-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
válasz TayRol #176453 üzenetére
Ha pedig D-ben vagy S-ben van a váltó és a kormányon levő fülekkel beleváltassz akkor kiteszi manualba. Úgy is marad egészen addig amíg váltogatsz. Utána egy idő után vissza teszi D vagy S-be (attól függ hol volt).
Ja és hiába van a valto kitéve manualba, kickdown esetén vissza teszi magától a sebességet, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz TayRol #176455 üzenetére
Bármikor bele tudsz nyúlni. Azonban ha az előválasztó kar D vagy S állásban van akkor kb 15 mp után vissza veszi az irányítást. Egyedül ha kiteszed oldalra manualba akkor nem írja felül soha az akaratod. Vagyis de mert ha fékezel és nagyon beesik a fordulat (1000 vagy az alá) akkor visszavált nehogy lefulladjon az autó.
szerk.: ja értem mire gondolsz. Ha bele nyúlsz és kirakja magát manualba akkor nem fog elváltani 1600-on. Az akkor manual és szabályzásig megy a móka amennyiben nem
váltassz előbb. Egészen addig amíg úgy nem érzi, hogy te már nem akarsz váltani.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #176654 üzenetére
Ne hagyd benne, csak akkor ha kapcsolható. Az obd-ben folyamatos táp van.
Egy tipp a későbbi használatra. Leállítás előtt mindig figyeld a fordulatszámot és ha ha 1000 környékén van akkor ne állítsd le mert jó eséllyel regenerál. Az allohelyzeti fogyasztás pedig 1L/H körül mozog olyankor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz TayRol #176662 üzenetére
A ventilátor nem csak regeneráláskor mehet, ha egyesben vagy rükiben mentél vele többet, parkolgattál stb, akkor megeshet, mivel nem volt menetszél, hogy a vízhőfok kapcsolási tartományon felülre került, ezért ráküldte a ventilátort, hogy hűtse a hűtőt, ezzel a benne lévő vizet.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
Kakaduku
senior tag
válasz TayRol #176788 üzenetére
molnarpeter, TayRol Köszönöm!
Kérdésem lenne még, ne haragudjatok, de ez lesz az első automata váltós autóm, szóval nem sokat tudok róla, sőt az első német autóm is lesz, szóval bizonyára lesz még sok kérdésem.
Apósom nagy VW rajongó, szóval muszáj volt venni egyet, hogy befogadjon.Gondolom nem lehet úgy megmagyarázni a dolgot, hogy a száraz vagy a z olajos váltó a jobb, de tapasztalatok vannak ezeknek a különbözőségéről és tartósságáról?
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #176927 üzenetére
Igen ennyi. Ha ezt felprogramozod akkor már lehet távirányítóról behajtani a tükröket. De nem lesz automata, mert a B6/B7 még nem tudta ezt. Csak úgy fog működni, ha folyamatosan nyomod a zárás gombot.
(#176928) Magnum_: Sokat keresgettem régen. Egy orosz fórumon találtam. Ők nagyon sok mindenre rájönnek, mert nem féltik próbálgatni szerintem a sok modult. Most már van jó pár videó a Byte8 beállításáról.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
w333
félisten
válasz TayRol #177194 üzenetére
Az a baj hogy ezt én is így látom ... pimpelve vannak, talán az 1.8T őszintébb !
Mondjuk a rendszámból ítélve biztos hogy Magyarországi
1.9TDi körbefényezve de a teteje lakhibás és az ajtón is van egy rozsdapötty (érdekes), ahogy látom porrá van ültetve, nagy porlasztócsúcsok stb.
(#177195) kisza25
1.8T nyűgös lenne ? sajnos nem sokat tudok erről a motorról !
Szerk.
Jó lenne egy gyári állapotú 1.9TDi de sajnos nem nagyon van semmi de komolyan !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
dj79
senior tag
válasz TayRol #177194 üzenetére
A legtöbb ilyen lefosott bokazokni anno clubseat tag autója volt (voltam egy találkozón), igényesen összerakva, de ugye azóta eltelt jónéhány év, aztán megfizethető lett ilyen elsőtyúning autóként. Egy 1.8T változatot én is ismertem, de sajna a 310le programot nem bírta a hajtáslánc aztán szétszaladt a ménes.
molnarpeter: ha jól emlékszem, az 1.2htp 4200-4300 körül forgott pályatempónál, mondjuk ezek anno nem is bírták huzamosan az ilyen használatot
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #177326 üzenetére
A százalék csík az, hogy kb. mennyire van tele a részecskeszűrő két regenerálás között.
1. kocka: kalkulált érték, a % csík számszerűsített része.
2. regenerációs idő amikor éppen tart
3. utolsó regen óta megtett táv
4. ugyanez csak időben
5. oil ash, olaj hamu, ez fontos ez mutatja az élettartamát a DPF-nek, hogy mennyire van tele
6. egr szelep
a többi Celsius fok meg egyértelműA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- Politika
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Irány Japán!
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- NBA és kosárlabda topic
- Bundle topik
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs