Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz beg #43425 üzenetére

    Persze, ha meg homoko szorunk a tankba akkor meg biztos kifekszik.
    Ne a vegleteket nezzük, hanem az atlagot, amiröl olvasni. Hany dizel motorrol hallottatok/olvastatok, amit 2-300k km között teljes generalozni vagy motorcserezni kellett? Mert en ilyennel meg nem talalkoztam (biztosan van, de valoszinüleg nagyon ritka). Ellenben hany benzinmotor? Ez az amit irtam ebben a temaban az elsö hszemmel.

    (#43427) haddent a turbot ki lehet fektetni ez igy van. Annak a felujitasa kb 100k. Nem a vilag vege. Ha cserelni kell 300k kb maximum ezekben a kategoriakban amikröl beszelünk. En a motort irtam (motorgeneral/motorcsere). Ez messze nem egyenlö a turboval. Ezert merült fel bennem a kerdes, hogy mitöl lehet a dizel motor tarosabb? Elvileg nagyobb hömersekleten es nyomason dolgozik, mint a benzin :F

    Az a cikk, meg maradjunk annyiban, hogy erösen felkapott szenzaciohajhasz cikk szvsz. Ez olyan, mint amikor valaki kijelenti, hogy "az opel" eszi az olajat. Itt a forumban is van több emberke, akinek kemenyen nyeli az olajat, megsem igaz minden opelre. Azaz van valosag alapja, de nem igy es nem ebben a formaban. Az a cikk a vag tsikröl ugyan ez a kategoria. Van valosagalapja, de nem ugy es nem olyan dramaian ahogy azt ot irjak. Na de ez megint csak ilyen en ezt mondom, Te azt, de egyikönk sem autoszerelö aki naponta ezzel foglalkozik, max Neked ilyen tapasztalataid/törteneteid vannak, nekem olyan. :)

Új hozzászólás Aktív témák