-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #111669 üzenetére
Ha már légtőmegmérő a téma, ha jól emlékszek a 2.5 tdi egy jobb konstrukció mit az 1.9 tdi. Nem mintha gondom lenne a kocsival megy szépen de szerintem lassan úgy is cserélek turbót stb akkor adnék neki egy új légtömegmérőt és gyáriba nincs szinte ár különbség a 1.9 vs 2.5 között. Mehet bele a 2.5 é ?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #111681 üzenetére
de az olyan karakterisztika nem olyan játékos
hát a 10x3,1 szerintem elég a 160le-jéhez.
a 10x3-al járunk ~170 körül és valószínű nem a nagy nyomású kör fogy el, hanem a kis nyomású nem szív eleget (tank ac-val kellene/lesz megtámogatva), nyílván amit Te javasolsz az a legtartósabb tuning megoldás
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
-
válasz Mágus2 #111702 üzenetére
Pedig félő h igazad van
A következő hibákat jellemzően a machatronik meghibásodása generálja a tárolóba:
18222 P1814 Pressure Control Valve 1 (N215), Open / Short to Ground
18223 P1815 Pressure Control Solenoid 1 (N215), Short to B+
18226 P1818 Pressure Control Solenoid 2 (N216), electrical malfunction
18227 P1819 Pressure Control Solenoid 2 (N216), Open / Short to Ground
18228 P1820 Pressure Control Solenoid 2 (N216), Short to B+
18231 P1823 Pressure Control Solenoid 3 (N217), electrical malfunction
18232 P1824 Pressure Control Solenoid 3 (N217), Open / Short to Ground
18233 P1825 Pressure Control Solenoid 3 (N217), Short to B+
18236 P1828 Pressure Control Solenoid 4 (N218), electrical malfunction
18237 P1829 Pressure Control Solenoid 4 (N218), Open / Short to Ground
18238 P1830 Pressure Control Valve 4 (N218), Short to Plus
18241 P1833 Pressure Control Solenoid 5 (N233), electrical malfunction
18242 P1834 Pressure Control Solenoid 5 (N233) Open / Short to Ground
18243 P1835 Pressure Control Solenoid 5 (N233) Short to B+
18246 P1838 Pressure Control Solenoid 6 (N371), electrical malfunction
18247 P1839 Pressure Control Solenoid 6 (N371) Open / Short to Ground
18248 P1840 Pressure Control Solenoid 6 (N371) Short to B+Hibajelenségek:
-Some of the most common symptoms of a Mechatronic Failure are :-Flashing PRNDS in the Dash and the gearbox will switch to neutral.
-Hard engaging of the 1st gear (slams into the first gear) from a stand still point. This can sometimes also be caused by a decallibration of the clutches so you might be able to "save the day" by performing a recalibration with a VCDS cable. Procedure can be found on Ross Tech website.
-Hard downshifting from 3 to 2 and 2 to 1st gear followed by some loud "clunk" noises.
-Shaking / juddering feeling while in 2nd gear and the car pulls up.
-Jerking between gears
-Loss of power between 1300-2000 RPM. Car feels like dead
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #111751 üzenetére
Nos egy külföldi fórumon olvastam, hogy oda kell csapni párszor az ajtót, és akkor valami visszaakad.
9óra felé mentem egy kört mondom megpróbálom, csapkodtam 5-10 alkalommal, de semmi, aztán hazajöttem beállítottam a menüben, hogy a kulcs csak a sofőr ablakot húzza le, mondom így majd lehúzom benyúlok nyitom, míg nem jutok el jövő héten szervízbe, kipróbáltam működik bezártam a kocsit.
Most a feleségem ment a testvéréhez, mondom ablak le majd úgy nyissa, kinézek az ablakon, látom megy a kocsihoz, nyitja és fogja a kilincset és kinyílik, felnéz az ablakba és is csak nézek, teljesen elfelejtette míg kiért az autóhoz hogy kellene nyitnia.
Mondtam hogy gyorsan csukja be és újra, és nyissa ki, és működik...
Lehet hogy valami be volt csak fagyva, és most hogy odasütött a nap kiolvadt?
Ha igen milyen folyadékot fújjak be (meg hova? szedjem le a takarókupakot a zárról és ott amit érek?), ami nem fagy meg, és ad egy kis kenést? (WD40? elvileg -24fokig bírja adatlap szerint) -
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #111785 üzenetére
akkor jó, mert jelezte, hogy tömítetlenség van és ez ráfolyt a kuplungra is ez tette gallyra végül is, de mondtam neki, hogy akkor most újra le kell majd vennie a váltót? mert ugye kicserélhette volna a tömítéseket ha már lent a váltó, de azt mondta, hogy nem mivel föntről is el lehet érni na most én kételkedtem de okés
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Mágus2 #111796 üzenetére
Kb. 5-10 mp, míg a légzsák visszajelzője elalszik.
(#111798) Mágus2
Ok.
Arra tudsz vmit mondani, hogy miért 2-3 indításra indul pöccre? Addigra kap naftát?
Üzemanyag állástól függetlenül ezt produkálta.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
Danex
addikt
válasz Mágus2 #111806 üzenetére
akkor hétfőn hívom a Miskolci szakszervizt, valamelyikkel vannak tapasztalatok?
Árra esetleg van tipped? külön cserélhető benne a pumpa rész, vagy csak egybe lenne a mechatronic részével? Vagy ezt így nem lehet tippelni és várjam meg a szakszervíz véleményét?
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #111817 üzenetére
Bővebb okfejtést lehetne kérni?
Disszertáció méretű nem kell, csak hogy tudjak valami ok-ot is mondani az illetőnek (a DPF-en kívül bár ezt szerintem úgyis kivenné belőle okosba).Böngésztem a netet és erre jutottam, lehetséges, hogy ebben nem rossz az olajpumpa.
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #111822 üzenetére
Húha és valóban. Kicsit utánanéztem a neten és találtam egy két meghökkentő képet egy másik forumban(38.hsz.). viszont ugyanitt találtam egy olyat, hogy ebből van A,B és C jelzésű is ennek nem tudom van-e valóság alapja vagy érdemes-e erre támaszkodni.
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #111846 üzenetére
azt tudom, láttam csak beírtam volna googliba, hogy hogy állna a passaton
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #111883 üzenetére
Uh, az nagyon jó ha csak ennyi.
Ámde, kigyulladt az a kurva légzsák visszajelző lámpa. Tegnap este még semmi. Leállítottam rendesen. Ma reggel meg ez fogad. Hiába veszem le a gyújtást. Vissza, ugyanúgy világít. Ez mi a retek? Fázik vagy mi a csöcs?
Mondjuk -10 volt ma reggel...[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
válasz Mágus2 #111864 üzenetére
értem,amikor megvettem 137ezer km-el 3 évesen az autót akkor megnézve a szerviz könyvét,30 ezerként volt cserélve mert gondolom pályán ment ennyit vele,tehát addig gondolom jó volt.
Én ennyit nem megyek vele összességében,viszont az esetek 70%-ban autópályázok.
akkor előbb kellene ledobni az olajat róla?Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #111864 üzenetére
Hol lehet kicserelni a meresi intervallumot? Mert most 30at ir, hogy tudom ugy beallitani mint nalad, hogy a hideg inditasokat is vegye figyelembe?
Ezt most at lehet allitani, hogy az eltelt idot is figyelje, vagy ezt csak olaj csere utan lehet, hogy 0-tol merjen mindent.Mivel nemet auto, 5 ev alatt 150 ment, gondolom foleg palyan. De most csak varosban jarok vele <15km. Motor homersekleterol felek is irni 15 km utan a 70*C neha eleri.
UI: Olajcsere 2015.04.17 volt cserelve 152-ben nemet foldon.
Most 2016.01.04 164-ben van, 160-ban kerult hozzam. Azota jarok vele foleg varosban, 3x voltam 100km hosszabb uton. Mikor lenne ajanlot lecserelni az olajat ezeket figyelembe veve?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gran Turismo
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobilhasználat külföldön
- Háztartási gépek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PHP programozás
- Milyen légkondit a lakásba?
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen