Új hozzászólás Aktív témák
-
pisti
őstag
Néhány gondolat, az Invictus -nek címezve:
Az első dolog azzal a szerencsétlen helyzettel kapcsolatos, hogy Thunder Alleyben (persze proVS-ben is megeshet, de TA-ban problémásabb) not ready állapotú játékosok is elindulhatnak a versenyen. Ez ha jól látom úgy működik a játékban, hogy szimplán átkapcsolja őket ready-be és indul a verseny betöltése. No de nem is ez a lényeg.
Hanem, hogy a repülő rajtnál bezony hatalmas kavarodást tud okozni sok játékossal induló futamoknál 1-2 not ready (afk) játékos, hiszen nem kezdenek el gyorsítani és minél előrébb vannak annál több játékosnak kell kikerülni őket, ami többnyire jókora balesetbe torkollik.
Szóval ezzel valamit mindenképp kezdeni kéne.
Vagy nem kéne engedni, hogy elkezdejenek játszani az adott futamban a not ready játékosok, akár kick vagy csak a szobában (de nem a versenyben) tartás is szóba jöbet.
Vagy ha ez nem elfogadható, akkor meg minimum a rajtrács végére kéne tenni őket, akkor legalább kerülgetni nem kell őket. Esetleg lehetne őket a pálya mellé rakni, vagy a PIT-be.
Volt egy másik gondoltam, ami nagyjából ehhez fűződik. Mivel eleve lehet ugye valaki afk, annak ellenére is, hogy benyomta a ready-t, meg menet közben is azzá válhat felelőtlen módon...
(Persze lehet hogy ez már sok lenne a játékosoknak, de azért leírom.)
Szóval közvetlen a start előtt a játékosra rákérdezhetne a progi, hogy itt vagy-e kedves player barátom?
Amit mondjuk visszajelezhet a játékos egy gomb lenyomásával, ha meg nem nyomja le, akkor mondjuk kap egy rescuet, vagy hasonlót, lényeg hogy kikerüljön a rajtrácsról és ne szerezhessen ezzel előnyt semmiképp ha direkt csinálja az illető, viszont el tudjon kezdeni körözni akár később, RP gyűjtögetés céljából.
Plusz lehet verseny közben sem ártana figyelni, hogy mennyi idő telik el két checkpoint közötti táv megtétele alatt, ami ha túlmegy bizonyos limiten (feltéve, hogy van benzinje, nem PIT-el, stb.), akkor szintén rákérdez a progi, hogy ittvagy-e vagy csak simán berakja ghost módba.
Namost lehet, hogy a külön gomb nyomogatása nem indokolt, hiszen pl. billentyűzetet használó játékosnál nyilvánvaló, hogy mikor afk meg mikor nem. Ami esetleg problémás lehet az ugyanennek az eldöntése analóg kontrollert használó játékosoknál, főleg ha nem akarjuk figyelmen hagyni a tényt, hogy egyáltalán nem biztos, hogy tökéletesen konfigurált az a kontroller és magában hagyva is adhat le, akár változó szintű jelet is. Szóval itt analizálgatni kéne a bemenetet, hogy akkor vezetnek-e ezzel a kontrollerrel, vagy csak rosszul kalibrált -> ami mindenképp számításigényesebb mintha nem kell ezt csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák

- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OLED TV topic
- Nyaralás topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI Thin A15 B7VE Gamer notebook - R5 7535HS 16GB DDR5 512GB SSD RTX 4050 6GB WIN11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- BESZÁMÍTÁS! Asus Z390 i7 8700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Corsair 550W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

