Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bekő Tóni

    tag

    válasz tomkatomi #28173 üzenetére

    Hello,

    Nincs M3-asom ezért szántam egy órát rá a minap a tesztpályán. Sim módban. Balanszolás után meg is lett az a beállítás amivel kicsit kezesebb lett - azaz nem kell küzdeni vele minden éles kanyarból történő kigyorsításnál. (az amit a játékban is ajánlottam neked a WGT-re)

    De visszaraktam alapra, nehogy az legyen mondva hogy aki jól beálíltja az megérdemli hogy jót menjen vele. Szóval: alap m3 gtr, rá egy kasztni tuning, váltóáttét balance (+összes optikai tuning). Ezzel maradt cl6 ban.
    Ugyanezt tettem egy Panamával is.
    A 12 kör bemelegítés után akárhogy nyomtam, körönként közel 2 másodpercet mindig kapott a Panama. És az, ahogy alig 3 kör után a hosszú egyenes végén a csatornából kifelé eltűnök a BMW-vel miközben a Panamával éppen fordulok oda le - hát kb. az ugyanaz mint amit minden cl6-ra limitált versenyen, eventen látok mások BMW-itől.
    Tudom az a tesztpálya nem a világ, mert vannak nehezebb pályák, de Headhunterék például legutóbb a Python Creekre is az M3-ast hozták és dudáltak hátulról a 10. kör után hogy akkor előznének.mégegyszer... :D

    Változás úgyse lesz, de az az M3-as túl erős szerintem. Ami az alattomos viselkedése ellenére a gyorsulásával a vele elvileg egy kategóriában lévő Panamát így elveri, az ne legyen már beengedve a még gyengébb cl6.3-ra húzott kocsik közé (Harpoon, Spiedo, Akira, RX7 stb.).

    Más irányból: ha egy drabális, faragatlan amerikai sportkocsi kasztniját (pl Dodge Viper SRT-10 utánzat) húzták volna arra rá, ami jelenleg m3-as BMW-ként van a játékban - és a BMW-t ki se hozzák, akkor az a musclecar kategóriát képviselve gyönyörűen passzolt volna a Morello mellé. Cl7-8 ban lenne két nagyon eltérő karakterű, de kiegyenlített kocsi.

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák