Új hozzászólás Aktív témák
-
#56474624
törölt tag
válasz
Wolverine #63 üzenetére
Helyette Miskolc városi forgalmának megfelelő buszmennyiséget vonnak ki.
Csepelen kapásból szűnik is meg 3 járat, ebből 2 is olyan területeket érint, ahová ezentúl nem fog vezetni közvetlen vagy semmilyen bkv-járat. Az pedig a legnagyobb pofátlanság, hogy az 59-es augusztus 21-től 36-os lesz, máshol is fog részben közlekedni, de a kerületben a megállókban semmi tájékoztatás még ma sem. Míg a szomszédos Pesterzsébeten már régesrég kint vannak a narancssárga hátterű tájékoztatók, addig a csepelieket le sem szarják. -
Crystalheart
őstag
Abszolute nem értem ezt a trendet, mindent csak leépítenek. Hol van már az az idő, mikor a honi vasút a világ legfejlettebbjei közt volt! És akkor még a főváros közlekedéséről nem is beszéltem. Teljesen logikátlan, hogy így megsarcolják a tömegközlekedést választókat - erre a válasz a mértéktelen bliccelés és az kocsikázás. A rossz közlekedési infrastruktúrával hatalmas kárt okoznak nem csak az egészségünknek, de a turizmusnak is. A főváros egyetlen igazi kiugrási pontja lehetne, közben ott teszik tönkre a lehetőséget a hozzá nem értés miatt, ahol érik. Azután ott van az a rengeteg elvesztegetett idő, amit egyébként munkával vagy - a későbbiekben munkát elősegítő - kikapcsolódással tölthettek volna. A szinte elkerülhetetlen stressz is az egészség farkasa, értelemszerűen anyagi kárt okoz az egészségügynek.
Az elérendő cél a gépjárműforgalom lehető legnagyobb mértékű lecsökkentése kellene, hogy legyen. De ezen kívül is a nagyobb mértékű környezettudatosság is fontos lenne, és nem csak a természet maga, de magunk miatt is. (Cigaretta, szemét, rongálás... autó.)
Egyébként ha kellően (nagyon) jó lenne a tömegközlekedés Bp.-en, a műemlék belváros igen nagy részét gond és hátrányok nélkül el lehetne zárni a személygépkocsi-forgalom elől.
-
#56474624
törölt tag
Én tökéletesen értem a problémádat, és igazad is van. Most nézd, én mit szóljak: előbb megszüntették itt a kórházunkat, most pedig a Dél-Pestibe vezető közvetlen járattal teszik ezt. (És mindezt ma tudtam meg, 21-étől lép ez érvénybe, a kerületben SEMMI tájékozatatás a megállókban, egy másik kerületben járva tudtam meg a dolgot, és néztem most utána a neten.)
Holott anno a sűrítését ígérték a kerület saját kórházának megszüntetésekor. De Te is tudod, mi az igazi baj: Birka nép vagyunk. Mi mindent lenyelünk, vagy "megoldjuk" másképp, mindegy, csak békésen. Ez a legnagyobb probléma. Azt csinálnak velünk, amit akarnak, mert mi épp úgy táncolunk, ahogy ők akarják. Már Öszöd után menni kellett volna tiltakozni. Nem a csürhének! Hanem milliós tömegnek szépen a Kossuth térre, és követelni a lemondást. Ugye a munkabeszüntetés nem megoldás, mert nálunk egy-két helyet (pl. vasút) leszámítva erős szakszervezet sincs, hadd ne említsem, kiknek köszönhetően... -
biker
nagyúr
válasz
#56474624 #58 üzenetére
ezt mind értem, de jelenleg egy elmebeteg, gazdasági impotens ember ül olyan székben, ahonnan ilyen döntéseket hoz, belehajtva a BKV-t egy pozitív visszacsatolással öngerjesztő csődspirálba.
- első lépés volt hogy a haraszti jegypénztárat csak 1-10 közt tartják nyitva. kérdésem, hogy ha nincs megköts a havi bérletnél, akkor miért? én vehetek 17-én is 30 napos bérletet. ezen időn kívül csak a szerelvényen lehet venni jegyet az ellenőrtől.
ez az intézkedés azt hozta, hogy párom ahogy jár be dolgozni, átlag havi 2db jegyet vesz a 40db jegy helyett, mert nem jön a kaller, aki ad jegyet.
Egy okos döntéssel kb 80% bevételkiesést okozott.- most még ritkít, mert kevés a bevétel. ettől még többen mennek majd kocsival, busszal. újabb bevétel kiesés, ami miatt újabb megszorítás lesz, és lassan eltűnik a hév.
erre a szokásos szegedi példát tudom hozni, ahol édes jó apám vezető helyet foglal el az szkt-nál. jelenleg villamospályát építenek, méghozzá gyeppel fedett síneket, mert annak 3-4db--el alacsonyabb a zajszintje.
trolibusz felsővezetéket építenek, új vonalakat terveznek.
és még sorolhatnám. nem pedig leépítenek. -
#56474624
törölt tag
Sajnos ez már-már trend.
Maga a ritkítás/ritkán közlekedés vonja maga után, hogy nincs különösebb érdeklődés egy-egy járat után. DE! (Erről majd lentebb még.)
Én egyébként nemcsak az autók légszennyezését emelném ki, hanem a zajszennyezést is. Este gyakorta nem tudjuk kinyitni az erkélyajtót, mert akkora zaj jön be még akkor is, este 11 után, sőt gyakorlatilag egész éjszaka valami megmagyarázhatatlan zaj érkezik messziről, Budáról (ide Csepelre, még a vonat is elhallatszik onnét). Pedig a legközelebbi, már forgalmasabb út kb. 70-80 m-re van, azaz nem közvetlenül a ház előtt, de hiába, sok lúd disznót győz.
Levegő minőségéről már nem is beszélnék, igazán csak közvetlenül nagy esőzések után lehet valamennyire friss levegőt szippantani errefelé. Apám is utazik naponta több órát, hogy friss(ebb) levegőn sportolhasson. Szóval a helyzet elég rossz, de magyarázza meg ezt az ember azoknak, akik párszáz méterért kocsiba ülnek.
Erről, akármilyen felsőbb, gonosz szervezetet is vélünk látni emögött, MI is tehetünk, és nekünk kell lenyelni, ezt főztük magunknak. (Mindamellett pontosan tudom, mennyivel is emelkedett a bkv-bérlet ára, meg hogy mindemellett nincs pénz a járművek karbantartására, az aktuális vezérigazgatóknak álomfizetéseket osztogatnak...)
Az ember kényelemszeretete, valljuk be, nem ismer határokat. Meg persze van ennek egyfajta presztízsértéke is sokaknál, hogy akkor kinek van kocsija, meg milyen, ésatöbbi, ésatöbbi... -
biker
nagyúr
És igen
Augusztus végétől megcsinálták!
A dunaharaszti hév betétjáratok megszűnnek, csak végig közlekedő hévek lesznek, így ritkul a rendszer.
első kocsi is később indul, a csúcsidős 12 perc 15 percre nő, gyanítom, a csúcson kívüli 20 perc és az esti 30 perc a kivonás miatt 30percre, illetve többre nő.
többi változás: www.bkv.hu
-
Obi-1
őstag
Ahogy várható volt, nem lesz (talán) semmi belőle.
-
dokesz007
aktív tag
Lol, lassan már nem is a bkv-ról lesz szó, hanem, h gyalog-bicicivel-kocsival menni érdemesebb....meg, h kit miért nem büntetnek meg...LOL
Itt egy baj van, h a határon az van kitéve, h MAGYARORSZÁG.....és amíg ez van kitéve, ne is számítson senki semmi jóra....
Itt hőzöng mindenki /persze jogga/, de kik szavazták meg 2x is ezt tetves bandát....AMILYEN A NÉP OLYAN A KORMÁNY...szóval, lehet köpködni, fujjolni, randalírozni...talán mikor ikszelni kell/ett, kicsit jobban kellett volna gondolkozni...
Ez az ország soha nem fog kiállítani egyetlen tisztességes politikust-vezérigazgató-felelőségteljes vezető, nem csak a múlt miatt /persze lehet fogni az elmúlt 50 évre, de a környező államokban is hasonlóan szar volt, de túljutottak rajta/ hanem mert sikk és divat lopni és megszegni a törvényeket...még azokat is amiket maguk hozatk...VICC AZ EGÉSZ...
Miért várjátok el, h legyen jó BKV meg erős gazdaság, ha mindenki csak a maga hasznát nézi....a sok agyas csak azt nem veszi észre, h egy csóró országban egy idő után lopni sem lehet....MERT NINCS KITŐL...
