-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #40584 üzenetére
Úgy van, ahogy írtad 1. verzió. Külön hajtja. Akkor Contitech a legfaszántosabb? A legjobbat akarok a kicsinek Azt hittem az SKF az. Az sem zavar, ha nem egy szett. Én akarom összegyűjtögetni a cuccokat mint supermario aztán elviszem és megvárom/nézem mit szerelnek be. Ez nem egy kerékcsere nem bízok semmit a véletlenre
-
haddent
addikt
válasz F_Zolee #40596 üzenetére
Amikor én cseréltem kb 2 hete akkor napokig jártam utánna és olvastam és röviden: nem, és sok szerelő sem tudja mi is a valami W másik valami szám és terjesztik az ökörséget. Első szám a hidegoldali viszkozitás, második a meleg. Magyarországon nem uralkodnak olyan természeti viszonyok, hogy 5W vagy 10W sokat számítson télen sem, a meleg oldali meg mindkettő 40, kb. ugyanaz lesz mindkettő. (ennek ellenére én megvettem a 0W-40 -et ) Ja, de azért, mert annál nehezebb előálítani, minnél kissebb a hideg szám. Mára már az 5W30 elég hétköznapi de a 0W-20-30-40 még jó drága. Ezért én megvettem, ebből tuti nem spórolnak ki semmi adalékot az fix Olajos ember is le akart beszélni, hogy turbo nélküli szívó benzinbe minek nekem az, elég lenne egy ugyanolyan jó Mobil Super 3000 5W30, szóval sztem az is jó lehet
trassher szerintem kicsit nagyon túl van misztifikálva a dolog és 10 ezer alatt szerintem alig mérhető nagyobb olaj fogyasztás hiába raksz bele 0W20 -at a 10W40 helyett akár.. Ha ilyen jól bírta ezzel, biztos bírni fogja a másikkal, nem víz és vaj szintű különbség van a kettő közt
F_Zolee ott írja: 0/5/10 W 30+ és nyilván a kvalifikáció is legyen meg (dexos2 azt csók vagy régebbi nevén valami csúnya Gm.asd.d1d12dqfqd hasonló)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Zolee #40607 üzenetére
Nem tudom, sok volt a nyomdában a festék kicsit tisztítani kellett a fejeket aztán odanyomtak még egy random számot kb
Ezeket adja a Mobil saját olajkeresője:
olcsóbb: Mobil Super 3000 XE 5W30
drágább Mobil1 ESP 0W40Én vagy az utóbbit tenném bele (tettem is), vagy ez Mobil1 ESP 5W30. Ennek elvileg valamiért nincs meg a dexos2, de rejtély hogy miért ugyanaz a széria (ESP) mint a 0W40 aminek megvan. Kétlem, hogy baja lenne belőle. Aztán lehet, hogy ugyanaz mint a Super3000 csak drágább mert csak
Olajos ember egyébként azt is mondta, hogy ezek a tanusítványok elég rejtélyes dolgok senki nem tudja mit tartalmaznak a viszkozitáson kívül. Valamint az Opel (GM) meg a volkswagen azok mindig ütik egymást. Hogy csak durci van, vagy valami atomi szinten az n+1 -edik adalék más, azt senki nem fogja soha megtudni. Nem hiszem, hogy bármelyik ártana a másiknak ilyen árkategóriában/márkában/minőségben.. Főleg ha azt vesszük alapul hogy kerülhetett volna bele "tecsó szintetik olj 10w-40 budget"
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #40633 üzenetére
J miért ég-föld azon kívül, hogy dögnehéz és ugyanazokkal a motorokkal szerelték? A belseje modernebb (nyilván) de műszakilag szerintem ugyanaz sőt hát fogyasztás/relatív erőben alul is marad azonos motorkódnál, nem?
gban 1.7 -ért G? Akkor már inkább érdemes keresgélni, a H 2 volt és mostmár lassan 15 ezer km -t tettem bele (156 -al vettük ) és max csak azt költöttem rá amit én akartam nem "kért" semmi. Még ez a szíj nyüszörgés is megnyugodott ma reggelre. Ki lehet fogni..
mohabá 007 hát szép gép is.. F classic sedan is szerintem/nekem egy örökéletű forma, olyan tényleg klasszikusan szép. De a hatchback F vagy netán gsi húú
Declare legyen igazad, és legyenek ilyen autók mert van rá igény... de nekem nem kell, és biztos van még rajtam kívül aki hasonlóan gondolkodik. Szóval maradjon csak fenn a szívó benzin kategória. Turbóról lehet szó.... 2 literes 4 hengeres motortól felfelé/mellé
Más: vettem egy flakon STP benzin adalékot a MOL -nál, ráöntöttem a felét a fél tank MOL RON100+ evo neo -ra, gyönyörűen megy. Eddig ez a benzin a legjobb érzésre/tippre amit próbáltam. Teli tank volt, most felénél jár és már 300km benne van és folyamatosan túráztatom pirosnál (kipuff felszerelés után tankoltam ), nyomom neki, indulásnál gumi csikor stb és így is (ja és pálya nem is volt benne max egy 50km szórakozás)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #40661 üzenetére
Neeem dehogyis csak kis matrica oda van rakva "RON 100+" elvileg az, hogy minimum 100-as oktánszámra van emelve. De ez a sima drágábbik EvoNeo (nem tudom a teljes pontos nevét, de elvileg van a sima 95, evoneo 95/fuelsaver 95 és akkor ez a legnagyobbik).
Az az STP igen, azt hiszem egy 1000 -es kereken MOL Green -nel fizetve
Előtte: fogalmam sincs, talán shell vpower nitro racing 100?Vidi: már raktam fel nem láttad?ja a belső hiányzik ugye, na majd mindjártgban Hát nézd, 4 év alatt 160-at ebbe pályán raktak bele. Oké, hogy kockáztattunk egy elég rendeset amikor megvettük mert nem kevés benne a km, de 4 éves az autó (jó a G se sok 6 ha jól nézem?), ezt nem valószínű, hogy nagyanyó a városban léptette hármasban indulva. Kockázat, de bejött. Nyilván nem a "majd én megmondom a tuti használautó vásárlás módszerét" volt a lényeg, egyszerűen szerintem lehet jó vételt csinálni nem rengeteggel sokkal többért egy újabb modelből. Illetve nem is ez, hanem Te mondtad, hogy ennyiért nincs jó H. Meglátjuk mi és hogy lesz de szvsz. a legfőbb tényező a karbantartás. Lehet, hogy önámítás de szerintem vásárláskori állapotban lehet tartani megfelelő törődéssel (még ha a vásárlás újat is jelent).
Épp a múltkor beszéltük, ha a karbantartás oké volt, akkor nem mindegy, hogy mennyi van benne? Ha most egy dízelben lenne 400 ezer legyintenél, hogy mi az[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
IGen, hát ilyen ez a popszakma sajnos..
Declare hát marhára nem mindegy szerintem, bár nem vagyok fizikus. Főleg ilyen kis méretben. Mert az, hogy 400 vagy 600 lóerő az ténlyeg mindegy, meg 4 liter vagy 6. De az, hogy 1 liter 3 henger szenved 12 ezer fordulaton, mint ami egy értelmesebb speed motorban van, vagy egy normálisnak mondható 1.4-1.6-2.0, szerintem nem mindegy.
diablo1984 ja az más, igen ez tény. Bár nekem épp ezért tetszik fordítva Egyedül azt a fránya első lámpát irigylem, mert van benne DLR Ja meg, ne röhögjetek nem ér , hogy az Opel jelükbe bele van gravírozva írva, hogy "opel" No nem baj majd kap egy márkajelzés nélküli lököst aztán kész
Egyébként ahogy írtad, enyém is lízingelt volt, 4 év - 150 ezer után ment a levesbe, jó helyre kerültgban pontosan erre gondoltam, nem a turbo tartosságára nyilván, hanem a motoréra.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #40661 üzenetére
Tessék, videó belülről a kézifékkar mögül. Okosan a mikrofonra ráállítva a telefon na mindegy Sokat nem fogsz hallani, "nagyot" meg igazából sem. Minden helyzetben egyértelműen érezhető/hallható hogy nem gyári rendszer sokkal morgósabb mélyebb szebb, de nem hangos. Nem Ica néni hegesztette a szomszédbú kályhalemezbű
-
haddent
addikt
válasz Declare #40677 üzenetére
Lehet, hogy igazad/tok lesz. Még teljesen tét nélkül kis kötekedés: megfelelő kenés mellett egy szépen szabályosan járó motor (nem 3 henger ) nem biztos durcázik attól, ha sokat kell pörögnie. Ott az a sok japó dög, 6 ezer alatt nincs élet, aztán mi bajuk több tíz évesen
zolikaDB tényleg kellemes utitárs, városban ablak le és hülyülés, amúgy meg ablak fel és csak duruzsolás. Nem akarok hülyeségeket beszélni mert tudom, hogy nem igen lehetséges, de pályán ráadásul mintha kényelmesebben pörögne sokat. Persze egy leömlő->cső hátra-> gázgyorsító->sport dob még lehetséges is hogy a motort kellemetlenül folytogató érzés megszűnik, de vajon csak egy hátsó dob kukázással ez nem csak képzelgés? Szerintem az de akkor is jó
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Na nesze TSi... Az a baj, hogy van amit nem lehet már fokozni. PC -éknél is eljött az idő amikor 1 magból nem lehet csodátt tenni, jöttek a több magos procik. Aztá most az APU -k stb.. Szerintem a turbos gépek a büdös életben nem lesznek olyanok mint szívó társuk. Hiába a gyártástechnológia (amit most jól láthatóan szar ), még ha kiváló is lenne, akkor is az emberi tényező mindig ott lesz, és szerintem kb. 5% aki rendes oda tud figyelni egy turbós kis szutyokra úgy, hogy abban legyen köszönet.
"Ez nem hiba, hanem − bizonyos keretek között − természetes jelenség. "
Persze.. akkor mégis mi? Hülye duma, hárítás. Felhasználót k**na nem az érdekli, hogy ez normális-e, hanem az, hogy minden tankolásnál egy lityó olajat is kell-e itatni és milyet és hogy és hol és mégis miért kéne??"Néhány éve egy 2 literes motorból csak speciális versenykörülmények között hoztak ki 250 LE teljesítményt. "
Hát igen, ott ez az olajfogyasztás normális, oda való, ott kellett volna hagyni amíg nem lehet megoldani a problémát, de mondom szvsz. ezen nincs mit megoldani ez ilyen, ehhez ilyen karbantartás kell. Az emberek meg egyre igénytelenebbek, kiváló kombináció tényleg...Legyünk őszinték, 50-80 ezer km után generál és amúgy meg 1liter/1000km, hát k**a gáz
PhaetonV10 nagy autómosás után én szoktam fékezve gázt adni/menni, persze óvatosan ésszel. Jól felforrósodik (mondjuk esetemben a tárcsa), de nem égetem fel!!!, és nincs meglepetés, hogy hopp első fékezés mosás után egy kis szappan ott maradt ajjaj..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #40741 üzenetére
16 szelep az csipeget. Nézz meg egy külföldi BMW fórumot mit eszik egy V8 vagy egy komoly sportos bmw moci, sokat. Na nem ennyit, hogy 1 liter / 1000, de eszik. Vagy legalábbis ehet ugyanúgy. Nem hiszem, hogy opel dolog ez vagy hogy fair opelre kimondani Aztán lehet, hogy az első generációs ecotech egy kicsit többet evet a kelleténél fene se tudja
-
haddent
addikt
válasz Declare #40745 üzenetére
Neeeem... csak te mondtad, hogy sokan félnek az opel ecotech -től. Én meg azt látom itt a fórumozok tapasztalatai alapján / más forumokat is böngészve, hogy nem vészes a kérdés és semmiképp sem egyedüli a márkák közt. Tehát csak arra gondoltam, hogy az túlzás/ferdítés, hogy az opel motoroktól félnek sokan. Illetve biztos úgy van, csak nem biztos hogy megalapozott (félni / csak attól félni)
kis köbcenti + turbo egyébként hiába van ráírva szép nagy betűkkel a nyomaték/erő, és hiába tudja labor környezetben leadni a való életben akkor sem olyan hiába mondod próbáltam
nagy köbcenti nuku turbo: nyilván a lehető legjöbb, azért egy sportos bmw v8 motornak a nem tudom én hány 32 szelepjétől meg mekkora hány ezres fordulatától talán annyira az ember kevésbé várja el, hogy rá se kelljen nézni, mint egy vw golf tsi -től amit alapvetően napi használatra vesznek, gondot megelőzni/intézni, nem újabb gondot csinálni
Azért remélem ezt a különbséget nem tagadod le De miért, szerinted nem gáz, hogy 50-80 ezer km után generál és/vagy ilyen olajfogyasztás? Vagy ez szerinted is normális mint a Por-se Hungária marketingese szerint?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #40748 üzenetére
Tudja ami rá van írva, ezért írhatják rá. Csak nem mindegy milyen körülmények közt. A turbo nem fog alapjáraton belépni, megnézem, hogy majd amikor jó szokás szerint 3 kanapét meg 150 kiló vasat hoznak a Rózsadombról akkor hegynek föl hogy indul meg helyből a 3 henger 1liter
Általános felhasználásban biztosan sokkal szebb jobb és oxigént fingik nem szénmonoxidot. Csak vannak olyan körülmények, amik bizon előfordulnak a mindennapokban és szvsz. el fog hasalni még rendes gazda mellett is, hát még az igénytelen "rideg állattartók" kezei közt.
A környezetkímélést majd akkor veszem be, hogy őszinte és valós, nem pedig marketing (mint amikor a zöldek szerint az atomenergia az rossz jajj ), amikor a nagy képet látjuk egyben, nem pedig egy aprócska részletet ami épp aktuális és kedvező nekik , jelen esetben a kibocsátást. Az hogy mellette hány tonna szemét keletkezik évente a tervezett előregedés meg hasonlók miatt az mellékes.. ja mert akkor lehet, hogy ugyanott tartanánk (Mondom, LEHET, nem állítom hogy így van, de ezekről miért nem hallunk soha?)Na, megint itt vitatkozunk olyanról amit egyikünk sem tudhat, bizonyíték nulla, még ők sem tudják valszeg
Én azért szurkolok, hogy jól bebukjon a dáúúúnnszájzing technikailag , mert erkölcsileg/gazdaságilag biztos, hogy neked lesz igazad és sikeres lesz -
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40756 üzenetére
Na, csodálkoztam is amikor beszéltetek valami "kis, plussz dobfékről" Mondom mi a jóég? F -en nekünk hátul dobfék, az a kézifék is. H -án tárcsafék, az a kézifék is. De ilyet
-
haddent
addikt
válasz johnny82 #40781 üzenetére
Ez gyanúsan Z16XER mert teljesen megegyezik a speci az enyémmel. Szerintem nagyon jó kis dög, bár a J nehezebb 200kg- mal Nem lesz kevés, de 4-5 emberrel és netán csomagokkal megpakolva már nem lesz olyan hú de fürge de nem hinném hogy gondod adódna belőle. Szerintem jó választás, és nagyon jó áron van, ha valóban 80 ezer km van benne (bár gyanús.. minden autóban 80 ezer van )
-
haddent
addikt
Mentünk ma a családdal (összesen 4 felnőtt, nem aprók, nem pehelysúly) egy Budapest - Debrecen oda-visszát. A fogyasztás egy teli tank MOL EVONEO (100) + 1 adalék lötty olyan 8-8.5 -re jött ki (100%, hogy 9 alatt maradt) úgy, hogy összesen kb 100km város a többi 425 az pálya. De 140 volt az alap és megnéztem mit tud: újra, 4 felnőtt ember + légkondi + sík terep = 185 -nél szálltam le a gáz taposásról és még csak 5000 -t sem pörögte ki teljesen . Aztán gödöllői emelkedőnél 120 -ról indulva domb tetejére 160 lett és még csak ekkora szenvedte fel magát 4000rpm -re, innentől indul meg úgy igazán az élet
Szóval valaki a minap kérdezte, hogy milyen a 85kW -os benzines J astra (nagyon gyanús, hogy Z16XER szvsz.), hát akkor ilyesmi az is, szerintem nem rossz, én élveztem, főleg a paragival
Olyan 3 ezer+ km után a Mobil1 ESP 0W-40 olyan finom szép világos sárga és jó illatú, hogy le lehetne gurítani, nem is fogy, minden összeállt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
De az CDTI ne hülyéskedjünk már még szép, hogy megvan Én boldog vagyok, hogy biztosan 9 alatt van, esetleg 8 közelében Más világ a szívó benzin és a CDTI, fogyasztásban meg aztán van egy 1.5x szorzó látszólag
AMD Power szép lett és biztos baromi élvezetes egy ilyen kis dög ennyi erővel
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #40832 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy objektíven másokhoz viszonyítva jó a fogyasztás meg CDTI -hez
Csak nekem 8liter úgy hogy főképp 150 -el mentünk megrakva légkondival stb.., nekem tökéletesen elfogadható.Ck. megvettük, kapott egy full szintetikus bele valót olajat, 9 ezer után sajátkezűleg cseréltem mindent és a maradék olajjat átmostam a rendszert még. Ekkor elég jó feketés volt a cucc. Azóta 2-3 ezer után sárgás-világosbarna, annál a színnél világosabb mint amikor a gyertyákra mondják hogy húdefasza mert "őzbarna". Alapból amikor beleraktam kb átlátszó akácméz színe volt, tehát nem engedhetném le és adhatnám el újnak Egyébként épp a múltkor volt itt róla szó, hogy ha nincs szar a motortérben akkor nincs mit lebegtetni. Ez benzin, a 9 ezer km alatt meghajtottam, azóta is hajtom városban próbálom 3000 körül tartani, nagyon rövid távokat igyekszem hanyagolni. Szerintem hihető
diablo1984 így van. Az F sajnos kicsit hanyagolást kapott, hát érezni is néha hogy alapjárat érdekes, az olaj egyből sötétedett stb. Ez van, 8 szelepes, öregecske, amikor menni kell akkor tökéletesen megy emiatt nem fogjuk szétbombázni. H reméletőleg előttem is kapta az ívet is meg a karbantartást is, mondom szvsz. hihető, hogy egy karbantartott benzines moci nem kátrányt pörget 3000km után (főleg mobil1 esp..)
Más: Agip -en ma láttam (nekem újdonság volt ) hogy már van E85. Vélemény? Érdemes próbálkozni? Megéri? Gyengébb lesz és szét is cseszi a motort? Vagy nem túl nagy változás? Benzines H Astra megenné egyébként elvileg, nem? Ilyen-olyan extra adalékokkal is szar?
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #40860 üzenetére
Azt hiszem 85% etanol de nem tudom pontosan. Valami főként alkoholos lófütty, elvileg 110 oktánnak felel meg, olcsó és csak 25% -al kell dúsabb (ennyivel nagyobb a fogyasztás) bespricc, ami egy full elektronikus autónál kb 2 gombnyomás. (sőt lehet h tudja automatikusan)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #40866 üzenetére
Van itt a környéken egy direkt kis akksi bolt. Náluk olyan márkák vannak amiről (én) az életben nem hallottam. Kérdem, hogy ilyen GM, Varta stb..? GM kiba****ott drága, Varta meg társai (vagyis ismert aksi/elem gyártók) drágák és nagyon szarok stb.. dee ezek az igazi jók és még csak netes raktárban sem álltak (csak az ő polcukon) Hát nem tudom.. jó lenne tudni mi az igazság, mit és hol érdemes venni ha eljön az ideje. Pedig nekem is el fog jönni nagyon hamar mert még mindig a gyárit nyúzom ami már kb vicc kategória, hogy ennyit kibírt.
-
haddent
addikt
válasz trassher #40886 üzenetére
Sokan úgy vannak vele, hogy akksi, gumi, ablaktörlőlapát nem tudom még mi ilyen... Nem lényeg, inkább megveszi 3-4x talán picit olcsóbban, és mindig új. Igazából ezekből én is így lennék vele. Csak aztán elszörnyülködik az ember, hogy mi van, ha nem csak ezek minőségével vannak így a gyártók hanem minden mással is
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #40902 üzenetére
Most néztem független német teszteket, elvileg Moll a legjobb, de pl valóban az Exide és a Banner Bull ott van fej-fej mellett vele. Az osztrák tesztben meg az exide és abanner is elhasal teljesen. Na ezt fejtse meg valaki..
szerk: 75AH -ás nem is elfogadhatatlan áron, bár elég drága, de ha valóban olyan jó...[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #40906 üzenetére
Fogalmam sincs az életben nem foglalkoztam aksikkal most se nagyon érdekel úgyis megdöglik előbb utóbb úgyis egy trágya technológia évtizedek óta nincs jelentős előrelépés Varta nyilván hallottam róla de am se jót se rosszat. Banner van az F -ben már jó pár éve bírja már kicsit köszörülni kell mostanában de simán lehet hogy a trafó az indítómoci mittomén hát mág öreg, de azért ugyanúgy pöccre, csak hosszabb pöcre.
Szóval Bannert megvenném úgy, hogy nem fosnék, hogy 1-2 éven belül vége. Gyári GM -et jó szívvel vennék mert már most kibírt 5 évet és közel 170 ezret (bár ez nem sokat számít gondolom) és tök jó tényleg. Exide-ről hallottam, jókat ráadásul, de sose volt. Nem tudom mi lesz, majd ha eljön az idő. Valszeg banner v. exide, ami olcsóbb és nagyobb.
Nem tudom nálad/tok hogy van de nekem az akksi tartó helye le van szűkítva direkt egyik oldalról, azt még ott elcsípem (műanyag) befér még vagy 5 centivel nagyobb -
haddent
addikt
válasz Findzs #40913 üzenetére
Jeeee ilyen mar van oem is?
Ez 6db szuperkondi nem akksi Ezerszer ellenalobb minden ellen tobbet bir es sokkal nagyobb aramot tudsz kivenni belole. Csak egy aprocska gond van hogy ha nem hasznalod lemerul hamar nem ugy mint egy akksiDe ha ezt ify aruljak akkor valszeg kevertek az akksikat meg a kondikat
-
haddent
addikt
Nem szennyezem a topik hosszú lett. Itt egy írás arról, hogy milyen a fővárosi közlekedés manapság. Akit érdekel olvassa el, tanulságos szerintem. Az autók márkáját sztereotípia miatt tessék csak tippelni szabadon, nem lesz nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #40953 üzenetére
Igen igen látszik még a PH!-ás formázás is csak kiszedtem innen mert túl hosszú ide, meg csak olyan örjöngés szerű, tull off
130 + 60 ~ 190 ezer körül érdemes akkor cserélnem a vezérlést nekem, az még 20 ezer, tehát mostantól a 2. olajcserével együtt akkor. Egylőre most úgy áll a vélemény, hogy Contitech szíj + SKF görgő miegyéb. Vízpumpából? SKF jöhet, vagy mi legyen majd? (Igen baromi messzen van, de szeretek előre kalkulálni)
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41020 üzenetére
Te mázlista Mondjuk ezt én sem így gondoltam, hanem hogy a nyerteseket egyesével felengedik aztán hagy menjen a hülyegyerek ő dolga mit csinál, úgyse lesz elég nagy fa***a, hogy gyorsan menjen
Ez így valóban kevésbé izgalmas, hogy indul a [...]vonat 50km/h -valw333 szép, de azt tudd, hogy megtévesztő. Az emberi szem a kék fényre a "legallergiásabb", pl lézerből is egy pár száz mw kék már nagyon bántó, pirosból meg akár 1watt se. Na most direkt megnéztem mert én is akarok picit szebb színűt, de az osram hyper blue (ami mellesleg offroad tehát már nem épp legál), az 5000K. Az már kb. átlag gyári xenon túli kék De! 900lm. Az lófütty. A hyper blue az 1500lm és 3700K. Na az már hihető, hogy a színezés nem húz le az erőből az NBU -hoz képest. Bár szerintem de..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #41037 üzenetére
Egyébként viccet félretéve, sokat nem látnék belőle, biztos nem pontos műszert pakolnak be.. Ha gond van az ECU majd sipákol úgyis (ha észleli). Ha nem észleli, akkor meg a műszeren se látnád még annyira se. Tehát értem én, hogy mi volt az elképzelés, abban viszont egyetértek, hogy "elfért volna".
w333 nem tudom milyen moci van az 520i -ben de sztem azért nem hallottál venti hangot mert alapból jár alacsony fordulaton mindig/szebben szabályozza esetleg De fizika törvényeinek ellentmondani bmw- vel sem lehet még ha sokan azt is hiszik
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #41044 üzenetére
Dízelnél nem is nagyon fogod. Eleve hidegebb (?) a járása, másrészt meg olyan "rázós" és hangos, hogy egy sima venti (ha nem agyoncsapágyas) nem fog megérződni, harmadrészt akkora nyomatéka van, hogy amiatt sem érződik. Én kényes kis benzinnel egyből érzem, hogy a vaj sima járás elkezd karattyolni, meg elég hangos is na, nem szép, dehát kell
Hát őszintén bevallom, hogy 20 percet én azért nem várok, főleg tavasztól-őszig. 10-15 fokban áll, egy pár percet megyek kímélősen ha első indítás aznap, ha nem akkor meg ki se hűl a motor nálam szó szerint forró érezni mindig. Nyilván nem pörgetem el 6500 tiltásik, de 3000 simán megy, ha úgy adódik és kell akkor 3500-4000, de nem jellemző. Aztán picivel később már nem figyelek rá de 4000 fölé igazán soha nincs szükség menni
horvathkrisz hát, akkor nem sértés nehogy annak vedd, de valóban elég süket vagy Vagy az én ventim csapágyas, pedig nincs fémes hangja
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Tényleg nem vita indítás, dehát most nem igaz? Eredetileg... az más kérdés, hogy sikerült megzabolázni meg dónszájzingolni a dízelt is kis cuki mini kocsikácskává
Na Bose kipuf cementtel felraktam mostmár tényleg profi módon újra a paragit. Talán picit jobb lett. Amikor bemelegszik már gond nélkül tudok durrogtatni pirosnál, nincs ennél jobb.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #41088 üzenetére
Pontosan ahogy írtátok mohabával A márkát elírtam: bosal**
Olyan szinten köt hamar, hogy kívül ha rákentem másodpercek kérdése volt, tehát nincs idő tökölni amikor konkrétan a csövek összerakásáról van szó Mostanra meg szerintem a leszedés megint egy rémálommá vált. Egyébként baromi hülye megoldás szvsz. csöveket egymásba dugdosni.. Ugye ahogy betolod a középdobból jövő csövet a hátsó dob csövébe, ott ahol a kitágítás kezdődik a falra felcsapódik a gáz és csakazért is kijön. Minnél jobban ráhúzod, annál több, mert annál szarabb már az egész.
Nem tudom milyen lehet, de szerintem 2 vagy netán 4 ponton megfogott, tömítéses csavaros csatlakozás (mint ahogy a leömlőnél van) sokkal jobb lenne. -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41102 üzenetére
Gyönyörű ez az autó. Komolyan elmehet az összes új szirszar a sunyiba meg a
vastelepreműanyagöntödébe visszaolvasztani egy ilyen meg egy E35 mellett.Legyen kinnt szombaton léciléci
Egyébként V8 és a 24 szelep hogy jön össze nem értem? 3 szelep 1 hengerre? az miért jó?
gban nekünk F -en min. 10 évig húzta a hátsó, a többi részhez még soha nem volt hozzányúlva. Pedig aztán 99% -ban, mondhatni csak város rövid táv, és nééééha néha van 1 kis pálya. Bár mióta van a H azóta már annyi sem..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Na ma volt egy kis autóápolás. Főleg a öreg F -nek. Szanaszét mostan nagynyomásúval (slaggal ), aztán addig ütöttem reszeltem, keféltem amíg fémig lement a rozsda a hátsó kerékívben, majd jó 10 réteg kátrányos szutymó ment rá. Remélem bírja még egyszere nnyi ideig, mert nagyon szeretjük és nagyon jó kis dög
-
haddent
addikt
válasz zsambek #41130 üzenetére
Épp ami van. Ilyen kopóalkatrészekből aztán tényleg nem szabad divatozni A hátsóból is van 26 ezer féle, szerintem akkor jársz jól ha kezedben viszed és próbálod mellé. Egy tipp azért mégis: a "feszületes" (ami csak egy gumicsík kifeszítve), az egy rakás szar. Az a jó, amiben van 2-3 ilyen "rugós" szerekezet ami odanyomja a gumit rendesen. Raádásul ezekben lehet a gumit cserélni csak, ha sikerül találni valahol
Jó volt ez az Opel nap, rengeteg szép tuning illetve veterán Opel volt Az újak közül is hoztak rendesen de hát számomra az kevésbé volt izgalmas. Ami iszonyat idegtépő volt, hogy valami botrányos gyökerek voltak a szinpadon és mindenhova ki volt hangosítva. Nem tudom ki volt és mi volt, de kb. valami értelmifogyatékos próbált a gyerkeknek kedvezni. Értem én, hogy családi nap, de talán azért mégsem az 5 éves izlésficamosoknak kéne kedvezni egész délelőtt
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41183 üzenetére
Mondjuk az a fényes lakkműanyag ott bennt az valami undorító már új korában is szvsz
Szép, de szvsz. teljes mértékben ez az új "csajos verda". Az új Corsák már szinte alig különböznek a hatchback Astrától. Na jó de, de nem olyan nagyon. Méretben sincs óriási különbség. Nem is értem, hogy gazdaságos 3 vonalat fenntartani igazából 2 felhasználásra, de mindegy.Azokat a fém pedálokat viszont kérem most azonnal hol lehet venni
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #41188 üzenetére
Nem, de nem is szeretném kipróbálni 90V -os talán 20.000 uF -es kondit viszont igen, és élőben hidd el ennél is ijesztőbb volt. És ez egy mezei erősítőből való.
Skizz ja értem, hát szerintem akkor a rövidrezárás sokat nem fog változtatni viszont, de kiderül
-
haddent
addikt
Ha ez a szakember azt mondja 50 ezer TSI -knél én elhiszem neki, sok cikkét olvastam, nem hiszem, hogy bele lehet kötni. Na meg rühellem azokat a motorokat De vajon ez javítható, ha egy TSI motort megpörgetnek nem pedig 500 méterekre használják ott is négyesben mert úgyis turbós van nyomaték jóazúgy? Vagy ez ilyen aztán kész?
-
haddent
addikt
válasz trassher #41239 üzenetére
Biztos bennem a hiba, de én semmilyen Astrára és Corsára nem raknék 16" fölött. Sőt, még BMW 5 -re se. Mindig nézegetem mostanában, és hát pl egy nagy autón igen a 15" egy picit kicsi, a 17" már nekem nagy. A 16" nagyon eltalált arány (mondom számomra), meg még takarékos is.
-
haddent
addikt
válasz trassher #41250 üzenetére
Nekem nem.. bár ahogy mondják ( tresh ) akkor lehet, hogy keverem a 3 -assal De biztos, régebbiekre sem megy fel? Na mindegy, akkor 17. De nem, nekem nem jön be ez az iszonyatosan peremes felni. Illetve szép-szép, de olyan túl sok. Én inkább a klasszikus szépségeket szeretem, és direkt tetszik ha van egy picit magassága a guminak. MOndom nem sok, de egy kicsi.
Declare jogos, ez nagyon hülyén néz így ki.
tboy93 persze, nyilvánvaló. Azért hoztam két példát, amit én ismerek és láttam / ti is biztosan láttatok és ismeritek nap mint nap (ezek szerint 3as, nem 5 ös bmw, valamint a G-H Astrák ~ nekem 16" a legszebb ) Ennek arányaiban növelni kell egy X5 -höz nyilván
-
haddent
addikt
Ez szép, de látni kéne hozzá az autót is. Egy kép csak egy kerékről nem mondd el sokat. De ez alapján szép. Ez 17"? Mert most nyilván 17" is belefér nem arról van szó, csak az már jóval drágább is
Declare most este láttam megint 2 BMW -ét. Egyik gyári (díszes) acélfelnin csoszogott, kombi volt. Kifejezetten jól állt neki. Látszott rajta, hogy BMW, szép volt, de nem akart 22" alufelnin gurulni egy kombi... Szvsz. nevetséges. Mint amikor 1.0 swiftre rárakják a Nissan GTR kipufogót meg légbeömlőt Jó nem annyira, de nem tetszik. Aztán volt egy alu felnis is, az se volt 17" -nél nagyobb az 100%.
De épp ezen a led-xenon-halogén-lézer stb mizérián is gondolkodtam. Jött egy új valami mazda, hülyén nézett volna ki xenon nélkül. Jött egy (új!) Mustang, hülyén nézett volna ki NEM halogénnel hanem bármi mással. Jött az a bmw kombi, az is a legszebb volt a klasszikus kerek halogénnel. Kinek mi, és főleg milyen autóra/lámpatestbe. Sokat számít, én elismerem, hogy technológiára sokkal többet nyújt, de kinézetre nem feltétlen nem mindig. (nekem)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest