-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
Na gyerekek én meg bele kezdtem a nagygenerál & ráncfelvarrásba.
Generál:
-olajcsere, szűrőcsere
-benzinszűrő
-pollenszűrő
-szelepdekli tömítés
-lengéscsillapítók és rugók
- kettő első gumiráncfelvarrás
B2
- csomagtérajtó,
- első lökös
- hátsó lökös
- lámpák
- küszöb spoilerek
- színre fújt kilincsek
-jobb hátsó zár csereMinden kezdeti és folyamatban lévő rozsdásodás megszüntetése.
a küszöb és hátsó kerékjárat találkozásánál mind a két oldalt kivágtam, kihegesztettem, rozsdagátló alapozó majd befújtam.A jobb hátsó kerékjáratnál nagyobb volt a baj:
Volt a kerék felől is probléma:
Ezt nem hegesztettem , de majd leírom a folyamatot a logouton, így láttam célravezetőbbnek a dolgot. Szegecs fogja be a mind a két oldalról alapozóval majd alvázvédővel kezelt lemezt. Közte a varrat tömítőnek nevezett pasztával kitöltöttem a réseket. így teljesen zár.
A képen még csak az alapozott és szegecselt lemez látható.
Majd csinálok egy ilyen kis logoutos írást képekkel, hogy hogyan is néz majd ki egészbe a dolog.
Rengeteg minden van még hátra. Az összes ajtókárpitot lebontani a kilincs cseréhez, majd ha megjöttek a festőtől a cuccok, felépítgetni a lökhárítókat.
Plusz ki kell vezetékelni az első ködlámpákat, mert eddig az sem volt benne.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
-
#81556480
törölt tag
válasz erikke17 #32241 üzenetére
most van nagy oltáshullám az opel csoportba a facebookon, ezért félve írom , de a saját emelőjével is megemelheted és úgy mozgasd meg . fel, le, oldalra stb. astrát én szemtelenül szar úton használtam és csak kormány összekötő gömbfej ment ki talán 1x meg egy szilent, de az koppant ahogy változott hogy melyik oldalt kapja a terhelést. ha lassan mész és kicsit kopog mondjuk befutónak a beton csikjain vettem én észre először, akkor lehet toronycsapágy is. Ezeknek a találgatásoknak így tényleg nem sok értelme.
-
#81556480
törölt tag
Jóvan akkor. nyertetek, jár a keksz
-
#81556480
törölt tag
-
#81556480
törölt tag
Tomyoy-al mi történt? Ő vágta tetőre azt a vekit amit oly sokat szerelt. pár napja írtam neki de nem válaszol. lehet már nem nagyon jár ide fel.
Nekem is kellene hátul felső szilentet cserélni. annak a praktikájára lettem volna kíváncsi. Nem drága, megcsinálnám itthon. Úgy láttam ő kiszerelte a teljes futóművet, de nekem csak az a hibás. kérdés kifordul e a kerékagy fölé, hogy ki tudjam préselni.
#32407 Bocsek, a csomagtér tálcát nem adod nekem ?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz AMD Power #32492 üzenetére
Ha egyszer lesz egy kis krapek akire vigyázni kell, akkor sokkal inkább a vezetési stílusom fog változni elővigyázatosra. Nem hiszem hogy plusz egy csillag fog megóvni. vagy igen? nemtudom. ( de akkor mi van a régi swift tulajokkal ? ) Mert lehet akármilyen törésteszt ha rádhajt egy IFA teli ganéval. Ha meg ennyire fontos a biztonság akkor vegyél VOLVO-t. itt már sokkal nagyobb a kontraszt mint B veki G astra között.
-
#81556480
törölt tag
válasz AMD Power #32495 üzenetére
Én nem régi volvora gondoltam. Vagy akkor egy TANKot. az a tuti ha te jobban fogod érezni magad egy G astrában szíved joga, én nem akarom ráderőltetni az én álláspontomat Viszont nekem annyira kommersz, semmilyen az a kocsi, hogy a legfiatalabb G astrára se cserélném el a vectrát.
-
#81556480
törölt tag
1.6 ból akár tök ugyanazzal a motorral szerelt G astra és B veki is van: x16xel. beleülési élményben magasan jobb a vectra, fogyasztásban pedig a G astra a kisebb súlya miatt.
(#32500) TasiA nekem b1 vectrám van, de ugyan ezek benne vannak abban is: ABS, magasságban állítható biztonsági övek, melyek elöl előfeszítővel és erőhatárolóval szereltek. Oldallégzsák az nincs. Aktív első fejtámla azt nem is tudom mi
-
#81556480
törölt tag
Elég erős difi van itt az 1500 forintos ártól a 14.000-ig
Van ezek közül valakinek tapasztalata melyik márka ajánlott ??
-
#81556480
törölt tag
Köszi mindenki
15-ös a felni. tervbe van tavasszal egy nagyobb szett.
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Markizmark #32633 üzenetére
Pattintsd fel a váltószoknyát . Biztos szét van már kopva ott a rudazat meg a gömbfejek meg minden.- Én wd 40-el szoktam fújkálni.
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #33240 üzenetére
Én a héten kicsit anyagi zsákutcába futottam: kifogytam a pénzből, benzin nem volt, de dolgozni menni kellett. 4 napig jártam úgy hogy szemmel láthatóan nem mozdult a mutató. minden nap (4 nap) úgy voltam hogy ma valahol megállok becsukom és megyek tovább gyalog mert kitankol. 2km oda 2 vissza. 5. nap is szépen hazajöttem, majd még kimentem vele tankolni. Vezetés függő is. én 7 liter !!!! differenciát is csináltam már két fogyasztás között. 5min és 12 volt a max. tehát ezek a dolgok teljesen relatívak. A Te autód is eléggé vezetés függő milyen fogyasztást fog produkálni. Apáméknak a 8 szelepes 1.4 van ( hengerenkénti injektoros ) de ott nem tudom 8 fölé vinni a fogyasztást akárhogy megbántom a gázpedált. a 16 szelepes érzékenyebb erre. Autópályán (szerencsére ritkán járok) 5 személy fullon csomaggal 150-160 átlag = 12 liter. ( x16xel B vectra )
bajaki lemaradtam. milyen autót vettél? mik a gondok röviden?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz bajaki #33247 üzenetére
x16xel ?? enyém is rángatott amikor szar volt a kipufogó ! Bizakodj hogy megoldódik mert simán lehet. Én amugy még szentül hiszek abban hogy az alapjárati motor is okozhat rángatást. Tisztítás használ neki.
Ha csak ennyi a probléma akkor szerintem ez nem probléma mivel az 500 egy elég nyomott ár !
Hűtő mennyire gáz? enyém könnyezik vagy 1 éve. De nem tulajdonítottam még neki jelentőséget.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #33431 üzenetére
Nem értek egyet, mint a 15 órás autópolirral sem. vagy 20 ?? ( 4-5 óra max ) Azt tudom hogy a fekete a legkényesebb, de az sem tart eddig. de nem vitatkozni akarok.Láttam is , csináltam is mind a kettőt. Profi eszközökkel (makita ford szám szabályzós flex, és 3M paszta). Egyet végig is ültem és néztem közben beszélgettem a sráccal. Közben az autó vízszintes részeit kézzel vissza is mattította (ezt nem mindig szükséges), mert ott volt a naptól ráégett mindenféle dágvány. Így sem tartott 4,5 óránál tovább.
Nem tudom mi tarthat fél óráig egy lámpában. Vissza kell mattítani polirpapírral, majd 2-3 lépcsőben felpolírozni. Ezt normális géppel 10 perc max.
De ezek az én tapasztalataim.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
B vectra alá jó a185/65 R15 téligumi?
Most 195ös van. Egyébként 185-ös nyárival vettem de nem emlékszem hogy rosszabb lett volna.
-
#81556480
törölt tag
válasz GLOCK34 #34062 üzenetére
CSak úgy végig futottam ( majd elolvasom)
De az a bosch lapát kb 8 ezer forint.
Én úgy vettem észre most ezek a szerkezet nélküliek a legjobbak. Családban mindenkinek bevált.
Én csak azért vettem bosch-t mert a szerkezet nélküli nem tetszik.Még arra tudok gondolni hogy a németben és nálunk kapható bosch lapát az lehet hogy nem ugyan abból az anyagból készül.
-
#81556480
törölt tag
B vectra kapcsolási rajzra lenne szükségem!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs