-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #115045 üzenetére
értelmezz Mági, ne csak olvass :-)
gyerek csinált egy teljesen új ECU-t, fogod bal vállad felett eldobod a gyárit, a maf-al együtt, feldugod ezt a gyári helyére bármilyen baszkura nélkül, behúzol a szívócsőről egy vákum csövet az ecu-ba map-hoz és lehet programozni, kompatibilis a gyári szenzorokkal és aktorokkalegy dolog ami szerintem nincs benne a és nagyon kéne a natív wide band, így gondolom kb open loopba megy.
amugy naggyából ismerem az AEB motorkódot
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #115049 üzenetére
Miert? Lakast hogyan mashogy lehet felujitani, mint, hogy benne laksz? En csak ezt a modit ismerem . Este 10kor felpattintod fejlampat a fejedre, silent uzemmodra allitod a vesot es a kalapacsot, aztan poroghet is a munka...
Nincs is jobb a friss festekszagban es festekes ruhaban alvasnal. Habar a hajba kotott vakolatdarabok meg rudnak dobni a masnap reggeli fesulkodes jokedv faktoran .
Nalunk lassan 11 honapja maradt felbe a felujitas. A gyerekszoba elkeszulte utan minden kedvem lelepett es azota nem is jott vissza. A konyha fej magassagig van kifestve, a nappaliban meg lukak tatonganak a falon.Read only...
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #115047 üzenetére
Magi bá, kivancsi lennek majd a velemenyedre, mert en jovo honapban terveznem elvinni a gepet egy ilyen beavatkozasra (Gabor altal emlitett vezerlo-tema).
Lehet h baromsag, dehat mar jo ideje ulok a teman, egyszer el kell kezdeni valamivel.
Ha lesz kis idod, leirhatnad, hogy mit gondolsz rola
azon kivul h baromsag es vegyek erosebb autotJo felujitgatast addig is
[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
válasz Mágus2 #115129 üzenetére
Az volt a furcsa hogy menet közben egyszercsak rántott egyet a vas, leálltam a forgalomban, úgy vontattak haza. Megnéztük itthon és valóban nem adja a szikrát. Mért a jóbarátom multiméterrel és mindenki renben volt, ez a gyújtótrafó viszont roppant gyanús lett. Azt nem tudom bontós vagy új legyen? Az új kb 10 rugó, bontottból is max kb 4-et adnék. Ezen agyalok.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #115143 üzenetére
Mági valami ötlet az alábbi hatalmas problémámra?
Szóval a képen látható szelepfedél rögzítő csavar tömítéseit cseréltem! Egységes nyomatékkal lehúzva nem szénné tépve össze vissza. Mégis a legelső lefogatási pontnál szivárog egy picit (engem idegesít). Lehet hogy a fém alátét nem szorítja rendesen hozzá a gumit? Esetleg tegyek alá még egy alátétet ? Gyári gumik vannak benne. Az alany 1.9 tdi afn a4
-
-
Khaosz55
addikt
válasz Mágus2 #115143 üzenetére
Ok akkor adalék kilőve.
Viszont megnézem, ha felnyitom a motorháztetőt és szembe állok az autóval akkor a bal alján van hűtővíz nyomának a helye. Viszont ha jól emlékszem a cső csatlakozás és a bilincs jobb felül és jobb alul van ha szemből állok az autónak ez meg bal alul van. Le kell szednem a burkolatot lehet az egész hűtő alján végig fut a víz és ott cseppen le nem tudom...
A csöpögés kb 1-2 csepp/ perc, de nyoma van. Megnézem járó motornál mekkora a folyás.
-
Criton
veterán
válasz Mágus2 #115187 üzenetére
Nincsen, de elég sokszor előfordul, hogy egy esetleges lassításnál is, mikor gázt adok, mint ha szenvedne, majd ránt egy nagyot..... tudom van az ismert hezitálási dolog ennél a dsg típusnál vagy mi, de ez nem az.......
A chiptuningot MMC Misi csinálta, amennyire tudom jó szakember a témában.....rosszat eddig még nem hallottam róla, említettem neki is, de kizártnak tartja, hogy rosszul írta volna meg a programot......
Az elmúlt két hónapban egyébként volt egy váltóolaj csere - valamint egr szelepet is cseréltek.
"Olyan, mintha a váltó sebességben felejtette volna magát" - én ezt anno említettem a szerelőknek, de akkor úgy, hogy olyan mint ha a kuplung benyomva maradna, és úgy nyomja mellette az ember a gázt..... - de természetesen hülyének néztek, meg próbálták is, és mondták ilyen probléma nincs...... voltam két márkaszervizben emiatt, meg magán szerelőknél is......
egy kicsit mondjuk kezd bennem felmenni a pumpa, hogy erre a hibára nem nagyon jön rá senki, korábban is volt ilyen, de akkor még nem fulladt le a motor, ma kezdte el...... nem kis pénzt hagytam már szervizeknél, de erre a dologra még senki nem mondott semmit sem...... Porsche Buda mikor említettem a jelenséget, minden ránézés nélkül váltó hibát mondtak, és cseréltessem aminek a ktsg több mint egy millió.......
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Mágus2 #115189 üzenetére
2-3-4-5 érezni, 6ban mint ha nem lenne probléma, de volt olyan, hogy 3ban is mikor előzésnél nyomtam egy gázt mint ha fuldoklott volna a motor, akkor olyan 900on volt a fordulat majd visszaesett 700-800 ra - többnyire ezen van mindig, és a szerelők szerint ez a normális. Két napja voltam Balaton környékén, autópálya, kicsit próbáltam neki nyomni.... tudom ezért bünti járna, de mint ha 140-nél vége lenne a kocsi erejének..... pedig elvileg most több LE meg nyomatéknak kéne benne lennie mint a gyári szoftverral.....
"Ránézés nélkül én is a váltó hibájára tippelek, kérdés, hogy mechanikus vagy elektromos, nagyon nem mindegy, mert csak a hibás részt kell cserélni, vagy javítani. " - nos erre kéne egy jó szerelő......
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115197 üzenetére
Annyi érezhető hogy csak hátul van fék, de ahogyan fékezel és bólint a kocsi veszi is el a fékerőt. A féknyereg csak vissza lett hajtva hogy a betétek kijöjjenek. Holnap lesz kiolvasva a hiba amit produkál, nagyon remélem hogy csak egy jeladó csere lesz a gond.
/KneeBy/
-
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115271 üzenetére
Viszont olaj oldalilag nem volt megbontva a rendszer, a dugattyúk lettek visszanyomva meg megjáratva. A hátsó dugattyú egy kicsit kijött a helyéről teljesen ki lett nyomva, ez alatt kerülhetett a rendszerbe annyi levegő(kb csak egy kicsit megmozdult oldalirányba)? De ma elvileg lelégtelenítették(WTF?).
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115275 üzenetére
Esőnek szétszedtük a hátsókat, be volt rohadva a kézifékkarja, megolajoztuk, megjárattuk és ment vissza, viszont a fék az fogott! mivel lábbal lett visszanyomva a fékhenger és működött minden, ez el volt játszva a két hátsónál (ezért ez nem is esett szóba mert működött). Viszont az elsők szétszedése után nem. Ezért terelődött a tény az elsőkre.
Elvileg nem lehetett kiolvasni semmilyen hibakódot a rendszerből, mert nem tárolta a hibát.(ezt mondták)[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115278 üzenetére
Végül a főfékhenger ki lett cserélve egy ABE márkájúra. (ez nem tudom mennyire jó márka)
Illetve visszakaptam a régit, ha jól nézem akkor ATE márkájú.A szerelő szerint valahol elszökött a nyomás, olajat nem engedte. Nem tudom, hogy ezen meglehet-e állapítani hogy csak tömítés lett volna rossz vagy valami egyéb gondja volt?(ahogy néztem van főfékhenger felújító készlet)
/KneeBy/
-
-
-
válasz Mágus2 #115543 üzenetére
nem tekergetős szerintem, mert csak felfelé bele kellett gyugni. Oszt van egy kulcsa de semmit nem ér. A fajtát nem tudom de akkor megnézem majd.
MOD?
képről Westfalia.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- ASUS routerek
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen