Új hozzászólás Aktív témák

  • PaJa1

    őstag

    válasz Lui76 #6549 üzenetére

    A GRIP az tapadás, az AERO meg leszorító erő, ami tapadásként jelentkezik, persze sebesség kell hozzá, a grip folyamatos érvényű. Az aero nem tudom hogy pontosan hogy működik, ez az elve, a Grip az tuti működik, nálam csak grip van az autókon, ha van, aerot nem használok, de attól még lehet hogy jó...
    Lényegében átcsoportsításról van szó. A "+" a mértéket (nagyon) jelenti. Phoenixre, Corollára, a nagyon seggdobálós autókra hátra érdemes rakni a tapadást ha jó köridőket akarsz menni. Ha driftelni akarsz akkor esetleg előre is lehet tenni a tapadást, összekerekeseknél még a hajtást hátra, így elég jól lehet pl a quaddal is keresztben haladni. Remélem kielégítő vválaszt adtam :) A hajtáselosztást csak az összekerekesekre tudod venni AWD fül alatt.
    Ja és az Accelra is ugyan ez vonatkozik. Csak ott a váltóáttételezést módosítod, rövidebbek vagy hosszabbak legyenek a fokozatok.

    Ráérek és szívesen megyek explorerezni, kell a zsé :) Valószínű hogy olyan 10ig ráérek. De lehet ha hazajöttem akkor is :D

Új hozzászólás Aktív témák