Új hozzászólás Aktív témák

  • jacint78

    addikt

    válasz #00137984 #141 üzenetére

    Amiket felsoroltál azokkal semmi bajom. Engem a post process AA idegesít, a depth of field, a motion blur és ehez hasonló egész képet "javító" túlzott vackok, különöző post processz effektek. Iszonyúan erőforrásigényesek, de a kikapcsolásukkal minden mást egy szinttel feljebb lehet álítani és sokkal értelmesebb grafikát lehet kapni. A játékok a mai napig nem töltik be a teljes pályát, csak akkor, ha közeledsz arra felé és ilyenkor akár meg is torpannak a játékok, tehát ez nem változott, csak nőtt a látótávolság. Egyébként nagyon jó példa a crysis, mert akkoriban még ésszel használták az ilyesmi effekteket és valóban hozzáadtak a játékhoz, de manapság semmi másból nem álnak a játékok és magyarosan fogalmazva igencsak túl vannak tolva, a battlefield-ek például mennek totál maxra tolva is már ezen a kártyán, viszont nem használom, mert borzalmasak.

Új hozzászólás Aktív témák