Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #32839680 #66 üzenetére

    A full bindless hiánya csak azt jelenti, hogy a Maxwell valamivel több processzoridőt von el az alkalmazástól, mert a bekötés nem a multiprocesszorba, hanem a mintavételezőbe történik. A stateless hiánya azt jelenti, hogy compute és grafikai feladat nem futhat egymás mellett, de a DXKG megköveteli a resource barrier támogatását, így NV GMU-kkal eleve nem futna párhuzamosan két feladat. Async copy a két DMA miatt van.

    Az, hogy mit tiltanak le az NV-től is függ. Az AotS esetében is kaptak alternatív utat a Maxwellnek. Például a TressFX 3.0 esetében sem lesz jó a mutex zárolás, így megkérhetik a fejlesztőket, hogy legyen egy PPLL mód is, vagy szimplán ne lehessen bekapcsolni a TressFX-et GeForce-on, ahogy a Lichdom esetében kérték.
    Async compute egyébként lehetséges a CUDA alól (Hyper-Q).

Új hozzászólás Aktív témák