetére
Autotol fugg. Nalam ket venti van, es mindketto 3 fokozatban tud menni. Normal esetben nem megy venti, utana kapcsol a vizhuto ventije alacsony fordulaton. Ha melegebb lesz kapcsol a klima ventije is alacsony fordulaton. Aztan igy tovabb. De nalam tobbszorosen biztositva van, sose ment ugy a ventim mint egy funyiro. Tesomnak egy ventije van ket fokozaton masodikon mar visit mint a funyiro. Az allandoan ki-be kapcsol melegben. De hiaba klimas csak egy venti van.
Szival ez auto fuggo. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #55696 üzenetére
amugy ha figyelmesen elolvasod a szöveget:
"THIS VIDEO IS A PARODY. IT IS A JOKE! THERE IS NO SUCH THING AS BLINKER FLUID OR ELBOW GREASE!!! HAPPY APRIL FOOLS DAY!!!"
te frankón bekajáltad? Na ne szivass Mi a bánatospéklapátért lenne folyadék az index burájában? Ilyen tisztaságot elérhetsz ha pl ablakmosóval kitakarítod belülről a lámpát , hagyod kiszáradni aztán összerakod.
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #55714 üzenetére
Igy en is jartam, a vicc az volt hogy a kocsi total telepakolva utaztam el, es utazas elott csinaltak volna a klimat. Odamegyek csavo ott aincs, felhivom asszondja elfelejtette majd menjek jovoheten. Bp-Eger tavot oda vissza 45 fokban nyaron, fekete autoban klima nelkul.... senkinek nem kivanom! Ezert akarom most is a klimat rendbetetetni a tobbi raer de klima nelkuk belerohadok a kocsiba.
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55720 üzenetére
Aki nekem csinalta a klimat, mint utolag kiderult keves hutokozegwt toltott a rendszerbe a maradekot meg mas gazzal feltoltotte igy a nyomasertek jo volt, viszont a klima csak 1 ora vagy masfel ora mulva fujt 8 fokos levegot. Persze mire odaertem a panasszal addigra fujt 8 fokos levegot azt meg a szerelo allt feljebb hogy ennek semmi baja. Utana elvittem mashova akkor derult ki...
Ruhellem a szereloket, tokmindegy mi a szakmaja.... -
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #55736 üzenetére
Az en tanacsom, keress valami full full extras de minimum jol felszerelt peldanyt vedd meg aztan tedd rendbe. Illesztesek? Mi van ha csak a lokost tarto muanyagok vannak letorve? Csalen all es egybol levagjak az okosok torve volt holott nem... de torve is volt wazzwg lassann 20 eves autorol beszelunk, ne ugy nezzuk mar mint egy 2 eves autot. Szerkezetileg legyen egybe, csapossal legyen felemelve, alvaz legyen rendben (ha komolyabban tortek ugyis latszik alul) ha nincs komolyabb baja ki nem sz*rja le ha tortek, Haddent kolega is torte a kocsijat ettol meg nem hulladek csak mert osszetortek. Ha rohad a kasztni nezd meg hol mennyire ha a kerekjarat rugyezik az belefer, tipushiba. Legyen jol felszerelt, szerkezetileg legyen rendben aztan ennyi. Nem kell mumust kialtani, es szalonautot keresni. Semmi ertelme. Benzinessel amugy se lehet mellenyulni.
-
F_Gergely
őstag
válasz diegho #55756 üzenetére
Neked lehet az. En is vehettem volna 5os bmw-t, audi a6, mazda 6 es sorolhatban masfel milla igen nagy keret. En megis egyetlen egy autot neztem az pedig B vectra csak dizel es csak kombi es 2.0 vagy 2.2.
Ha neki ez az auto tetszik es ilyet akar miert akarod meggyozni?
Szamomra a te erved logikatlan, mert az accord fapad, sose lesz olyan felszerelt mint egy fullos vectra. Egy vectra/astra jol szerelheto, olcso az alkatresz es van hozza bontott es gyari egyarant. Hogy teged idezellek "nem birom megerteni a logikatlan es ertelmetlen dolgokat"
Vannak dolgok amiket nem erteni kell hanem elfogadni es kesz. Mindenkinek masok a szempontjai. -
F_Gergely
őstag
Volt olajcsere szurocsere hihetetlen mennyire jo neki a friss olaj, gyonyoru szep hangja van, nameg huz is rendesen. Ezek azok a pillanatok amiert azt mondom szeretem nameg az 5 literes fogyasztas varosban.
Valamikor be kene majd rakjam az uj muszerfalat is. Mondjuk en mas szemmel nezek ra, masnak csak egy lepukkant vectra, nekem meg egy igazi auto. Hiaba vennek most egy par eves benzinest, utalnam. Nekem kell hogy doromboljon az auto, erezzem ahogy beremeg a kasztni, aztan ha pedalra lepek meginduljon, megcsak padloznom sem kell. Jo volt este kicsit kruuuzolgatni -
F_Gergely
őstag
válasz Oroszlánom #55800 üzenetére
Ott valami nagyon nem kerek... egy lanc min 400-500 ezer kmt bir ha nem tobbet. 30-40 ezer km az semmi, ha az szetmegy ott valami nagyon nem oke a vezerlesnel.
(#55803) Lauda:
Ez igy hulyeseg, en semmilyen mas motort nem vennek csak is kizarolag lancosat. Tesom autoja is lancos 300 ezer van benne es meg gyari vezerles van rajta. Sokkal megbizhatobb a lancos mint egy szijjas.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
Markaszervizbe en nem vinnem, nem bizom bennuk. Van epp eleg ismeros markaszervizbe eleg az tortenetuket hallgatni mikor hogyan huzzak le a vasarlokat...
Alapvetoen se markaszerviz, se maganszerelo, mindenki hazudik, mindenki atver. Epp ezert ulok be szeptembertol suliba aztan sajat muhely -
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #55859 üzenetére
Van fejlodes, de kerdes neked mennyire tetszik. En pl semmi penzert nem vennek C vectrat mert belulrol ocsmanynak tartom, nagyon nem tetszik. Se a muszerfal se a kozepkonzol se semmi. Inkabb a kerdes melyik tetszik jobban.
(#55856) tixem:
Igy elsore gyujtaskapcsolo...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #55867 üzenetére
Kasztni tud rohadni, de szerintem semmivel sem rosszabb mint mas auto. Nekem a sarvedo iv rugyezik es kb ennyi. Mas tipusoknal sokkal durvabbakat szoktam latni.
Muanyag nem tud elporladni, ez netto baromsag.
Hatso labter olyannyira nagy, hogy en hozzam beallitott vezeto ules moge is siman es kenyelmesen elferek (en rossz szokas szerint fekszem a volan mogott tehat elegge hatra van tolva az ules es nagyon hatra van dontve az ules is)
Nehez volant szinten nem ertem, talan itt arra celoznak hogy nem ez a modern kori gyoker elektromos szervo van benne hanem a jokis hidros szervo. En szeretem, kenyelmes, neheznek semmikepp sem mondanam. De aki az elektromost szereti annak valoban nehez lehet.
Valtokulissza, izles dolga, nekem semmi bajom nincs vele pedig az enyem elegge ki van kopva. De hibatlanul lehet vele valtani, finoman es kenyelmesen siman lehet ket ujjal fokozatba lokni. Van egy kis holtjateka talan de az enyem ki van kopva, nem tudom normal esetben milyen, de engem igy se zavar. (Az jobban zavar hogy a hatramenet az egyesnel van es nem jobb hatul)
A rakterbe nyulo fedelpantokat szinten nem ertem itt mire gondolnak. Van csomagrogzito kampo en ezt pl nagyon ertelekem mert igy kitudtam kotni a melyladat csomagtartorol meg annyit, van teljes erteku potkerek, szerszamoknak hely, es rejtett rekeszek amibe lehet pakolni. Nekem kifejezetten kellemes csalodas volt pakolhatosag szempontjabol.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs