Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezek a rendszerek GPS + GSM (GPRS + SMS) elven működnek. Általában a drága nemzetközi adatroaming miatt a nem honos hálózaton történő adatforgalmazás nincs engedélyezve, ezért a forgalmi adatok csak manuálisan (ha van rá mód), vagy a honos hálózatra való visszatéréskor történnek meg. Ezt azt jelentheti, hogy egy nemzetközi rendszer eszközeit "használva" elképzelhető, hogy az AKK csak hónapokkal később juthat hozzá a GPS adatokhoz (ha egyáltalán hozzá tud férni más ország nyilvántartásához).
Azt, hogy más szolgáltató eszközét fizikailag használni fogjuk (magyarországon hozzánk jelent) nem igazán kivitelezhető - vagy ha igen, akkor csak jelentős költségtöblettel (Data Roaming költségek átvállalásával). -
"Csak az a kérdés, hogy a "nemzetközi" rendszer adatait mi alapján fogja a magyar rendszer feldolgozni"
Felreertetted, szabvanyositasrol irtam, vagyis hogy maga a rendszer azonos - ahogy pl. a mobiltelefonok is azonosak, tok mindegy, hogy a magyar Telenorl vagy az osztrak A1 halozatan telefonalsz-e. Ettol meg a hazai halozatot, difjizetesi rendszert miegyebet nekunk kell kiepiteni, de nem kell mindent elorol kitalalni, itt mar regota mukodo megoldasok vannak.
-
Csak az a kérdés, hogy a "nemzetközi" rendszer adatait mi alapján fogja a magyar rendszer feldolgozni - vagy egyáltalán hogy fog azokhoz hozzáférni, és hogy hajtja be a fuvarozókon. Mondjuk egy meglevő rendszerhez csatlakozni a könyebb megoldás, de
feltételezemremélem nem azért fizet ki az állam tízmilliárdokat, hogy a Getronics összehozzon egy szimpla nemzetközi szerződést az xyz nemzetközi gps-es követő céggel. -
-
12V - azt vajon honnan viszi el? Kültéri/beltéri eszköz lesz?
MageRG: Ez tök jó, de a napi több ezer (tízezer?) külföldi járműveket hogy fogják ellenőrizni? Minden határállomáson lesz majd több ezer eszköz, amit átlépéskor a határőrnek (?) biztonságosan fel kell szerelnie és be kell konfigurálnia (?)... Ezek szerint az eszközöket szállítgatni is kell majd az állomások között, meg kellenek regionális elosztóhelyek, kell ugye javítóbázis is, rendszeresen karban kell a cuccokat tartani, univerzális rögzítést is meg kell oldani.
Szóval van itt elég nyitott kérdés, de minössze annyi infó van, hogy az xz cég z milliárdért megvalósítja a "rendszert"... Ha olyan jól van specifikálva, amennyi a cikkből is kiderül, én is szívesen megnyertem volna a tendert. Én ezredennyiből is meg tudnám valósítani -
MageRG
addikt
A rendszer jellegéből adódóan valószínűleg mindenkire vonatkozik majd.
Nyilván lehet majd kölcsönözni is, illetve a komolyabb fuvarozók már eleve rendelkeznek műholdas nyomkövetővel.
Ettől függetlenül tisztázhatnák, mert túl soka kérdés. Pl. lehet-e már beépített GPS-hez adaptálni? -
copypaste
Hogy ON is legyek:
1) Vajon mennyivel fog ez többe kerülni a fuvarozóknak (GPS eszköz, GSM előfizetés)?
2) Vajon milyen biztonsági elemeket építenek be a rendszerbe, hogy az esetleges csalásokat megelőzzék?
3) Kikre is fog ez pontosan vonatkozni? Csak a belföldi fuvarozókra, vagy a külföldiekre is? A határon majd majd kapnak GPS-t, amit kilépéskor le kell adjanak, vagy mi...?
Új hozzászólás Aktív témák
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Edge Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB tárhely
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest