Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jegkrem

    újonc

    válasz qqzs #2518 üzenetére

    igen, pontosan. Ha ki akarok kerülni valamit az úton, akkor direkt magamtól elfelé nyomom a kormánynak azt a végét, amerre akarok kerülni. Így nagyon gyorsan nagyon pontosan szabályozott ívre tudom irányítani a motort (Kawasaki ZZR600), akár nagyobb sebességnél is (50+). Kis sebességnél (pl. 90 fokos kanyar kis utcákban) inkább a 'hagyományos' módon kanyarodok, azaz arra fordítom a kormányt, amerre haladok - így kevésbé érzem azt, hogy "rámborulna" a motor - ezt valószínű csak rossz beidegződés, elvileg ugyanúgy működik a fizika (nyilván).

    Ha van biciklid, próbáld ki, ~10km/h fölött már tudatalatt is így kormányzol, csak annyira ösztönös, hogy nem veszed észre.

  • üszök

    őstag

    válasz qqzs #2518 üzenetére

    Én gagyibbra számítottam. Ez volt az a pénz amit még ilyenre szántam. Ezt a videót láttad? A csávó 3S meg 4S lipo aksikat dug rá.

    Nem akarok geci lenni de jégkrém még sosem ment motorral nagy sebességgel szerintem. A kanyar irányába kell kormányozni azzal is természetesen,megcsúszásnál vagy ma divatos szóval élve driftelve kell ellent kormányozni ugyanúgy mint autóval.

    A motorról csinálhatnál videót hogyan működik kíváncsi vagyok,bár venni nem fogok,mert abból van igazi.
    Giroszkóp vezérli,hogy ne boruljon fel?
    Lehet fícsörnek szánták a fordított kormányzást mintha keresztbe mennél. :D

    Még azt elfelejtettem,hogy az autónál azt írják 390-es motor van benne. Akkor bármely 390-es motor jó bele? Ezek szabvány méretűek?

Új hozzászólás Aktív témák