MINDÍG MEGFOGADOM, H NEM FOGLALKOZOM ILYENEKKEL, DE INDŐNKÉNT NEM BÍROM MEGÁLNI....SZÉLMALOMHARC...INNEN EL KELL KÖLTÖZNI...
-
Hahó! Olvasni :-) Azt írtam hogy "OK egy BPest méretű városban nem alternatíva a gyalog, de azért közelebbi helyekre csak igen?!" Tehát én is jártam már Pesten, és tudom hogy sokkal messzebb van minden, de 500m az ott is 500m. Azaz 3 sarokra ne menjünk már autóval.
Pécsett sem alternatíva a város 2 végébe gyalog közlekedni, de sok esetben simán megoldható.Örülök hogy van eset hogy megvágnak gyorshajtókat,akkor mindig csak én maradok le róla :-)
-
nike_
addikt
Egy biker ilyet mond?
-
bajuszati
tag
válasz
God Vazzeg #46 üzenetére
Egyetértek....a fővárosban kész rémálom élni azok számára akik vidéken születtek.
-
bajuszati
tag
ilyenkor jut eszembe a kis hiperaktív beszólása:
kérem szépen el lehet menni
ezt fogják előbb utóbb elérni -
bambano
titán
Amíg semmi nem támogat abban, hogy tömegközlekedjek, addig a fogyasztás lesz az utolsó, ami felizgat.
Az már régen nem poén, hogy 4 embernek olcsóbb az autó, a poén az, hogy mostanában 1-nek is olcsóbb, és ha így halad a tömegközlekedés, akkor az én egyáltalán nem takarékos autóm is olcsóbb lesz. NA ez a vicc.A Pécs meg a gyalog kérdéssel az a gond, hogy a pestiek mindig azt felejtik el, hogy van vidék is, a vidékiek meg azt, hogy Pestfaluban egy közepes kerület is nagyobb, mint a legtöbb vidéki város.
Én szerencsére sok tahó közlekedőt látok, aki kekeckedik velem, majd pár kilométer után csekket vesz át...
-
Hát, amíg gyorsabb addig OK, de ha gyalogolsz, az autó nem fogyaszt semmit! Annál olcsóbb meg nincs. Persze van egy határ, de Pécsett még elég sok hely van ami gylog sem gáz.
Sokáig buszoztam (ja 8 év felsőoktatás alatt megérte a bérlet :-) ) és addig sem kötött belém soha senki - ill. az ellenőr, mert volt hogy érvényes diákkal megbüntettek :-(. Hozzáteszem ők voltak ketten és akkorák mint te :-/ Gondolom nem volt meg a napi előírt bünti :-/
Azzal viszont egyetértek hogy "A baj az, hogy nekem a benzintemetővel olcsóbb. Ez minden közgazdaságtani alaptétel megcsúfolása." - hát igen, a folyamat (autóval járás) jórészt magától megállna ha drágább lenne mint busszal.
Másik poén az, hogy ha haza akarok menni akkor 4 emberrel hazaautózva, olcsóbban jövünk ki fejenként (300Ft-os benzinnel!!!!) mint ha a buszon diákjegyet vennénk 4-en. És nekem már nincs is diákom.Közlekedésben pedig (16 éves Ford Escort, szal nem az a sportkocsi) magasról szoktam sz**** arra hogy ki hogy villog meg dudál hogy feltartom (városban 50, azon kívül 90-100). Én betartom a szabályokat (azaz igyekszem), ha valaki gyorsabban akar menni az beszélje meg a rendőrökkel.
(Megjegyzem azok is csak igazoltatni tudnak és a zöldkártya lejártáért embereket megbüntetni - ddig évek óta egy azaz 1 olyan esetet láttam hogy egy gyorshajtót megállítottak, aki előtte 5 percel előzött meg nem gyengén, városban vagy 150-nel. De gondolom eg nem vágták mert valami nagy fekete Merga volt.) -
niti
aktív tag
válasz
God Vazzeg #41 üzenetére
Épp azt írtam, hogy itt is utálom a tömegközlekedést, Pesten el sem tudnám képzelni, hogy mi lenne velem...
Örülök, hogy nem ott kell élnem. Nagyon nem egyszerű.
(De én akkor is a bringára szavazok, amikor lehet.)
-
God Vazzeg
veterán
Kecskeméten minden közel van, illetve egy járattal bemész a központba, és onnan már minden közel van, símán el lehet gyalogolni, ez igaz. De Pest kicsit más, szükség lenne az összefüggő bkv járatokra, mert sokan ingáznak a város egyik feléből a másikba, ami lehet akár 15km is..
-
bambano
titán
Én meg értem. Amíg gyorsabb és olcsóbb kocsival, addig miért is közlekedne mással? A baj az, hogy nekem a benzintemetővel olcsóbb. Ez minden közgazdaságtani alaptétel megcsúfolása. És akkor még nem beszéltünk olyanokról, hogy nem árt két méter magasnak, konyhaszekrény szélességűnek és 120 kilósnak lenni ahhoz, hogy a csövesek meg a kéregetők ne kössenek beléd folyton. Olyanokról már nem is beszélek, hogy hiába vagyok ekkora, simán lelöknek a mozgólépcsőn a metróba le- vagy felrohanó emberek. Én hiába húzódok le a mozgólépcső jobb szélére, szabály szerint, akkor se fér el mellettem még egy anorexiás se.
Persze az autózásnak is vannak árnyoldalai. Például minél erősebb fénye van a fényszórónak, annál hamarabb kapsz elsőbbséget. Egy hagyományos lámpájú corsában mindig le akarnak lökni az útról, egy xenonos vectrában meg alig-alig.
lehetne hosszasan sorolni. várom már, hogy összetéphessem a bkv bérletemet...
-
-
Én egyébként azokat nem értem akik a wc-re is autóval mennek.
Pécsett autóval járok dolgozni (3 napot 12 órázok, 3 napot otthon vagyok rendszerben).Csak azért megyek autóval mert busszal nem érnék haza abban a 3 napban időben hogy még kajálni is tudjak meg zuhanyozni is. (Amíg 8 óra/4 műszakben voltunk addig busszal jártam.) Amikor nem dolgozok akkor az autóm a ház előtt áll. Én meg gyalog járok (q... drága a bérlet). OK egy BPest méretű városban nem alternatíva a gyalog, de azért közelebbi helyekre csak igen?! Azaz pár megállónyit még simán gyalogol az ember.
A másik amin röhögni tudok (ez Pécsett is megvan) hogy jön a paraszt, köröz fél órát a legközelebbi parkolóhelyért, ahelyett hogy 110m-el távolabb lerakná a járgányt és odasétálna ahová megy. Meg az ugyanilyen megfontolásból a pakoló közepére parkolókon is röhögök, bár ezek inkább idegesítőek...
-
torma99
aktív tag
Sajnos be kell látni az összes tehetségtelen, idióta, dilettáns, kisebbségi komplexusos, balf*sz, vagy politikus lesz, vagy a politikusok holdudvarába tartozó droid, magyarul az állami cégek igazgatósági vagy fb tagja horribilis pénzért. Azt kell mondjam ezeken a cégeken nem segítene semmi, csak a privatizáció, már az sem érdekel ha elkótyavetyélik az összes céget 1 hufért, csak végre jöjjön valaki aki azt mondja ezeknek a taplóknak, hogy köszönjük uraim akkor most lehet venni a sátorfát, még1szer kifizetem önöknek az indokolatlanul magas végkielégítést (persze ha rendesebb multi venné meg a cégeket , akkor fa testápolóval elégítené ki a kedveseimet) és el lehet húzni a bús p-ba. Sok ingyenélőt mind kirugdosni a mávtól és a bkv-tól ,mert bárki bármit mond, ha egy kis vidéki állomáson egy szimpla mozdonycsere (úgy hogy ott a cseremozdony és nincs egyéb forgalom az állomáson) 20-25 percig tart az nevetséges. Hogy a jól kihasznált bkv járatokat megszüntetik az szánalmas. Bizonyára vannak olyan járatok amelyek kihasználatlanok, de nézzék már meg alaposan (mondjuk 2 éves kutatás a szezonális különbségeket is figyelembe vége), hogy melyek azok. Ha itt többen írják ,hogy nem tudnak bejutni a munkahelyükre hát biztos hogy nem hazudnak, szóval akik kitalálták ezt az egészet egyszerűen csak basáskodó, na majd én megmondom hogy mit kell bezárni hogy az én fizetésemet megdobjuk megint 50%-kal emberkék.
Érdekes hogy az elektronikus jegyszedést azt nem akaródznak bevezetni ,mert jójó a sok ellenőr, de hányan átmennek mindenféle fizetés nélkül, mert az ellenőrnek semmi joga nincs velük szemben. Egy fizetős kaput meg nem lehet azért könnyen becsapni (tudom hogy lenne hamisítás, de akkor is ) Na mind1 szal magánkézbe mindent ,mert egy valódi tulajdonos, akinek a valódi pénze , pénze fekszik benne meg tudná változtatni az egészet (bár persze az állami szabályozás beleszólna de rendesen)...áhhhh magyarisztán..most mit várok? -
GReddy
tag
válasz
dokesz007 #31 üzenetére
Végre valaki ki meri mondani azt, amin hörög a teljes cég ahol melózom! Másik hév, csepeli lenne a nyerő ha én akarnék tömegelni. És bizony, ÉN undorodom ezektől a BÜDÖS emberektől akik ülnek rajta! Nem hiszem el, hogy azért, mert valaki szobafestő, cigánytróger, kőműves, nem lehet kimosni legalább évente a melósruhát! De há' minek? Csak melósgönc! Baszd meg, barátom, én meg öltönyben dolgozom! ÉS NEM AKAROM, HOGY HOZZÁMÉRJENEK! NEM AKAROM SZAGOLNI ŐKET! NEM AKAROM, HOGY A RUHÁM BESZÍVJA A SZAGUKAT! És igenis, tízszeres pénzt is megér nekem, hogy ez így legyen. Már tíz éve.. két éve nem reggelizem inkább, de benzin van a kocsiban. Én nem ülök BKV-re. Ezért??? Kurva sok pénzért? Ugyan már.
-
GReddy
tag
Demszky "Balfaszlúzer" Gábor új csoda5lete. B+ ennek nem kéne gondolkodni.. komolyan. Soha, senki, egyetlen egy ember annyit ennek a moslék városnak nem ártott, mint ez a barom, és volt benne két világháború, plusz egy 56.. VALAKI LŐJE MÁR LE!!!
Autót? Pöstre? Minek? Pl: Közraktár, Kinizsi sarok. Kinizsi u. nem más, mint egy kb 80 méter hosszú egyirányú utca, ami egy másik egyirányú utcát (lónyay) köt össze a Közraktárral. Nos, utóbbin megy fél bukarest a rakpartra, mivel észak-dél irányba nem tudsz merre menni, csak a két rakparton. Miért emlegettem fel? Ja, mert ugyanannyi zöldet kap a Kinizsi, mint a Közraktár. Ma pl a parlamenten túl ért a közraktár utcai kocsisor. Gratuláltam a "hozzáértő" forgalomszervezőknek. Bukarest, bukarest, tecsodás.. -
Mákos7észta
aktív tag
Rosszul látod. A vicc az, hogy (az Index cikke alapján) Kápmegyer-Újpest Központ vonalon fog járni a 30as.
Én Újpest Központon túli vagyok, de a suli, edzés és a többi mind-mind a Központtól a város felé vannak.
Gyakorlatilag megszűnik a 30-as busz is (Újpest-Keleti pu. között járt), ami csak Újpest-Központig jön majd be Káposztásmegyer felől. A 20-as gyors busz ugyancsak kurtább lesz, a Baross tér és az Angyföldi állomás között járna csak.
-
dokesz007
aktív tag
Ez magyarország, csak a hülyék nem veszik észre, hogy olyan szarrá akarják tenni az országot, hogy a magyarok meneküljenek innen, azt majd betelepítenek sok jó ....
Mindent tönkretettek, tömegközlekedés vitz....undorodom....és most nem elsősörban a szar menetrend miatt...elegem lett a sok ingyenélőből, a kéregetőből (szintén ráckevei hévvel jártam), a fenygetőző tetves SVÉD TÚRISTÁKBÓL akik loptak és késeltek a héven (persze nincs cigánybűnözés)....a hajléktalanokból,,, a sok mocskos ruhájú festőből és kőművesből...a sok mosdatlan büdös emberből....elég volt, hogy fizetek azért, hogy közel 2 órát utazom kényelmetlenül vagy túl hidegben vagy túl melegben....sokan mondhatjék, h antiszociális vagyok....de tiszta ruhában az ember nem ül le egy mocskos székre, hanem inkánn áll...napi 2x45 perc állás kényelmetlen kissé...
így maradt az autó...50km-t 30 perc alatt letempózom...igaz 5 (6 kor kellene ha hévvel) kor kelek, hogy ne dugózzak és 2 órát várok mig kezdődik az első órám...DE olyan meleg van amit kívánok, kellemes illat, tisztaság, kötetlenség...és mivel 6-8-ig vok szintén nem dugózok...de inkább várnék este is 2 órát.....
nos a piszkos anyagiak...kb 3x áron utazom, de megéri...még 5x is....ok, mert megtehetem nyugodtan vágjátok hozzám...de ez az igazság.....
-
niti
aktív tag
Az autó már ígyis- úgyis megvan. Ha csak nyaralni meg bevásárolni járnánk vele, akkor is ennyibe kerülne a fenntartása, így szerintem nyugodtan számolhatunk ebben az esteben csak a benzinnel.
Az amortizációs költségek meg nem tudom, mennyire meghatározóak, mivel én speciel gyalog 10 percre lakom a munkahelyemtől, de annyira nem fájhat, amennyivel kényelmesebb, mint a tömegközlekedés. -
Vamp
senior tag
Az autó-tömegközlekedés költségeinek összehasonlításakor legyetek már szívesen figyelembe venni a kocsitok amortizációs/fenntartási/biztosítási/stb költségeit is. Az hogy "benzinnel jobban jön ki", az egy dolog.
Mod:
Én, ha megtehetném, fognám, és arra kényszeríteném az összes BKV-s meg fővárosi "vezért", hogy egy hónapig csak a BKV-val utazzanak. Lennének itt nagy összeborulások...
A mai vezetőséget sorra meg kellene kérdezni, ki mikor utazott utoljára a saját cégével. Már csak ezért is megérné nekem ott dolgozni, hogy ezt a kérdést feltegyem ott valakinek. Bár igazából havi 5-6 kilóért én is leszarnám az egészet
-
Vamp
senior tag
-
#16741888
törölt tag
Namost ebben az a vicc hogy amíg beér az ember Taksonyból(köv. falú Haraszti után), kb 5ször kell megállni 5-10-15-20percre araszolni... Az inforparkba járok be dolgozni, olcsóbb autóval...
Autóval maximum másfél óra oda vissza, busszal minimum 3óra de inkább 3és fél. Ha kiszámolom óradíjba a feleslegesen eltöltött órák számát akkor jobban jövök így ki.
namost ezt a fantasztikus közlekedés fejlesztik vissza, eddig a Harasztiak többnyire hévet használtak ahogy biker is írja, megjegyzem nehezen is tudtak volna buszt használni ugyanis a reggeli buszokra, Haraszti 2. , 3. megállónál egyszerűen nem lehet felszállni. Pont a csúcsidő ugyebár 5:50-8:00, amikor mégjobban megkurtítják a hévet. Egyébként nem is értem, a 6-7közötti hévek legtöbbször televoltak, hiszen aki a belvárosba megy dolgozni 8ra az mind ezekekkel a hévekkel megy....
Annyira nagyon nagy problémákat látok ebben az országban hogy kétségbeejtő...de amíg a hévkarbantartó ismerősöm azzal henceg hogy 1 csavart ma is sikerült behajtanom addíg nem is lesz változás.
Kb 25-30%al le lehetne az apparátust építeni, ugyanez Máv, és tényleg "dolgoztatni" az embereket. 1-2Mávosnak meg BKVsnak megmutatnám hogy egy multinál hogy kell pörögni, lehet kicsit más fogalma lenne a 10%os béremelésről.:
Wháááh.
-
bandiras2
senior tag
Miért van ez? Azért van, hogy ki lehessen mondani, hogy a BKV veszteséges, kiírják rá a tendert, amit majd jól megnyer valami kormányközeli, vagy külföldi-aki sok pénzt fizetett zsebbe ezért-és szépen privatizálják az egészet. Akkor pedig hirtelen rettenetesen nyereséges lesz ez az egész BKV, és az új tulajdonos hízik majd tőle mint az atom. Ennyivel kevesebb pénz jön vissza budapestre, ennyivel kevesebb pénz marad az országban, ezt a pénzt majd kiviszik innen nyereségként.
Orbán kijelenetette hogy sikeres népszavazás esetén a népnek joga van elkergetni a kormányt. Hát akkor itt az ideje.
-
juliabrilke
veterán
Nem lesz erre semmi megoldás sajnos... Megszokják azt, hogy ritkábban mennek a buszok (pontatlan emberek hátrányban
) Esetleg páran összeállnak majd és kocsival mennek munkahelyre, meg ilyenek. Fehérváron is van olyan busz, ami csúcsidőben 30 percenként jár, egyébként meg óránként. Meg lehet szokni.
(akinek nem megy, az meg költözzön a metró közelébe)
-
niti
aktív tag
válasz
juliabrilke #22 üzenetére
Jó időben bringa, rossz időben BKV vagy autó. Azért nem mindegy, hogy 365 nap idegested magad a dugóban vagy a villamoson/buszon/akárhol, vagy csak mondjuk a felén, de legyen a harmada, az is megéri.
Bár lehet, hogy halálfélelmem lenne Pesten bicajozgatni.Anyukámék 20 km-re laknak, oda- vissza 700 Ft a buszjegy, autóval nekünk kb ennyiből jön ki a benzin. Ha ketten megyünk, máris fele költség... Nagyon durva.
-
niti
aktív tag
válasz
juliabrilke #19 üzenetére
De hisz írtam, hogy jó időben...
Például most is
Hogy a témához is kapcsolódjak: el sem tudom képzelni, hogy tudnék Bp-n élni... Kecskeméten max 2 átszállással (de akkor már nagyon lusta voltál gyalogolni) mindenhová el lehet jutni, és én már ezt is utáltam, amíg még buszoztam a városban.
Mostanában csak távolságival szoktam néha, de az is egy katasztrófa. És tényleg drágább, mint az autó. -
juliabrilke
veterán
válasz
God Vazzeg #17 üzenetére
A röhögést sajnos már régen elkezdték.
-
niti
aktív tag
válasz
juliabrilke #16 üzenetére
Miért ne lenne ez is egy járható út? Bizonyos távolságokon belül és jó időben a legjobb, szerintem. De olyan tömegek nem fognak erre "fanyalodni", hogy ebből ngy, tömött sorok legyenek, az biztos.
-
God Vazzeg
veterán
válasz
juliabrilke #16 üzenetére
És az összes környező (és nem környező) ország rajtunk fog röhögni
-
juliabrilke
veterán
Amikor az autót megunják az emberek vagy nem tudják fizetni, akkor meg jön a kerékpár. Itt is az lesz, mint mondjuk Kínában. Mindenki teker majd nagy tömött sorokban.
-
Én abban a "szerencsés" helyzetben vagyok, hogy Pomáz és Csepel között autózom nap mint nap, ezzel legalább 2 óra megy el naponta. Ugyanez az útvonal BKV-val 4 átszállás és minimum 3-4 óra lenne.
Tudom azt, hogy a rakpartokon milyen a forgalom. És ez csak fokozódik, mert értelmes alternatíva nincs, és aki kocsival jár, nem fog lemondani a kényelemről, a "privacy"-ről, és egyébként is, akar a franc a büdös csövesekkel, elmebeteg állatokkal, zsebesekkel, késelő kiskorúakkal utazni.
Csak az a baj, hogy a feleségem viszont BKV-zik a városban, és a szentendrei HÉV-vel közlekedik. Ő ki van téve minden zavaró tényezőnek, bár - kop-kop - semmi nem történik vele a mindennapi közlekedésben.Mondjuk hallottam már kolléganőket arról panaszkodni, hogy perverz, beteg emberek simán letapizzák a seggüket a villamoson, leginkább a tömött járatokon.
Evvan.
-
Geffry
aktív tag
Sajnos itt már minden rossz mióta nem Király und Császár ország vagyunk...
-
God Vazzeg
veterán
Egyetértek, szerencsére nem vagyok pesti, egy gonddal kevesebb. De vidéken már így is katasztrófa a tömegközlekedés, nekem pl egyedül(!) jobban megéri autóval menni a 35km-re levő nagyvárosba (oda-vissza 70km ugye) mint busszal! És egy BMW-ről beszélünk, nem egy diesel corsáról
Nagyon el van baxva itt sokminden, szerintem már nincs ember (párt?) amelyik ezt rendbe tudná tenni. Olyan szintűek az összefonódások, hogy már az utasok érdekei nem számítanak, csak a vezetők egyéni pénzhezjutásai.. Ilyenkor felkeveredik a gyomrom
-
Obi-1
őstag
Nagyon meglepődtem ma én is az Indexes és Kötöttpályás híreken. Tragikomikus felsorolásban az összes kerület legfontosabb járatairól olvashattam, hogyan szünik meg. Ha a belvárosba akarok bemenni (az Oktogonnál dolgozok), akkor a 105-ös helyett a 79-es visz be a Hősökre, majd onnan Földalatti. Ha az Örs vezér térre akarok menni, akkor a 32-es busz csak a Bosnyákig visz el, majd onnan villamos. Ha a Keletihez akarok menni, akkor a 30-as és piros 20-as járatokkal továbbra is elmehetek, de a szegény Káposztásmegyeriek és Újpest-központon túliak ugyanezeket a járatokat már csak átszállással használhatják.
A fenti járatokon ellenőr elvétve akad, tehát a jegybevétel nem fog jelentősen nőni, kivéve azok miatt, akik Metróra, Földalattira kényszerülnek emiatt.
Csak remélem, hogy ez csak zsarolás, és valaki időben pénzt szavaz nekik.
-
Brumi
senior tag
Én is pont ezért toltam el a munkaidőmet. Eredetileg 8-16:50-ig tartana, most 6:40-15:30, azért hogy be tudjak menni kocsival. Igaz én nem a városban közlekedek, de van egy olyan kereszteződés, ami a városba menő kocsik miatt be van dugulva és ezért én sem tudok menni.
És még miellőtt ebből probléma lenne elmondom, hogy tömegközlekedve napi legalább 3 óra lenne az út, kocsival oda vissza 30 perc. Ezért járok autóval. -
chriscc
csendes tag
Bp már igy is haldoklik a sok autótól... Én már ott tartok, hgoy hajnal 5kor jövök be, és d.u. 2-kor megyek haza, vagy ha tovább kell maradno akkor csinálok magamnak programot este 8ig mert üllő és pest között reggel 7-11 és d.u.3-7 az H_A_L_Á_L
Pláne hogy az emberek nagyrésze közlekedni is képtelen, de ezt majd inkább egy cikkben...
-
Vamp
senior tag
Nem értitek?
Itt megint valakinek megéri ez az egész, méghozzá rendesen. Miután megtelik autókkal a város (1-2 év), időszerű lesz kivetni a dugóadókat, meg felemelni a parkolójegyek árait. "Akkor váltsunk tömegközlekedésre" -->Igen? És a kocsit hol tegyem le? Mivel utazzak, ha óránként járnak a hévek? Magyarul mehetsz be a városba, felkötött gatyával, mert olyan árak lesznek odabent "dugódíj" néven, amiket még ember nem látott.
Minehhez valamelyik fejes g*cinek hatalmas érdeke fűződik. Figyeljétek csak meg, bőven infláció felett drágulnak majd a menetjegyek Budapesten, a parkolódíjakkal karöltve.S hogy mi lesz erre a tipikus pesti válasza? Közöny, nemtörődömség, "ez van!".
Hát gratulálok. Nem kellene végre eltakarítani ezt a hozzá nem értő csürhét végre?
-
Wolverine
félisten
Indexes cikk (a benne levő két dokumentumot érdemes áttanulmányozni...), és a kötöttpálya blog erről szóló írása. Én már anyáztam egyet magamban. De az jó hosszú volt...
-
#06658560
törölt tag
Sajna a jelen állás szerint igaz. Indexen olvasd el. A BKv körül ami van az gyalázat. És most nem kezdek el példálózni, hogy bezzeg...
-
tocsa
senior tag
Komolyan mondom ezt nem hiszem el, lehetnek ennyire dilettánsak?
-
tocsa
senior tag
Kérlek győzzön meg valaki arról, hogy ez csak vicc. Ez csak kacsa, ugye? Ez nem lehet igaz. Még 10-20-30 ezer ember vagy még több vesz majd ennek hatására autót, Budapest megfullad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Két nap múlva itt a Xiaomi 17, van egy pár hivatalos fotó is róla
- Óra topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3325
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 150 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5-12450HX, RTX 4060 (FOGLALVA)
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3454, 94% Akkumulátor
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest