-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
válasz i-sti #151388 üzenetére
Mondjuk az se mindegy, hogy mekkora a veszteseg a valton, mert a gyartokat halalra cseszegeti az EU a CO2 kibocsajtassal. Tobbek kozott ez az oka, hogy Audinal 2018-tol mar nincsen manualis valto. Tiptronicot meghagytak a kinalatban a nagyobb motorokhoz, mert az S-tronic nem tud mit kezdeni a nyomatekkal. Ezert van ez a downsizing orulet is es gyartjak a fel literes szetporgetett fosadekokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz i-sti #151605 üzenetére
Miert, mennyibe kerul egy gyari EGR? 65k, nem?
Nem tudom elkepzelni, hogy annyival tobbe fajna, foleg VW -be?Mod: Mar mibol? Csak kerdezem. Octaviaba kellett cserelni anno, nem volt olyan veszes az ara, persze tobbe kerult, mint amire szamitottam. Sajnos nem emlekszem ra.
VW -t meg azert emeltem ki, mert a varosi legendak szerint azokhoz olcso az alkatresz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
simonjoe
őstag
-
-
havri1
félisten
válasz i-sti #152200 üzenetére
Őszinte leszek, a vége felé már én is sok apróság felett szemet hunytam. Konkrétan (gondolom korral jár) már akár hova nyúltam, baj lett.
Klímát 2 éve nem tudták rendberakni, 1 hónap alatt nullára eresztette a gázt. Zárban 2 első mikrokapcsoló már úgy marad, 3x csinaltattam, alkalmanként pár hónapig bírta..
Műanyagok törnek belül (elől fent a búra), ablakemelő kapcsolók törtek, folyamatosan összeégett a tompított csatlakozója, és már besokaltam. Természetesen a fontos dolgokat mindig egyből megcsináltattam. Odaadtam olcsón havernak inkább, ő örült neki. Persze mondta, mindent rendberak, de mai napig úgy van[ Szerkesztve ]
havri
-
-
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #153709 üzenetére
Olyan nincs is Golf 7-ből. Te meg eleve az A6 Avanttal számolsz. Egy kis Golf a 150 lovas motorral bőven beéri 4,8-al.
Szombatom hosszabb távra mentem sima főúton a Passat B7-el. 140 lovas van nekem és a fedélzeti szerint 4,9 volt a fogyasztás. Jó ez a DSG és úgy alapból ez a motor Jah és a kombi mivolta miatt csak maga a kocsi alapból 1620 Kg. Lemértem van nálunk a cégnél kamionmérlegA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #154817 üzenetére
Van, aki olajjal szokta, de szvsz a műanyag dobbetét miatt pl Mike Sanders üregvédő lenne optimális. Esetleg a peremezésre kis ecsettel rücsi, ott támadnak a kavicsok. A legtöbbet az számít, ha magasnyomásúval legalább évente kimosod, utána - alapos szárítást követően - jöhet egy kezelés, de utána is érdemes mindig mosogatni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #154962 üzenetére
Polo is volt SDI, kérdés, hogy elég-e a méret.
Amúgy Golfunkban is ezt tisztelem, nem hagy ott sehol, nincs nagy igénye. Az idő, pénz, és energia meg mehet oda, ahol termelés zajlik, nem költeni kell Kb olajcsere mellé mindig jön 1-2 pár ezer Ft-os apróság, de semmi különös vagy kritikus, ami miatt félre kéne tenni. Na akkor viszont gáz lenne.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz i-sti #155011 üzenetére
lehetséges, hogy a megfelelő vásárlóréteget próbálta megszólítani
Gondolj bele egy másik fórumon lehet, hogy a magyarul helyesen írt hirdetést "fikázzák" az ott lévők
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
pengegyerek
aktív tag
válasz i-sti #155019 üzenetére
Ha annyim lenne akkor eleve drágább autót vennék xD Próbálok olcsón kevésbé rosszat venni és idővel megcsináltatni rajta a dolgokat vagy cserélgetni, nem sajnálnám rá mert nem pár hónapot terveznék vele...
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Amarton
tag
válasz i-sti #155285 üzenetére
Ha nincs benne kompresszor, akkor miért van már 1500-as fordulaton 165Nm-es nyomaték.
Én úgy tudom, hogy az összes TSI motor kompresszoros. Alacsony fordulaton kompresszor. Utána kompresszor turbó egyszerre, majd magasabb fordulaton csak a turbó megy. Így nincs turbólyuk.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen