-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
Vagy hajtani egy 1.4 ecotec-et 270e km-el a háta mögött, pár pályatempós ezer km után le fogja csípni automatikusan a szintre
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz BigBlackDog #84733 üzenetére
Klímával 1.6 1.8 körül keresgélnék. Motortípusra nem szűrném le, mert a 700e ársávban csak az fog számítani, hogy milyen gazdája volt előtted. Bármelyik motor lehet ott már pénznyelő vagy örök doxa. Főleg klímával 600-800 ársávban.
Küszöb, kerékív hervadás elég jellemző lesz, de kitartással ki lehet fogni még menthető példányokat.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Mind a 4 villanyablakom lehúzva maradt. Biztitáblát néztem, mindegyik megvan. Mármost így nem hagyhatom éjjel az utcán. Tud valaki Bp vagy környékén egy villamosságist mondani aki 17 óra után is vállalja? Ja és utólagos villanyablak csak hogy egyszerű legyen. Előző tulaj szereltette be.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Általában jó.
Minden motort le lehet térdeltetni tűsarkúban padlózva télen -20 fokban rögtön indítás után kettesben 7000 fordulaton, napi 2 km ingázással és 45 ezrenkénti olajcserével
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Miután 3 szerelő 5 félét mondott, ezért feldobnám témának, hogy z14xe esetén (meg amúgy a többinél is) 2-es lambda fesz. hiba vállrándítós/fél évenként törlős vagy cserélendős kategória? Ugye ez már nem a leömlőnél van, hanem a katit figyeli, elvileg az ecu felhúzott orral tudomást sem szerez róla, csak bevillant egy sárgát.
Feleslegesen nem vennék 30-40 ezerért a csatakancába díszt, ezzel ráköltve a reálértékének 10%-át[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Tikakukac #85776 üzenetére
Az egyes köszöni jól van, nincs más probléma vele. A bontottal úgy vagyok, hogy lehet holnapután bedöglik, én meg mászhatok megint a sárba 3m erőkarral a csőkulcson.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz HoaryFox #85779 üzenetére
Én is ma adtam be egy olajcsere+komplett testüregmotozásra.
A kormánymű nekem is már fáradt, majd kíváncsi vagyok mi a tapasztalatod a felújítás után. Neked volt már hangja (nyiszogó, ropogó, belül is jól hallatszódó)?You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
bluetooth OBD2, droidos torque appal.
(#85783) 7Sony7: Nem, G. Nekem pont fordítva, melegben morog csöppet. De 90 ezer km-el ezelőtt már mondták, hogy készüljek a felújításra
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz 7Sony7 #85786 üzenetére
Gondolom ugyanaz mint melegben
Szervómotor, fogaskerék, csapágyak, meg amit a mérnökök áldozatos munkával beleszuszakoltak, hogy ne rakott pótos IFA feelinggel kanyarodj.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Amiért az enyém melegben. Hőtágulás mind a két véglet. Az egyiknél szűkebbek az alkatrészek, a másiknál tágabbak. De ropoghat pl. féltengelytől elkezdve, lengőkar szilenten át kutyacsontig minden, szóval szerintem vidd látó emberhez aki ért a lovakhoz.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz HoaryFox #85796 üzenetére
Ja, az nekem is tűnöget, de azért szerintem felesleges 100k+ kiadni. Még 4 éve vettem egy literes GM szervóolajat hozzá 4-5 ezerért, azóta néha töltikézek rá, de olyan kevés megy bele, hogy még mindig van a pót olajból.
Amikor megvettem, porzott a szervótartály. Akkor mondták, hogy 117 ezerért felújítják.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
8 éves, napi használatból kikerülő autót keresel amire nem kell költeni még 10 ft-ot sem? Ha találsz, szólj mert vennék belőle párat.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz diablo1984 #86138 üzenetére
Télen, hidegben a kapitányság elől 0 melegités után szirénázva nyélgázon elhúzni? 50-60 ezrenként olajat cserélni 200 után esetleg vezérlést mert spórolni kell?
Mi baja lehet? :)You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz ricsi8800gt #86255 üzenetére
Belenéztem a GM jósgömbömbe, de nem sikerült kiolvasni a hibakódot.
Talán egy szerviz hatékonyabban tudná orvosolni.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
-
beg
veterán
Béláim!
Milyen mankókereket nézzek ha abban gondolkozom, hogy a mezei pótkereket lecserélném?
GAstra osztókörös és nagyjából a gyári helyett használható legyen, ha esetleg defekt lenne.A projekt az volna, hogy esetleg átnyergelnék 4 évszakosra és a téli szett felszabadulna felnistül, gumistól, helyfoglalóstul, évente 2x macerálástól. Pótkerék nincs, oda mindig az aktuális téli/nyári 1 darabja szokott bebújni.
Ha ez megszűnne akkor viszont nincs pótkerekem, ezért keresek mankót.Úgy tudom gyárilag nem volt sosem hozzá, de valamelyik típusé csak kompatibilis nemde?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Petyyyyy #86452 üzenetére
Most is 185-ös van benne (a 4 téli szett egyike), de szelepes. Azért gondolkozom a tömör mankóban, hogy ne kelljen pár évente sem légnyomást ellenőrizni benne. (Persze miután kiebrudaltam a fölös plusz szettet.)
Az, hogy virsli, lesajnálom, 97 óta van jogsim, napi szinten vezetek de még egyszer sem volt defektem. Ha az elkövetkező 20 évben is ez lesz a tendencia, vagy esetleg megduplázódik ezen események száma, akkor is ki fogom bírni fél lábon vele a legközelebbi biztonságos helyre.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Ennyitől nem lenne feltűnő szélzaj. A lapát tükrök azok amik elég zajosak.
Autópályán 140 körül (vagy picit felette) lassan már csak rallis átbeszélővel tudunk az asszonnyal kommunikálni. . Mondjuk ott már az 1.4 felszállási engedélyt kér 5 ezres körüli fordulaton.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
beg
veterán
Ha jól tudom csak a Z motorokról lehet leprogramozni de csak opcommal.
Ráadásul nem EU-s softot kell rátenni, szerintem egyszerűbb/olcsóbb lefalazni.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Nem, a sima félrefordítós módszer is működik. Levakolod, utána csak az egyik szárát fogatod fel, majd úgy fordítod félre az elektromos szelepet, hogy tudjon a csonk mellett mozogni a szelep.
Ha maga a mágnesszelep kuka, akkor nem szóltam
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
-
beg
veterán
válasz hdanesz #87069 üzenetére
Használt autónál mindig az internetes keresés meg az ismert típushibák, futott km a harmadrendű opciók kellenének hogy legyenek.
Az első kettőben a szervizelés/karbantartás és az eddigi üzemelés módja/személye kellene hogy álljon.
Sajnos ezt nagyon sokan figyelmen kívül hagyják.Pl. Ismerek F astrát 450ezer km-el amit bármikor elfogadnék meg olyan D Corsát amit a mami víz és olaj nélkül használt félig kinyomott kuplunggal 7-24-ben.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz PETEE78 #87240 üzenetére
Be tudsz nézni a felnik mögé? Nem folyik/csöpög valamelyik fék munkahengernél a folyadék?
Ha az egyik munkahenger bedobja az unalmast, az csinálhat ilyet. Kicsurizott a folyadék, azért ment be a pedál, az égett szag meg a forró tárcsára csöpögő fékolaj lehetett.
A medve és a fék nem játék, ilyennel uccu a legközelebbi szervizbe lábujjhegyen.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Luck Dragon #87373 üzenetére
Akkor először gyertyák, aztán ha utána sem, akkor trafó is.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz 7Sony7 #87439 üzenetére
A szíjgörgő ellentétes oldalán van és tengelyirányban kell lecsavarozni róla. Hacsak nem Uri Geller vagy E.T. a szerelő, akkor 99% hogy igen.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
beg
veterán
válasz Mamuska #87547 üzenetére
A leégés lehet kisebb vezetéstechnikai bakitól elkezdve a komplexebb mechanikai hibáig bármi.
Ha csak a tárcsa csere, az kb. 15-25 ezer + munkadíj, de nem egy leányálom, sok óra. A többi a jelenlegi állapottól függ. Ezt távolról senki nem fogja tudni pontosan megmondani csak szemrevételezésnél derül ki.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Szada85 #87572 üzenetére
Na ezért hagyjuk meg a V6 szervizelést a hanyatló nyugat ópiumának
Szívó 1.4-et körbecelluxozom oszt' jóvan.(Régi szép idők, mikor a Trabin hengerfej tömítést kellett csinálnunk mert az egyik trafó behalt a kettőből és 1 hengerrel jöttünk vele haza Szóval az anyagköltség 560 Ft volt és nettó 2 óra alatt pár sör/óra fogyasztással megvoltunk vele. Mindez 2006-ban )
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
beg
veterán
válasz hdanesz #87908 üzenetére
Semmi gondod nem lesz ezzel. A forgalmiba meg a törzskönyvbe néha éktelen marhaságokat írnak, így ugrott nekem átíráskor másik környezets
zennyezésivédelmi besorolásba, meg kékből szürkébe Korábban nem tudták értelmezni a premium blau színkódot a tokmányirodában.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz pockhome #88232 üzenetére
Nekem is G sedan, ugyanez a gond. Az enyém olyan öreg, hogy azt még nem érte el a spórolás szele, mindkét kulcs nyitós de egyik sem működik egy idő után, ezért marad az utólagos riasztó külön gombja és távirányítója az mindig megbízhatóan zár/nyit.
Újratanítás (Beül, gyújtás, zár gomb/nyit gomb vagy fordítva?) után pár alkalomig még egész jól viselkednek a kulcsos gombok, de aztán alzheimeres lesz nagyon gyorsan.Viszont az alis elektronikás kulcs érdekelne. Dobsz egy linket? Immo-nak van hely benne?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
+1
Dobfékben a fékpor+pára/kondenz+fagyás be tudja szorítani a betétet. Off fhanszia autóval jártam már úgy ki télen a parkolóból, hogy a jobb hátsó kerék csak 100m után engedett ki. Kéziféket csak 20%-os lejtőn használok[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz mrx1212 #88415 üzenetére
Vegyél bele komplett xenon szettet búrástól, motorostul mindenestül, a tuning angyalszemeket meg hagyd meg a lambóajtós, Koppány kipufogós hegesztett difis panelpólvókereknek.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
-
beg
veterán
válasz Nerazim #88835 üzenetére
Akkor fogalmazzunk úgy hogy vagy igen vagy nem.
Volt pár típus, azon belül sok motor és mindez 10 év távlatában. Így nehéz lesz.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Olasz és francia (plusz japán és német) is volt a szűk családi flottában hosszú tartós használatban. Egyik sem volt kirívóan rosszabb szervizelés vagy ráfordított költség tekintetében mint a másik, szóval ezekről a gagyi sztereotípiákról le lehet jönni lassan szerintem Jó gazda kell mindegyikhez, nem pedig tulajdonos. Ez a titka.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs