-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #137229 üzenetére
Nem írja fel hibának a lambda szondát.
Én ezzel kapcsolatban voltam először Zolinál. (Akit beszéltünk privátba Sline plusz kft)
Telóban fél mondatból megmondta hogy lambda szonda, pedig akkor még el se mondtam neki hogy Már porlasztót is cseréltünk.
Elmentem ismeretlenül, berakott egy újat azt mondta menjek haza azt ha jó majd kifizetem
Alig akartam hinni a fülemnek Végül ott Pomázon kocsikáztam fél órát füst mentesen... kifizettem azóta is jó.Na közben megtaláltam.
Műszaki háttér
A befecskendező egységben a fúvókatő ülékének mechanikus kopása miatt többlet tüzelőanyag kerül az égéstérbe. Ez
a tüzelőanyag nem ég el teljesen és ezzel fehér füst kilépését (elégetlen tüzelőanyag) és/vagy a motor egyenetlen
járását okozhatja hosszabb alapjárati üzemeltetés után. Ez a hiba csak 50000 km feletti futásteljesítménynél lép fel.Alvázszám: Modellév: 2006
Motorkód: BMK ASB
Olvassa ki a 72-77 mérési értékblokkokat bekapcsolt gyújtásnál. Ezekben 3 érték jelenik meg mérési
értékblokkokként. Ezek az egyes hengerek tanult értékei különböző nyomáslépcsőkben (300, 600 és 1000 bar).
• Ha az 1. helyen megjelenő értékek között van -45 ms értéknél nagyobb (például -60 ms), illetve a 2. helyen
nagyobb érték jelenik meg, mint -15 ms (például 20 ms), akkor a befecskendező egység tűjének kopásáról van és
az adott henger befecskendező egysége nincs rendben.
• Az ismételt javítások elkerülése érdekében ebben az esetben mind a 6 befecskendező egységet cserélje ki a
lezáró fedéllel együtt. Ehhez vegye figyelembe a ⇒ Javítási utasítást, Meghajtás, 6-hengeres dízelmotor (3,0 l
motor, Common Rail), 23 tüzelőanyag előkészítés, dízel befecskendező rendszer,[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #137214 üzenetére
Ha nem porlasztótól füstöl fehéren, akkor lambda szonda (nekem is ez volt anno csak ráfújta mindenki hogy porlasztó .. és mivel amikor vettük a kocsit nem gyári hanem 4,2 TDI porlasztók voltak benne. Ezért még egyértelműbb volt)
Kicseréltem gyári újra a porlasztót (igaz 100 ezer ftból megúsztam nagy biznisz volt)
De füstölt ugyan úgy ... és persze a lambda szonda volt a baja.Ha egyik se akkor meg hűtővizet kap valahol.
Porlasztót ha géppel keresed nagyjából kilehet szűrni, hogy lehet e baja vagy sem.
Van róla egy gyári kiadvány Audi által. Szerintem már itt is beírtam.Hogy melyik csatornán kell mérni és melyik értéknek milyennek kell lennie.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #137149 üzenetére
Hol is kezdjem a szopást?
Először is gyűjtsd össze a lehető legtöbb nyálad, aztán térdelj le és deréktájt keress egy rúd szerű dolgot
Amúgy lehet csak a gáz ment el, vidd el klímáshoz csináljanak nyomás próbát.
Meg hallgasd meg hogy a kompresszor kapcsol e vagy nem. Esetleg ha elérhető helyen van nézd meg nincs e beállva[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Danex #137107 üzenetére
Mire gondolsz megbízhatósági szépségük. alatt ?
A tiptronic wandleres ( citromos)
A DSG-ben ami nem tettszik nagyon az a fék-el való elindulás D-ben...
Még ugye a wandler szépen lassan mozgatja az autót és fékkel fogod... addig a DSG tualjdonképpen csúsztatja a kuplungot ahogy engeded fel a féket... és hát meg megtud ugrani sőt picit néha már olyan mint ha le is akarna fulladni (ezért érdekelne milyen Benzinesben )
Ez a legnagyobb bajom a DSG vel.Brumi : igazad van valóban, újabbakban már vannak erősebbek tényleg. Olyan 2013 körültől.
Ugye a 245Le 3,0 TDI A6 is S-tronic..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #137085 üzenetére
Én is örülök egy jó duma partynak
Multitronic nekem is volt 2.0 PDTDI 140Le-vel.
Én imádtam, sztem egy rohadt jó váltó. Ugye fokozat mentes ezért más érzetet ad de szerettem.
Jól ment vele a kocsi, néha még nekem is csinálta hogy padlógáznál a fordulat csökken de a sebességed meg nől (inkább a benzinesnél jellemzőbb a mutatvány- ez nem hiba ugye hanem a multitronic jellegéből jön.)Viszont kényesebb az olajra mint a Tiptronic (annyira kb mint a DSG) és ha baja van ezt javítani drágább mint a tiptronicot..sőt az ilyen 2012 -13 után Multitronicot nem lehet javítani, csak csere... 1milla.
DSG jelenleg is van, (ugyan az az S tronic tudtommal is) nem rossz váltó, szép gyorsan vált tök rendben van bár őszintén Benzinesbe még nem vezettem DSG-t. Érdekelne mert Dízelbe annyira nem jön be, de amúgy jó csak nekem nem tettszik.
Nálam a Tiptronic a favorit (erősebb autókon ugye DSG amúgy is kilőve)
Ez is nagyon igényli az olajat, és amúgy DSG-ből rettentő sok féle fajta van (egész konszernen belül) azért van jó pár típus ami nem olyan jó széria mint a többi.
kb majdnem hogy típushibásak.A tiptronic ha jó állapotban van, szépen vált szinte észre se venni, nem ránt stb.
Ezen kívül én is sok automata fajtával találkoztam már és vezettem is.
Ez tény és való hogy a Németeken kívül más nem igazán tud rendes automatát összedobni... főleg ha még régebbiek is.
Egyszerűen botrányos a vezetési élményük...
Van egy Hyundai H1 kisteher sztem kb Európában az egyetlen darab ami Automata váltós.
Annak a váltója már annyira egyszerű hogy már szinte jó. De azért kisteherhez képest. Személyautóban már azért necces lenne.Volvo váltók mint a takony. mondjuk karakterisztikára a Merci váltók se jönnek be annyira.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #137081 üzenetére
Na hát persze persze Ez igaz.
Viszont a drága Xenon-al nem értek egyet Ez olyan butaság már bocs... ez kb olyan mint mikor jönnek hogy FÚJ automata milyen drága így meg úgy...
Nekem a váltó 450ezer Ftból Komplett felújítva lett olajjal! (persze ha csak javítják a hibát olcsóbban is megvan)
Haverom 1,9Pdtdi kézi-6os.
Kuplung, kettős tömegűt cserélt 1-2 éve olyan 150-200ezer FT-ba fájt.. erre 2 hete kipurcant neki a komplett váltó... 40 felett olyan hangja volt mint ha Ferihegyen szállna fel egy gép...
Nem beszéltem pontosan még vele de annyit tudok hogy a mutatvány 350ezer ft volt neki. (ebben van mellette olaj csere, és előre fékbetétek) nem tudom maga a váltót mennyiért szerezte meg milyet de akkor kérdem én mivel drágább egy Automata ?.... azzal a 2 évente 50-60 ezer ft-al amit olajcserére kell költeni?!Visszakanyarodva... áruld már el mi a picsa drága egy cirka 8-15ezer FT/ db árú xenon izzóban amit jó ha 4-5-6-7 évente kell cserélni ?
Tételezzük fel hogy nem egy 15-20 éves kocsiról van szó ahol már elhalhat az elektronikája..Na mind1 amúgy csak témázgatok
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
ÓÓÓÓ Qruciiii - Qru (MODERÁTOR)
Most már azért pár éve itt vagyok (talin is voltam másfélszer ), lehet ideje lenne bedobatni magam az összefoglalóba.
Ha kérhetlekDanke Sün
Suldigung bitte
2006 A6 4F Avant S-Line - 3.0 TDI ABT - BMK motorkód
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #137035 üzenetére
Ati!
A gyár ZF olaj ami kell a váltókba ProTruck KFT (hivatalos ZF kizárólagos importőr)
Innen kell megvenni mert ez a GYÁRI olaj és 3000-3500Ft körül van / L .... az hogy a váltósak 7-8K meg az márkaszerviz 11-12k/L árral lehúzás mint a szar.Doki :
Ne érts félre fasza kis autó gratulálok hozzá és amúgy hiába mondják hogy a VW milyen drága lett... szerintem használtan még mindig tök jó áron vannak.Én mér csak ilyen burzsuj fasz vagyok Xenon meg ilyenapróságok nálam a jól felszereltbe már beletartozik(Anno néztem egy 4Motion full full-t 2.0TDI volt vagy 3 éves és asszem 5,2M körül volt.)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #136992 üzenetére
Volt már párszor a Sport Car-nal, nem mondom hogy nem ajánlom. Deeee... általában a nyálcsorgatós autóik vannak ami tök jó meg minden, csak általában nincsenek is rendben.
2 kocsit is néztünk már mindkettő ott lett hagyva...BMW 110ezer km-es szerizkönyvvel, megnézve meg tuti volt benne 250... és úgy is szép volt nem arról van szó... de józan paraszt ésszel is leszűrhető hogy szervizkönyv ide vagy oda a KM nem valós.
Hátul van valami alibi műhelyük ahol maguk szerelgetik a kocsit, apróbb hibákat visznek fényeztetni stb.Szerk .: Doki - persze azt hozzáteszem, hogy biztos teljesen más értelmezésű nálad és nálam a "jól felszerelt" jelző Nem kötekedni akarok
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #136595 üzenetére
Értem köszi!
Gondolkoztam rajta, hogy ki kéne cseréltetni nekem is az Audin (280k km van benne)
Gondolom ez erre a motorra is érvényes nem ?
A szelephimbák hiábja miben jelenik meg?
Ezt a részt sose értettem teljesen.
Szelephimba, meg szelepszár vagy mi meg hidrotőke stb... mindig keverem| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
Elég húzós.. kb x2
Asszem egy sima kis szerviz (ne kérdezd mi pontosan) 2.0 CRTDI DSG Sharan 2013-as autón 60-70ezer ft.
Nekünk így is csak 2 év gari volt hogy márkaszervizes... és kérni sem lehetett +2 évet, direkt kérdezték faterék...Nekem 8L va na 3.0 TDI ben Gyári Olajat kap, és a 40ezer a szerviz.
(saint : Faterom is így csinálja, ahova az Audit viszem, Asszem Zoli 35ezret kért ami szervizben 70 de nem vagyok ezerszázalék biztos a pontos árakban.)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #136389 üzenetére
Tudnék egy ilyen Cayennt most 1 milláért, szerelőnél ott áll 2 éve nem fizették ki.Idén jelenti be elidegenítésre aztán eladó 1 milláért.
Gondoltam rá hogy bohóckodni jó lenne vagy keresni rajta egy kicsit de franc szórakozik vele| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Hidd el az 1,5DCI nem valami jó. Főleg ha pályázol is vele. De te tudod én csak mondom.
Keress rá neten, a totalcaros becsületes nepper is nagyon lehúzta az új videójában.Haveromnak Megánba szó szeriint kikönyökölt a hajtókar... összes olaj kifolyt a pályán... vitte a turbót.... megcsinálták jó sok sok pénzé 2 hónap múlva megszorult a az új motor is
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #136004 üzenetére
Én még nem láttam, nem gyári felnit amit a "gyári" gyártó csinál és ugyan úgy néz ki mint a gyári.
Szóval vagy replika, vagy Gyári és benne van hogy Ronal gyártmány.De hogy Nem gyári de Ronal gyártmány és ugyan olyan mint az eredeti külsőre olyannal még nem találkoztam.
BMW nél sokkal több gyári felni Ronal gyártmány.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #135946 üzenetére
Ronal is lehet de sok a Speedline felni is.
Attól hogy benne van a Ronal felirat De ha gyári ott kell lenni az audi jelnek is.szerk : A helyedben OBD blokkolót raknék bele... nem drága... csak egy kapcsolóval meg kell szakítani 1-2 szálat és nem tud kommunikálni a gép az autóval.
Általában így viszik el.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz CharlieDrop #135644 üzenetére
Nekem 5000K-s Philips van... ettől kékebbet én tuti nem vennék.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #135572 üzenetére
Igen 3.0 Tdi csak Quattroba létezik.
Persze ha nem légrugós akkor acél rugós. Abból elvileg van Sima , sport és S-line futómű!
Amiből A sima lenne a legjobb esetleg a sport. Az S-line futómű rettentően kemény de van akinek már a sima sport is.
Hát figyelj nagy autó az tény bár még talán határ eset. Iletve ezekben azért már szinte mindben van parkradar ha más nem sima tolató radar. De ha mákod van akkor tolató kamera. Persze ezektől a kis hely nem lesz nagyobb.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #135565 üzenetére
Viccet félre téve az A6 témához.
Én nagyon szeretem az autót még ha kell is rá költeni, szép a V6 hangja. Menet közben alig van hangja, szélzaj is alig van csak 150 felett kezd el jönni pedig 255-ön 19"-on járok de olyan csendes hogy csak na.Vezettem már jó pár autót de ennek az A6 nak a vezetési élménye erősen a legjobb (számomra)
Belül hatalmas helyed van, nem érzed bezárva magad mint egy F10-es BMW-ben.. hátul közepes a hely.Imádok "vonulni" vele miközben szépen szól a Bose-ból a madafaka zene
Bár a menetkomforthoz lehet sokat hozzá tesz a légrugó is.
Nekem a nagy átlagom 10L de ugye Chip-es is. De amíg ettől többet nem eszik addig nem érdekel.Egy sima szerviz gyári olajjal olyan 40ezer ft. Gázolajszűrő 15-18ezer ft.
Avant amúgy vagy Sedan ?
Ha valami érdekelj írj nyugodtan.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #135334 üzenetére
Csá.
Írok PM-ben is mindjárt.
Jó a gyári felni! Polírba kemény lenne.Ha a webasto csak kiegészítő akkor az csak annyit tud.
A kattogással ne foglalkozz, csomó kis elektromos motor kattog amik állítják a "klima" beállítás alapján hogy merre menjen a levegő.
Vegyél egy akksit. Én Varta Silver Dynamic 110Ah-sat ajánlanék. olyan 45ezer körül van az ára.
Indítózáskor jó generátorral is lemegy 10V körülre az szo szo normális..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #67688960 #135072 üzenetére
Én sejtettem, csak nem akartam beleugatni.
Nem vesztettél sokat szerintem.
Aláírom hogy ért hozzá a Doni (már) de nálam annó leírta magát... rá fél évre a mostani Audi szerelőm csuklóból megmondta mi volt a baja anno az A4-nek.. Doni meg csak vakargatta magát, meg hogy ezt így nem lehet... telefonon stb.. (mell éa stílussal volt baj, pedig előre utalni akartam neki pénzt...)érdekes a mostani szerelőm a mondat felénél belevágott a szavamba és mondta mi a baj... pedig nem egy "átlag" baja volt a kocsinak.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Facelift lámpa!
A belső kettő matt volt, gyári hibás. a jobb külső már halványodott + repedt volt. Ráfért (és még árban se volt vészes-persze használt)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #134873 üzenetére
Más világ hagyad.(mármint a kocsi, bár nemtom milyen kocsiról van szó pontosan csak gondolom)
Az Audihoz ha valami 100ezer alatt kerül addig én úgy tekintek rá hogy olcsón megúsztam.
Én is a végén a "kutyacsontot" most cseréltettem. Lemförder darabja 10ezer volt. 10cm-es alu darab 2 szilenttel.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz sirszevenap #134857 üzenetére
Ezzel csak az a baj hogy nem most csinálták neki. Legalább is ezt írta.
Na mármost azért ha eltelt 1-2-3 hét vagy hónapok akkor tudod kit érdekelne hogy visszahozták...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #134807 üzenetére
Ezt megszíttad!!! igen!
Nekem is volt hasonló egyszer, de a pali bevallotta, hogy sietett és megcsinálta ingyen újra.
Ő elég jó szakember csak teli volt jégkár munkával (bentlyek, porschek, mercik stb) és az enyémet összecsapta.Azóta jó de már csak én kezelem felületesen itthon.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #134573 üzenetére
Azért írtam hogy szerintem!
Illetve az ingerküszöb a tulajé és ne ma pénztárcáé... de értem mit akarsz mondani, csak én arra gondoltam, hogy pénztárcától függetlenül ha már valaki ilyet választott és költeni kell rá, sztem kicsit "szívesebben" költi rá megnől az ingerküszöb mert az autó is annyival többet ad vissza.(mert audi' meg mer Kvattró" meg háromezeeee vé6' stb) Persze ehhez szeretni kell a kocsit. ha valakit nem varázsol el akkor sztem első hibánál adja el[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #134525 üzenetére
Ennyi
Nekem gyári sötétített és elől is van halván gyári színezés de arra én még egy leghalványabb fóliát rakattam
Az utólagos sötétítés is jó de a gyárinál nincs jobb!!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #134475 üzenetére
Van egy két alibi hiba is benne.... azaz törlöd és nem jön vissza mert valami anomália révén íródott fel... de azért van bőven olyan is amitől "félni" is lehet...
nekem is szokott lenni pár hülyeség... például a távolság követő tempomatot amióta megvan a kocsi midig felír valami kommunikációs hibát.. de eddig még mindig működött.
De azért ESP meg a váltó... meg a csomagtérajtó kapcsoló hangszórók (vagy az erősítő) azoktól lehet tartanék.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz kk831228 #134148 üzenetére
Attól függ milyen váltó... de azért a "fele ennyi" egy kicsit túlzás.
Nekem komplett felújítva a 6hp19 munkadíjjal nagyjából 450ezer ft volt.
Ettől kicsit olcsóbb lehet az 5hp ami Atos-nak lehet bent.
250ezerből kb ha az anyag megvan.
Komplett felújításról beszélek (wandler is)Geli : ment privi.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #134123 üzenetére
Mágus- dobok majd össze egy kisebb leírást a 2.7- 3.0 TDI-ről.
Összeszedem amiket írtam ide vagy privátba, aztán mehet be az 1HSZ-be
Egyre olcsóbbak lesznek azok az Audik amikbe 2.7 - 3.0 van úgyhogy szerintem egyre gyakoribb lesz ez a kérdés.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz sirszevenap #133709 üzenetére
Helló. próbálj meg keresni a topicban HSZ-eket
Nekem ilyen van. Jó pár dolgot leírtam már ide is. De dobj egy privátot és másnak is írtam már 3.0 TDI vel kapcsolatban jó hosszú üziket, majd be copy-pastezom ha szükséges azután hogy elmondom a lényeget
Ami :
Az autóra szánt összeg mellett Minimum 500ezer Ft legyen pluszba.
Porlasztók 300ezer körül van de ki lehet méretni vásárlás előtt..
Szívósorok : 100-150ezer /db
Váltó : 400ezerez nagyon röviden tömören.
De kb 2 oldallal ezelőtt írtam le hogy egy "sima" karbantartásra is most 200ezer körül fogok költeni.Üdv
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #133665 üzenetére
Sonax autósamponnál nincs jobb!!!
Viszont másra én mindenből Autoglym-et használok ami bevált és nem is vészesek árban sem.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #133621 üzenetére
Köszimár nyáron majd lesz nemulass
Amúgy kérdés volt 2szer is, igaz OFF-os csak haverom nyaggat.
De gondolom senki nem tudott rá mit mondani azért nem volt válasz(volvo S80- 2.4D automata 2005 - nagyon sűrűn normál használat mellet is ha leállítja a kocsit bekapcsol a hűtő és megy maxon vagy 3-4 percig... úgy hogy kint kb 8fok van... ennyi a gebasz)
Szerintem nem DPF-es még az ővé... illetve ha az lenne se kéne majdnem minden alkalom után úgy maradni ... főleg hogy 30km re jár országúton melózni.Mizu amúgy? Baba ? milyen idős lesz már ? megy az idő nagyon
Bitpork :
Munez tud polírozni ?[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #133608 üzenetére
Hát a régit eladom majd szerintem is. mivel így megmarad hogy új lesz!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #133603 üzenetére
Elvileg csak a fesz szabályzója szarakodik néha... (eddig 2szer betiltott a váltótól kezdve mindent túlfeszre hivatkozva)
de mivel még az eredeti 11 éves és 280ezer Km van benne ezért így is úgyis kompletten újíttattam volna fel.
Most az hogy a felújítás kerül 79ezer ft-ba vagy leadom a régit és egy felújítottat kapok 79ért tulajdonképpen mind1 honnan nézzük. a gyári új meg 90.Bitpork :
Én saját nevemben beszéltem. Nekem biztos nem kellene terepjáró.Nővérednek meg mondjad költözzön el 5 év alatt összespórolod neki üzemanyagban
Ja amúgy ha véletlenül fojtószelepre lenne szükséged, mert szétmegy a belseje akkor van egy Gyári Új-am 4 érintkezős. Elektronika hibás mert nem lehet feltanítani. De alkatrésznek belül teljesen jó!Esetleg optikai kábeles A6 4F ből való 6-os cd táram is van ha valakit érdekel
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Hoj srácok!
Aki az RNS navit keresi, ha kell, és tud Cikkszámot, adok egy jó kontaktot aki lehet jobb áron tud Gyári Újat szerezni.
Malac :
Jó sokat eszik az a nagy dög! Pont ezért nem kéne SUV... tesóm ML-jénél is láttam már, hogy tök felesleges.
Nekem most télen nagyrészt város és HIDEGEN, sok sok állófűtéssel de egyszer nem volt 11,5L felett a fogyasztásom hálistennek szárazon 1970kg + tank + én (nem számottevő )Ezt meg csak úgy megosztom, mert beszoktam számolni a dolgokról itt. (bár szinte sose kapok választ/reakciót semmire de azért hátha érdekel is valakit, pedig én talin is voltam senkiseszeret )
Szóval:
Autó szerelőnél van egy kis karbantartáson.
Van egy generátor hibám.
Új gyári generátort kap
Vicces mert felújított gyári generátor 79ezer - gyári új valeo meg 90ezer ft
Aztán ha már bontva lett, látszik pár korból és KMből adódó munka.
Kap még :
2 új ékszíjtárcsát gyárit,
1 új INA feszitőt (elvan durranva az eredeti még)
1 új gyári termosztátot (csepeg egy nagyon picit)
1 új Hepu vízpumpát (hibátlan de még az eredeti, ha már bontva van cseréltetem.)
2 új lemförder "kutyacsontot" (ez nyikorog télen 3 éve XD )
+ új ékszíjSzóval kicsi szerelmem kap most egy nagy 200+ ezres simogatást.
Na ennyi
Amúgy erre mi a pálya emberek?
Ritkábban járok mert le se szartok ha megjelenek
Tali lesz ? (hívtok is ? )[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz net84 #133459 üzenetére
Nem akarok nagyon belemagyarázni mert nem értek hozzá.
De pl az én fajta 4F A6- audimnál, többen is csináltak már ilyen klíma vezérlő cserét.Amik lehetnek és ki kéne deríteni valami comupteres szakítól :
1.Ha cseréled kell e más vezérlő vagy komfort elektronika ami felismeri a klíma vezérlőt ( bár ehhez általában mást nem kell cserélni de kitudja)
2. ha kell akkor komponens védelmet kell levetetni
3.az A6-ban a manuálnál hiányzik 2db állítómotor a rendszerből, de enélkül is elmegy ha kicseréled digitálisra csak nem fog záródni úgy bizonyos funkcióban amit a digit tud és a manual nem.Ezt mindenképp valaki kifejezetten ilyennel foglalkozótól kéne megkérdezned.
Facen csoport esetleg.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #133327 üzenetére
Hát kb az egyetlen "kombi" merci ami még jól is néz ki. De ez ugye nem is sima kombi.
ShúútíngbrékkAmúgy nem tudom a merci miért erőlteti az Ezüst színt... tudom nekik ez jelkép. ezüst nyíl blabla... de sztem akkor is mindegyik szebb feketébe mint ezüstben.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz simonjoe #133325 üzenetére
Természetesen nem a legújabbról beszéltünk, mivel az A6 al lett keverve...
Mellesleg láttam az újat is már! Az valóban elég jó lett. Kb akkorát dobott mint a Ford az új Aston Mondeo-val.
Belülről még mindig kicsit csicsa opel, de ez már csak ízlés kérdése.
Kicsit Teslas.
De sajnos az Opel már pözsó lett és amúgy se prémium autó| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #133319 üzenetére
Nem olyan rossz... de nekem nem jön be főleg a hátulja...
Általában Kombi mániás vagyok. legalább is az Audi tud kombit csinálni... de az Insignia sedananba sokkal szebb mint kombiban...
merci kombikról ne is beszéljünk| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #133308 üzenetére
Hát nem tudom, az új rendszer hogy működik. Pár évvel ezelőtt még tuti nem küldött KM-állást a márkaszerviz!
Ja érdekesek ezek a dupla bejegyzések is...
Én még nem kértem le olyan autót igy ahol rendben lett volna a KM.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #133285 üzenetére
Először is Insignia?????? Ne sértegess!! Azzal a kerek picsájú szarral
Amúgy gyulánál a pont Aláírásom!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Nekem a 18" és a 19" is ugyan azokkal a csavarokkal van fent.
Én a helyedbe 17-max 18" felett csak gyári felnit vennék. Nem tudom felétek milyenek az utak... de nagy méretben a nem gyári felnit nagyon könnyen fel lehet ütni. Fél évente görgőztettheted.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #132862 üzenetére
(OFF)Ezé HSZ ?... Csabi . Csabi (/OFF) (Direkt írtam "ezé"-t hogy ki tudd javítani )
Félig ON :
Mágus vagy bárki.
Haver S80 2.4Tdi Volvo. Most volt termosztát cserélve, mert nehezen melegedett.
A rossz és az új jó termosztáttal is csinálja (amúgy jól melegszik az újjal), hogy kinti hőfok mondjuk 8 fok... kb 20 percet körözünk a városban, talán 1-2 erősebb gáz ha van benne.
Megállunk leállítja a motort és a hűtő ventilátor megy vagy 1percig még utána...
Mitől lehet ez ?Köszi
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #132375 üzenetére
Jaja csak VIP-k mehetnek.
Exclusive party lesz. Szerintem még mi se mehetünk| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #132338 üzenetére
Értem, Lenko írta kifejezetten, hogy kalap.... de az más tészta
Figyi most néztem meg
A Vadi új A6-ba jelenleg konfigurátor szerint (amiben az árak ugye tudjuk, hogy a végén mindig olcsóbb lesz)Hangrendszer: BOSE "Surround"
368 300 FtSzerintem ez minden csak nem túlárazott... persze nem is olcsó nem mondom.
Na mind1. csak érdekességként
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #132324 üzenetére
Hát ez azért nem így van... egy két jobb hallású ember ült már a kocsimban és eddig mindenki elismerően bólogatva szállt ki hogy azért ez a Bose elég jó.
Nem vagyunk elájulva de egy átlag embernek szerintem még túl jó is.
(állítólag 2012 után már tényleg sokat romlott a minősége erről több embertől is hallottam)Viszont ha azt nézed hogy egy BOSE szettet a kocsiba gyári konfigurátorban cirka 300ezer ft körül adják még mondjuk a B & O-t meg 1.7 millióért.... inkább az nem éri meg az árát.
Persze ezek változók.. egy Q7-be a Bose is 600ezer...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #131627 üzenetére
Teljesen normális szerintem ennél a motornál.
Bocs elnéztem, haverod kocsija az 1.9 nem a tied.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz brumi1024 #131494 üzenetére
Hát azért az a belső nem olyan vészes még... azért az új belső a Q7be jött be elősször aztán jött az új A4 most az A5 és a Q5. Szóval az új belső kb 1 éve van.
Persze értem amit mondasz.
De jön is az az új A6 is idén szóval részletkérdés úgy tudom.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #131378 üzenetére
Hogy merészeltél ide írni?? cöcöcöc. Láttam én hogy mindig fent vagy itt és baxol írni te koszos malac
Amúgy 300 ezerét amit linkeltél légrugó még csak nem is full gyári
Teddy akkor megvan még ha jól látom. Zártkörű grillezés idén ?GELI :
Légrugót felújítani NEM lehet! Ezt felejtsd is el mert kidobott pénz lesz csak.
ha gondolod kérdésed van keress privátba. Képeket majd küldök amint tudok.Mágus :
Értem amit mondasz. Mint mondtam igazság is van benne.
Szimplán neki ez kell és kész. (persze ha rákell költeni ne sírjon majd mert úgy gáz )De ez olyan mint hogy, nekem bárki bármit mondhat hogy az Android sokkal jobb, többet, Bármi!
Ha egyszerűen nem jön be az Android rendszer meg semmelyik teló ami androidos, ha fizetnénk érte még akkor se kéne csak Iphone!Nem mondom, hogy a jövőben nem ülnék soha másba csak Audiba... de azért nem lenne igazán őszinte a mosolyom egy VW-ben.
Legalább is hasonló összehasonlításban mint most.Nem akar ő téged meggyőzni hogy az A8-jobb, csak neki az a "must have". Rosszabbul fog járni anyagilag? idegileg? IGEN!
De minden másba már csak ha a lélektanilag is biztos boldogabb lesz! Ha ez nem tűnik el a kiadott százezrek után sem. (amit úgy amblokk ad az autó, értsd, v6, quattro, minőség, komfor bármi más) onnantól fogva lesz egy ember Audi fanatikus
#131387) Jorus :
Szerintem is jobb választás az A6.... az A8 kicsit lepukkant gengszteres már.. főleg ha még nem is Nagy maszkos. De azért egy szép A8!!! csak az 4-5 milla.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #131365 üzenetére
Azért ezek nagyon hozzávetőleges dolgok.
Kezdjük ott A8-t 2 milláé + átírva nem fogsz találni... inkább 2,5 legyen az a 2 milla.
A ráköltés meg lehet igen extrém is vagy lehet szerencséd is.
Én a helyedbe A6-ot nézegetnék, az A8 feleslegesen nagy és A6ból Avantnak a Full led lámpa miatt sokkal fiatalosabb a hátulja mint az ugyanazon A8.Az hogy Audi vagy VW az meg már megint igény kérdése. Értem én amit Mágus mond - még igazság is fellelhető abban amit mond. DE a 2 autó külön világ.. 2.0 VS 3.0 például.. első kerék vs quattro és sok sok más...
Nekem is itt az A6... kellet rá költeni de, amennyivel többet tud, és többet ad érzésben, hogy akinek ez kell az rászánja azt a pluszt.
Nekem 6 éve van 80ezer km-et tettem bele kb majdnem minden típushiba kijött már nálam. 2 Hátsó légrugó, váltó, porlasztó, fojtószelep, szívósor stb.. összesen olyan 1,1milló volt ez + alap szervizek. /6év| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #131341 üzenetére
Hát a képeket ma nem ígérem de megpróbálom.
írok majd privátot is van egy nagyon jó pesti alkatrészesem.
Példa. Gyári klíma kompresszor (denso) 70ezret mondott rá. Ugyan ez a Denso (nem audi jeles) Unixba 50% kedvezménnyel 86ezer.Ha géppel kiméred hogy jók e a porlasztók az már bőven elég.
Facen Audi A6 4F Limo/Avant csoportba csatlakozz be, tudsz kérdezni sok hozzáértő is van.
Van ugyan ilyen csoport Club Hungary néven... ott sokkal többen vannak... ott is tudnak segíteni... de abba a csoportban van jó pár érdekes ember... az egyikük ráadásul a moderátor...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #131331 üzenetére
Hello
3.0 vagy 4.2 TDI ? Ha jó helyről veszed 3.0 TDI vadi új porlasztó 350/6db megúszod!!!
Ha kell adok kontaktot.
A kormányod meg vagy rohadt igénytelen volt, vagy nem annyi a KMNekem valós 280ezer Km és épp hogy kezd picit fényesedni. Kopás 0!!!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Magnum_ #131030 üzenetére
Ez butaság.
Az autó van értem! Pont ezért én is érte és úgy karbantartom és ápolom ahogy tőlem telik.
Meg is látszik a kocsinBár a talin is közelebbről talán csak Mágus "akarta/merte" megnézni.
Mondjuk kívülről akarva akaratlanul is látták| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz MPowerPH #130967 üzenetére
Ja sajnos nagyrészt én is ezt hallom róluk.. az ugyanúgy típushibás lánccsörgésről nem is beszélve...
De az olajfolyást is mondja mindenki amin nagyon megvagyok lepődve.
Arról nem beszélve hogy az összes (kiéve a Bitdi 313Le) S-tronical van szerelve ami alapból nem egy jó konstrukció és nem mellesleg még ebből is van típushibás verzió...Hihetetlen hova fajult a világ, hogy egy majdnem 20 milliós új autó JÓ esetben 200ezer Km és 2-3 év után már már pénztemetővé válik....
Biztos nem adom el én se a 4F-et nincs értelme azé újabbat venni hogy még többet költsek rá.
Most kell amúgy is másra a pééééézz szóval küldjetek pééézenergiákot!!! XDSpeedfire :mit keresel te itt inkább valami fasza hifire költsed a pénzed ne holmi Seatra
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #130793 üzenetére
Mi AEG-el szívtunk sokat, Saecok jók!!!
Viszont kaptunk egy 90ezer ftos Krups automatát... még nincs befogva... végül is ingyé volt, bármennyit is megy megérteJa és látom igaz múltkor is mondtad mikor felhoztam +1 Tesla!!!!!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Astrasattila #130758 üzenetére
A8 D2- ből semelyik dízelt nem ajánlanám.
Talán a 180Le-s 2,5 TDI V6-ot deeeee itt is nagyobb az esély az alap "bárminek bármi baja lehet mivel használt" elven felüli hibákra!
D3- ba a elvileg mind a 2 fajta dízel jó... ami nem azt jeleni hogy nincs pár típushibája amire simán lehet több száz ezret költeni.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz maximilian4 #130573 üzenetére
Olvastam valahol hogy a VW vezérigazgató kijelentette a napokban hogy lefőtt a downsize-nak... és újból a nagyobb motorokat fejlesztik lassan a jövőbe.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #130570 üzenetére
Alap hogy a gyári!
Mindenkinek :
Szerelőnél megemeltük a kocsit, csont száraz az alja. sehol semmit nem láttunk. Se klíma se difi se semmi. még csak nyoma se.
Klímát kipróbáltuk, megy meg a nyomás is rendben.Fasza Azt mondja TALÁN kondenz víz ha bekénesedett és középen kinyomja az összetételnél.. de én ezt is nagyon kétlem.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Tegnap esti autózás után most néztem meg és sehol semmi a garázsban!
Én erősen gyanítom hogy nem Difi lesz ez.
Amikor baszakodott a klíma akkor utána rögtön pályán mentem 30km-et sztem a menetszéltől tudott hátrafolyni egészen a kocsi közepéig.Rá merjek indítani a klímára ??
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #130534 üzenetére
Hát majd kiderül.
Kétlem hogy köze lenne hozzá... nem ütöttem fel az alját. Meg annak most már 3 hete...Meg beszéltem aki a váltót javította, A difibe sima sárga olaj van. akkor cseréltük mikor a váltót csináltuk.
Ez meg inkább ilyen :
De kiderül majd szólok
Hozzáteszem : a klíma szarakodik ,
Illetve ha a difibe ilyen vízszerű valami kell.. hát akkor nagyon megleszek lepődve.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest