Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Ja, hogy nem ismered a belsőégésű motorok sajátosságait? Akkor ok. Ilyen méréshez nem is szükséges a kasztni, egy motor fékpadon is lemérhető. Nincs ciklus sem. Maximális terheléssel meg lehet küldeni, és onnan kiderül mit tud. Valamint random mérési pontok- amelyek a jelen szabályozás tartományán kívül is élnek, az alacsony terhelési állapotra is tudnak eredményt mutatni.
Ami előny az autógyár oldalán is: ilyen szabályozással nem csak a downsizing és turbó, meg egyéb haszontalan marhaságok léteznének, kevésbé bonyolult megoldásokkal is lehetne eredményt elérni, a valóságban is. -
kymco
veterán
válasz
#06658560 #20 üzenetére
Nem tudsz szerintem minden üzemállapoton lemérni pld,... de én nem vagyok szakember...
Lehet, hogy már a tolatókamera/radar érzékelőjén keresztül veszi a kocsi fedélzeti számítógépe, hogy áll az autó a "kínpadon" és másképp viselkedik... nem tudom.. Mindenre van megoldás.
A klasszikus mondás szerint mindenhova be lehet törni, max a bejutás várható költségeit annyira felemeled, hogy nem fogja megérni.
Hallottam anno olyan kocsilopásról, ahol nem a garázskaput feszítették fel, hanem falat bontottak...
Tehát tökéletes védelemben, tökéletes törvényben nem hiszek... és nem vagyok cinikus, csak ezt tapasztalom... -
kymco
veterán
válasz
#06658560 #18 üzenetére
A szoftveres csalást ez kiküszöböli, és azt is, hogy a fogyasztó kisebb lelkiismeret furdalással, bátrabban fog jobb környezetvédelmi adatokkal rendelkező kocsit választani még akkor is ha nem lenne indokolt számára a kocsi csere?
A környezetvédelmi adat olyanná vált, mint anno a gyorsulás 100-ra, marketingtermék jellemző... és ezt nem a politikusoknak köszönhetjük, hanem annak, hogy ezt a világot a fogyasztás tartja el... persze átvitt értelemben ezt a politikusoknak köszönhetjük ... mármint a fogyasztói társadalmat -
#06658560
törölt tag
Szar szabályozást a politikusok alkottak. Holott lehetett volna jót is. Két mondattal leírva:
1. Az adott belsőégésű motor fajlagos fogyasztása egyetlen üzemállapotban sem haladhatja meg az X g/kWh értéket.
2. A motornak minden körülmények között 1-x<λ<1+y (dízel és gáz üzemű motorok esetén hasonló, adott motorra jellemző légfelesleg tényező meghatározásával) kell üzemelni. Kivéve a hidegindítási szakaszt és az alapjárat esetét.Így nincs szükség ciklusra, a motorok mérete kevésbé számít, a károsanyag kibocsátás is kontrollálva van.
Ja, hogy ehhez gondolkodni kell és nem elfogadni a sötétződ lobbi pénzét és hülyeségét?
-
#06658560
törölt tag
válasz
Feketelaszlo #12 üzenetére
Ez ugyanolyan csalás. Meghamisított mérési eredményeket adtak a hatóságok, a média kezébe.
-
kymco
veterán
válasz
pulutodurumo #15 üzenetére
Én ezt nem kenném a politikusokra, ez a fogyasztói társadalom hibája. A politikusok miatt nyomják tele az ételeket mesterséges aromákkal, színezékkel?
-
pulutodurumo
őstag
Megint látható, hogy a szabályokat alakító politikusok hülyék. Szegény mérnök meg nem tudja átqrni a fizikát, és ebből lesz a trükközés. Aki komolyan gondolta, hogy ezek a kibocsátási normák tarthatók IRL az nem tudja hogy működik egy autó.
-
Medocsabi
addikt
Nemár.Eddig elhitte bárki is hogy egy 200ccm-s motor 4,5 liter eszik,és nem termel káros anyagokat,sőt,szűrt oxigént bocsájt ki?...
Ha igen,annak üzenem,a télapó sem létezik... -
Feketelaszlo
senior tag
Nem, a VW azért szívta a legnagyobbat, mert ők konkrétan csalószoftvert telepítettek 10+ millió motorvezérlőbe az emmissziós szabványok kikerülésére, és azzal a NOx és PM kibocsátást szabályozták elég drasztikusan. A jelenlegi Mitsu sztori arról szól, hogy nem olyan gördülési ellenállással végezték a fogyasztási teszteket, mint az a japán szabványban írva vagyon, s így értek el 0,5-1 l/100 km javulást (ami egyébként a károsanyagkibocsátásban ugyanúgy visszaköszön, de korántsem olyan léptékben).
-
nubreed
veterán
Azóta már számos autógyártóról kiderül ez most +1, mit számít már?
A lényeg az, hogy a legnagyobbat a VW szívta, mert náluk bukott ki ez először és hát valakinek el kell vinni a balhét. -
Graphics
Jómunkásember
5-10%... Vicces...
Ez ilyen krealt botrany,mas ceg orulne , ha ennyi lenne CSAK a kulonbseg
-
kymco
veterán
Amikor egy marketinggépezet beindul....
Eddig is tudtuk, hogy a valós hamburger nem hasonlít a fényképen lévőre, hogy a gyümölcsjoghurtban lévő gyümölcsök nem olyan élénkek (szerencsére), mint a reklámon, meg hogy a mosópor nem intelligens, és hogy az ecet nem teszi tönkre a mosógépet...
ja és azt is hogy a politikusok kampány ígéretei és tettei nincsenek köszönőviszonyban sem...
no meg a versenysportot a (korrupciós) pénz meg a dopping hajtja...most már azt is tudjuk, hogy a fogyasztási és emissziós adatok sem igazak... na bumm
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Építő/felújító topik
- Silent Hill f teszt
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- További aktív témák...
- Szép állapot!! Dell Latitude 5490 i3-7100U 8GB 512GB SSD
- Nagyon szép!! Dell Latitude 5490 i5-8350U 16GB 512GB SSD
- Asztali PC v5 , R5 8400F , RX 5700 XT , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Latitude 5501 15.6" FHD IPS i5-9300H 16GB 256GB NVMe magyar vbill gar
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB VRAM
- SzinteÚJ! HP Elitebook 860 G9 i7-1255U 32GB 1000GB 16" FHD+ Gar.: 1 év
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA Touch i5-1145G7 vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS Win11 Pro Garancia
- SzinteÚJ! HP Elitebook 860 G10 i7-1355U 16GB 1000GB 16" FHD+ Gar.: 1 év
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest