-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorian
félisten
Sziasztok,
1.4-es nem twinportos G Astrának mennyi az optimális utazósebessége autópályán? Tehát amikor még nem ugrik meg aránytalanul a fogyasztás? Mondjuk klímával / klíma nélkülKétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Fanatikus autósok most fogják be a szemüket.
.
.
.
.
Megvan? Akkor kérdezek.
G Astra benzinlámpa ha világít, ill ha villog, akkor hány-hány liter benzin van még a tankban?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Hoppá. Én azt hittem, hogy ezek márkán -de legalább típuson- belül konkrét értékek.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Sziasztok!
G Astrám ma úgy döntött egy parkolóban hagy, szerencsére sikerült ismerőssel hazavontatni. Vontatás közben kettesben lassú kuplungfelengedéssel beindult, ill. otthon leállítás után ismét azonnal, pöccre.
Szóval az indítómotornak lehet valami baja, mert az aksi rendben van, de indításkor meg sem mukkant az autó. Valami olyasmit mondott telefonban ismerős, h valószínűleg az indítómotor szénkeféje van egy helyen kikopva és ha éppen abban a pozícióban áll le akkor nem tud megmozdulni.
Szóval szerintetek mennyibe fog fájni egy ilyen móka (Bp-en)?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
válasz tboy93 #65816 üzenetére
Akksi sztem kizárva, a parkolóban megkértem vkit, próbáltuk bebikázni, de semmi. Ugyanakkor töltöttség van, vígan működnek a lámpák, az ablak, a kp-i zár, stb.
Ismerem milyen amikor lemerül az akksi, egyik télen huzamosabb használatlanság után volt szerencsém hozzá
Indítózásnál most nem teker, nem kerreg semmit, néma csend, majd utána pár mp-ig sercegő hang vhonnan.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
-
Dorian
félisten
Ha van XIII. ker. közelében megbízható ismerős autószerelő, akit tudtok ajánlani a fenti önindítós probléma ügyében, akkor kérem, hogy privátban írjatok.
Ha lehet ilyesmi önindító problémával nem kísérleteznék az általam ismert vagy eddig haverok által ajánlott XI. ker, Vecsés, Érd és Fót-i szerelőkkel.
Köszi!"Itt a videon ugy tünik, nagy a tempod es inkabb kb atvagsz a közepsöbe, mert az elözö fekez. Szerintem ezalapjan radhuztak volna a lepedöt, akarmi is törtenik. Ha a kek mar a savban van, Te meg beleszallsz hatulrol, akkor egyertelmüen tied a felelösseg."
Én is pont ezt gondolom.
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
válasz Dorian #65815 üzenetére
Újra-tábla...
Most mégis erősen gyanús, hogy mégis az akksi a bűnös.Előzmény:
Parkolóban nem indult el, ott próbáltuk bebikázni, akkor sem. Viszont ez lehet az én bénaságom, mert most csináltam először ilyesmit.
Sikerült ismerőssel hazavontatni. Vontatás közben kettesben lassú kuplungfelengedéssel beindult, ill. otthon leállítás után ismét azonnal, pöccre.Most:
Viszont 2 nap parkolóban-állás után ismét próbáltam indítani, semmi, viszont már a kijelzőfényeken, ablakemelőn is látszott, hogy nem nagyon van áram. Kivettem, lakásban feltöltöttem, utána pöccre indult.Laikus ötletelés:
Lehetséges, hogy már olyan állapotban van az akksi, hogy az első esetben még otthon épp elindult, de a 2-3 km-re lévő parkolóig már a generátornak nem volt ideje visszatölteni annyira, hogy az indításhoz szükséges nagy áramot le tudja adni? Hazafelé a lassú vontatáskor meg több ideje volt töltődni és még egy indítást tudott produkálni, de 2 nap állás után már nem?Szóval fentiek alapján kijelenthető, hogy tutira az akksi a hibás?
(A jelenlegi gyári Opeles, feltételezhetően még az eredeti, 13 éves. Viszont úgy tudom a G Astrákat 45 Ah-s akksival szerelték, ebben meg 55-ös van, bár ha véletlenül épp a nekem való eladáskor tették volna bele akkor is 7 éves.)
Ill. ha akksi gond, akkor elég lesz a 45-Ah-st vennem, vagy a 60-as kell?[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Na megvolt az akksi csere. Tutti ez volt a gond, ugyanis hirtelen a kulcsos táv - kp-i zár nyitó is elkezdett működni. Elemcsere után azt hittem az adó vagy a vevő egység hibás. Az a durva, h ez nyár óta nem működött, amiben utána benne volt egy ausztriai 2500 km- es nyaralás meg ilyenek...
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Jó, h szóba hoztátok, én évente 2x szoktam megnézni, már ideje lenne
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Sziasztok!
Most nézegettem, h a G Astrámon ki van lyukadva a kipufogódob. Vajon mennyibe kerül ennek a cseréje? Egyáltalán mit számít, h ki van lyukadva, nem tök mindegy?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
válasz szentkuti11 #72683 üzenetére
Ok, köszönöm, akkor megcsináltatom (decemberig van időm). A 25ezer anyagköltség új vagy használt dobra vonatkozik? Használt esetén vajon nem erősen esélyes, hogy az is korrodált már belülről és 2-3 év alatt ugyanilyen lesz?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Sziasztok!
Mi lehet a gond, ha a műszerfalon a motor-piktogram sárgán világít? Vasárnap este Triestből hazafelé úgy Nagykanizsánál elkezdett világítani, nem volt mit tenni, akkor már lenyomtam a maradék 250 km-t. Viszont semmi rendellenességet nem tapasztaltam. Lehet, hogy meghibásodott egy szenzor? (2003-as G Astra)Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Sziasztok,
1.4 G Astrám tegnap nem indult. Indításnál olyan hangja van, mint amikor beindított motornál vki ráindít. Mi lehet a baj? Asszony használja, előzményekről nem tudok. Ékszíj nem szakadt el, talán vmi gyertya probléma? Bár pár hónapja cseréltek indítótrafót, gyertyástól, szóval elvileg újak.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
válasz mohabá 007 #95035 üzenetére
Rádugtam a töltőt, a felső 1/3-ban volt, így sajna valszeg önindító gond lesz
Mindegy, töltöm estig, újra próba, azán ha nem, akkor keresek vmi szerelőt, aki házhoz jön mert az autó nem tud menni sehová.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
válasz Dorian #95039 üzenetére
Ja a sztori vége: Hívtam egy autovillamossági szerelőt. Nézegette, próbálgatta, nem indul, hibát nem lát. Sokadik próbára egyszer csak beindult. (jókora füst jött ki a kipufogón) kompjuter hibára gyanakodott, na amíg megy, gyorsan el hozzá.
Szgépre rádug, diagnosztika semmi hibát nem mutat. Annyit mondott, h most hajtsam meg durván a Pilisben, hátha vmi lerakódás, kosz okozta. Ezt is tettem, azóta is működik.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Szerelő 5w40-et tett a G Astrába.
Nem tùlzás ez?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
1.4 G Astrám ma reggel megint sárga motorjelet adott ki és az asszony nem tudott vele egy lejtőről elindulni.Egy óra múlva próbálta, akkor elindult.
2,5 éve volt már hasonló: egyik henger nem kapott gyújtást. Akkor indítótrafót cseréltek rajta (meg akkor már a gyertyákat is).
Azóta volt már 2x hasonló probléma: sárga motorjel és nagyon gyenge, tényleg mintha nem menne az egyik henger, de ilyenkor valami lerakódásra, koszolódásra gondolva jól meghajtottam a Pilisben és tényleg helyreállt, hibajel eltűnt.
Szerintetek mi lehet az ok? Ennyi idő alatt tönkre mehet a trafó vagy a gyertyák? Vagy tényleg az alábbi használatból adódó lerakódások?
Feleségem használja, városon belül sok rövid távra. Vezetni nem nagyon tud, úgyh gyakoriak az induláskori feleslegesen nagy gázadások, és a mindenféle lefulladások.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
Sziasztok,
19 éves G Astrám kipufogó dobjának a külső része (dupla falú volt, vagy borítás, nem tudom) már kb. megsemmisült, úgy lerohadt. A leváló részeket inkább leszedtem róla.
Befolyásol ez bármit az autóban, tehát kell cserélni vagy csak esztétika? Esetleg így gyorsabban lehűl a füst és az okoz valamit azért nem jó így?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!